قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نشتی آب، سرمای شکسته، آب بندی معیوب... اکثریت قریب نمایندگی تعمیرات اسنوا اصفهان به اتفاق خرابی هایی که ممکن است در یخچال یا فریزر رخ دهد به دلیل عدم نگهداری دستگاه است. برای جلوگیری از این نوع مشکل و اجتناب از تماس با تعمیرکار لوازم خانگی، با عضویت در خبرنامه ما مشاوره تعمیر و نگهداری یخچال و فریزر را دریافت کنید.

ایمیل شما
آخرین گزینه: خرید یک یخچال ارزان قیمت و دست دوم که توسط تکنسین های تعمیرات ما بازسازی شده است.
اگر در حین مداخله تعمیرکار ما در منزل شما، تشخیص دهد که یخچال شما قابل تعمیر نیست، زیرا قطعاً از کار افتاده است یا اگر تخمین بزنید که هزینه یک قطعه یدکی لازم برای تعمیر آن بسیار زیاد است، ما می دهیم. شما مبلغ بسته تعمیر خود را به عنوان کوپن پس می گیرید که می توانید در مورفی شاپ ما استفاده کنید. ما حتی به شما کمک می کنیم تا خود را انتخاب کنید! ما یخچال های دست دوم تعمیر شده توسط تکنسین های حرفه ای خود را می فروشیم. بسیاری از برندهای یخچال با قیمت پایین (تا -40 درصد نسبت به جدید) در دسترس هستند، چه یخچال توکار، یک یخچال ساده یا یک یخچال همراه با فریزر:

داخلی
شرکت جنرال الکتریک
لیبهر
ال جی
سامسونگ
و غیره
خوب است بدانید
از نظر حقوقی، اگر مستاجر هستید و یخچال جزو تجهیزات موجود در قرارداد اجاره ذکر شده باشد که شما را به موجرتان متعهد می کند، طبق ماده 6 قانون 15 تیر 1368، هزینه تعمیرات. باید به عهده خود مالک باشد. از طرف دیگر، اگر یخچال خودتان است و دستگاه در مبلمان یا تجهیزات آپارتمان یا خانه گنجانده نشده است، هزینه تعمیر به عهده شماست.

برای تضمین بیشتر، بسیاری از شرکت های بیمه پیشنهاداتی را برای محافظت از لوازم خانگی شما ارائه می دهند. ممکن است برای اینکه بدانید در صورت خراب شدن دستگاه های شما چه کمکی وجود دارد، نقل قول تهیه کنید.

مشکل را دوام ندهید، همین حالا با یک تعمیرکار یخچال خانگی وقت بگیرید!
با انتخاب سهولت و کارایی با مورفی، کار را به دست خود بگیرید: با قیمت ثابت تعمیر با ضمانت 6 ماهه، یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی با مهارت های تایید شده در تعمیر یخچال و فریزر، با هر نام تجاری (LG، Liebherr، Dometic، General Electric و غیره) بدون در نظر گرفتن نوع دستگاه مورد نظر: یخچال ساده، یخچال توکار، یخچال ترکیبی با فریزر، یخچال فشرده با گاز یا پروپان، مستقیماً در کمتر از 48 ساعت به خانه شما می آید.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

هنگامی که دما تغییر می کند، ترموستات آن را نمایش می دهد. نمایندگی تعمیرات یخچال اصفهان گرمای بیش از حد نشانه ای از خرابی کمپرسور است. بنابراین تهویه مطبوع بد خواهد بود یا متوقف می شود.

سطح سر و صدای بالا
سر و صدا نشانه دیگری از کار نکردن کمپرسور است. این صدا در حین کارکرد موتور شنیده می شود. بنابراین توصیه می شود به جای ادامه تعمیر کمپرسور تهویه مطبوع، آن را تعویض کنید.

کمپرسور و هر تسمه را به صورت دیداری یا مولتی متر بررسی کنید
مشکل کمپرسور تهویه مطبوع ممکن است به دلیل زنگ زدگی، آسیب فیزیکی یا نشت روغن باشد. با این حال، نشت روغن می تواند باعث سایش سریعتر و افزایش اصطکاک بین هر قسمت شود. همچنین، خرابی کمپرسور کولر گازی می تواند ناشی از ساییدگی یا ترک خوردن تسمه باشد. نشتی را با مولتی متر بررسی کنید.

کلاچ ثابت کمپرسور
کلاچ اجازه می دهد تا قرقره توسط انرژی موتور به حرکت درآید یا نه. چرخش آن ضروری است تا کمپرسور تهویه مطبوع به درستی کار کند.

چگونه از گرم شدن بیش از حد کمپرسور یخچال جلوگیری کنیم؟


در صورت گرم شدن بیش از حد کمپرسور، توجه داشته باشید که این امر به دلیل عدم رعایت استانداردهای مربوط به عملکرد سیستم تبرید است. بنابراین در اینجا نکاتی برای جلوگیری از آن وجود دارد:

در یخچال را برای مدت طولانی باز نکنید؛
یخچال را در کنار دیوار قرار ندهید تا فن به طور عادی کار کند.
از قرار گرفتن در نزدیکی رادیاتور برای واحد خنک کننده خودداری کنید.
هرگز یخچال را زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
غذای داغ را داخل دستگاه خود قرار ندهید.
از قرار دادن محصولاتی که هنوز داغ هستند در یخچال خودداری کنید.
اگر سیستم یخ زدایی خودکار وجود ندارد، به طور مرتب فریزر خود را یخ زدایی کنید.
بنابراین برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد کمپرسور AC یخچال، همیشه ترموستات دستگاه خود را بررسی کنید تا دمای داخل آن را کنترل کنید، در صورت لزوم از مولتی متر استفاده کنید. پس از آن، باید به طور مرتب سطح روغن را بررسی کنید و به طور منظم روغن کمپرسور یخچال خود را تعویض کنید. سپس، باید یک اتاق بزرگ داشته باشید تا موتور به اندازه کافی خنک شود و اطمینان حاصل شود که فن بسیار خوب کار می کند. در نهایت، اگر یک شیر حرارتی از کار بیفتد، احتمالاً گرمای بیش از حد رخ می دهد. بنابراین توصیه می شود در مواقع اضطراری شیر حرارتی را در دسترس داشته باشید.

چگونه کمپرسور یخچال خود را تعویض کنیم؟


کمپرسور یخچال

توجه داشته باشید که اگر خرابی کمپرسور یخچال شما اساسی است به جای جستجوی تعمیرکار به فکر تعویض آن باشید. به همین ترتیب، اگر خنک شدن آن متوقف شود، به این معنی است که کمپرسور آسیب دیده است. بنابراین، برای تعویض کمپرسور واحد تبرید خود، باید چند ابزار داشته باشید و دستورالعمل های نصب ارائه شده توسط تامین کننده را مرحله به مرحله دنبال کنید.

ابزارهای مورد استفاده
برای این عمل به ابزارهای زیر نیاز دارید:

پیچ گوشتی؛
یک آچار قابل تنظیم؛
کمپرسور جدید؛
موچین؛
یک کلید آلن
مراحل تعویض
برای نصب کمپرسور جدید بر روی یخچال، نکته ای وجود دارد که می تواند به شما کمک کند:

کمپرسور قدیمی را با دقت با استفاده از پیچ گوشتی جدا کنید.
کمپرسور جدید را نصب کنید و لوله اتصال سیلندر را به لوله مکش بریده شده وصل کنید و سپس آن را به لوله اگزوز برش خورده وصل کنید.
کمپرسور جدید را سوار کنید و سیم ها را به خطوط تبرید لحیم کنید.
پس از تعویض کمپرسور باید تست شود. می توانید پس از اتصال سیم ها به طور معمول در داخل کمپرسور آن را تست کنید.

اکنون شما پاسخی در مورد نحوه تشخیص مشکل کمپرسور یخچال دارید. شما همچنین می دانید که اگر مرده است چگونه آن را تعویض کنید. با این حال، بهتر است قطعات با کیفیت را انتخاب کنید تا پس از رفع مشکل یخچال شما به درستی کار کند. برای خرید قطعات و لوازم جانبی یخچال خود، از مشاوره با محصولات موجود در آیس شاپ شک نکنید. ما همچنین طیف گسترده ای از یخچال و فریزر حرفه ای را با بهترین قیمت ارائه می دهیم!

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

برداشتن. ابتدا همه چیز را از یخچال خارج کنید و تعمیر یخچال در اصفهان 1402 هر اقلامی را که ممکن است فاسد شده یا تاریخ مصرف گذشته باشد را دور بریزید. هر شیشه یا ظرفی را که چسبناک است یا باقیمانده غذا در معرض آن قرار دارد پاک کنید. در مرحله بعد، تمام سطوح داخل یخچال مانند کشوها، قفسه های قابل تنظیم یا قفسه ها را بردارید و در حین تمیز کردن بقیه قسمت های داخلی یخچال، آنها را در آب داغ و صابون ظرفشویی قرار دهید.

تجهیز کنید. برای تمیز کردن یخچال خود، پیشنهاد می کنیم از اسپری های پاک کننده چند منظوره صرف نظر کنید و از محصولات ساده تر و طبیعی مانند محلول جوش شیرین و سرکه که جاذب بوهای طبیعی هستند استفاده کنید. این روش نه تنها یک روش تمیز کردن طبیعی است، بلکه باعث از بین بردن لکه ها نیز می شود، زیرا بوی بد و تمیز می کند.

برای شروع فرآیند تمیز کردن، از یک پارچه میکروفیبر تمیز یا اسفنج جدید استفاده کنید که به راحتی از هم نپاشد. همچنین می‌توانید از یک پارچه یا مسواک نازک برای وارد شدن به شکاف‌ها و فضاهای کوچک‌تر که ممکن است ذرات غذا در آن گیر کرده باشند، استفاده کنید. ابزارهای باکیفیت بهتر تمیز می شوند و به جلوگیری از گسترش باکتری های ایجاد کننده بو کمک می کنند. مقدار کمی سرکه و جوش شیرین را مستقیماً روی وسایل نظافتی خود بمالید.

پاک کن در حالی که یخچال خالی است، از بالا شروع کنید و به سمت پایین بروید. حتما زیر کشوها را پاک کنید و سقف، کناره ها و درها را بشویید. بیرون یخچال را نیز فراموش نکنید، زیرا این سطوح می توانند بو را منتقل کنند.

آبکشی کنید. پارچه یا اسفنج را با آب گرم بشویید و از آن برای شستشوی باقیمانده جوش شیرین و سرکه در جایی که تازه تمیز کرده اید استفاده کنید. شستشو را با آب گرم ادامه دهید تا زمانی که تمام آثار محلول پاک کننده خود را پاک کنید.

جایگزین کردن. اگر دماسنج یخچال دارید، قبل از تعویض غذا، صبر کنید تا دمای داخل یخچال به 5 درجه سانتیگراد (41 درجه فارنهایت) یا کمتر برسد. اگر یخچال شما عملکرد خنک سازی سریع دارد، از آن برای سرعت بخشیدن به فرآیند خنک سازی استفاده کنید.

جلوگیری از بو و بو یخچال


هنگامی که یخچال شما تمیز شد، باید از بروز مجدد بو جلوگیری کنید. یکی از راه های انجام این کار با استفاده از وسایل خانه این است که یک لایه نازک جوش شیرین را روی یک ورقه بزرگ بیسکویت پهن کنید و یک شب آن را در یخچال بگذارید. اگر جوش شیرین در دسترس ندارید، جو دوسر و تفاله قهوه نیز جذب کننده بو طبیعی هستند و کار را به خوبی انجام خواهند داد.

نکته مثبت: از پنبه های آغشته به وانیل استفاده کنید تا عطر دلپذیری در یخچال باقی بماند.

نکته دیگر: اگر یخچال شما لک شده است، جوش شیرین را با مقدار کمی آب گرم مخلوط کنید تا خمیری به وجود بیاید. خمیر را روی لکه ها پخش کنید و اجازه دهید حداقل یک ساعت بماند قبل از اینکه پاک کنید.

چگونه یخچال خود را تازه نگه دارید:


دمای یخچال خود را برای جلوگیری از رشد باکتری ها بین 37 تا 41 درجه فارنهایت تنظیم کنید.
برای باقی مانده غذا از ظروف بدون هوا استفاده کنید.
برچسب و تاریخ باقی مانده.
با سازماندهی ذخیره سازی و بسته بندی چگالش هنگام مصرف مواد غذایی، از گردش هوای خوب در یخچال اطمینان حاصل کنید.
یخچال خود را به صورت هفتگی از نظر فساد مواد غذایی ارزیابی کنید.
یخچال شما یکی از پرکارترین لوازم خانه شماست. یک یخچال تمیز نه تنها احساس بهتری نسبت به نگهداری مواد غذایی به شما می دهد، بلکه باعث می شود غذا طعم بهتری داشته باشد و برای مدت طولانی تری قابل خوردن بماند.

در حالی که خدمات Aftermath خدمات نظافت فنری مانند تمیز کردن یخچال شما را ارائه نمی دهد، اگر در موقعیتی قرار گرفتید که خانه یا لوازم خانگی خطرات بهداشتی و مخاطرات زیستی را به همراه دارند، مانند شرایط احتکار، با ما تماس بگیرید (866-327--). 2885). برای کمک حرفه ای

 

از اورلاندو تا نشویل، Aftermath خدمات حرفه ای پاکسازی خطرات زیستی، صحنه جرم و ویروس کرونا را به خانواده ها، کارفرمایان و جوامع ارائه می دهد. ما به ارائه پاسخ سریع اضطراری 24/7/365 اختصاص داده شده‌ایم، بنابراین هر زمان و هر کجا که به ما نیاز داشته باشید در آنجا خواهیم بود. وقتی متوجه شدید که می‌پرسید «حالا چی؟»… با Aftermath تماس بگیرید.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

در دنیایی که دارو و داده‌ها به طور فزاینده‌ای به هم مرتبط هستند، قیمت اینورتر آیمستر نوآوری‌ها در بخش سلامت از بحران خبر ندارند. از کمک های تشخیصی از تصویربرداری پزشکی گرفته تا سفر بیمار، نظارت بر اثربخشی درمان، بسیاری از استارت آپ های هوش مصنوعی در حال تلاش برای بهبود سیستم سلامت هستند. برخی استارت‌آپ‌ها مانند Owkin که از معماری آموزش فدرال غیرمتمرکز و ایمن‌تر برای محافظت از داده‌های شخصی بیماران استفاده می‌کند، Withings (اشیاء متصل)، Implicity (نظارت از راه دور پروتزهای قلب متصل)، Incepto Medical (تصویربرداری پزشکی) یا Cardiologs ( تفسیر الکتروکاردیوگرام) برجسته است.

هوش مصنوعی در تجارت


هوش مصنوعی در تجارت مملو از استارتاپ های کمتر شناخته شده B2B است. دو مگا لیفت آخر که در فرانسه انجام شد به ویژه به بهبود تجربه مشتری مربوط می شود. Contentsquare نرم افزار SaaS را برای بهینه سازی تجربه مشتری و افزایش نرخ تبدیل برای سایت های تجارت الکترونیک منتشر می کند. در ماه مه گذشته، پس از اعلام فروش 175 میلیون یورویی سری D، به جایگاه تک شاخ دست یافت. AB Tasty، متخصص در بهینه‌سازی تجربه مشتری، در ژوئیه 2020 موفق به جمع‌آوری 37 میلیون یورو در سری C شد. موارد استفاده زیادی نیز وجود دارد، کافی است برای درک آن به نقشه ما از 453 استارت‌آپ هوش مصنوعی در فرانسه مراجعه کنید: بازاریابی پیش‌بینی‌کننده، وب بهینه سازی عملکرد، عوامل مکالمه (ربات ها) و غیره کارآفرینان فرانسوی خلاقیت ندارند!

هوش مصنوعی در تحقیق


البته ما بدون تحقیق نمی توانیم نوآوری در هوش مصنوعی داشته باشیم. بسیاری از استارت‌آپ‌ها که امروزه در فرانسه مورد توجه قرار گرفته‌اند، از مراکز تحقیقاتی فرعی هستند. به عنوان مثال، استارتاپ Prophesee، متخصص بینایی مصنوعی، ریشه در موسسه ویژن (CNRS، دانشگاه پیر و ماری کوری، INSERM) دارد.

قبل از استفاده از چنین فناوری و به دست آوردن ارزش افزوده، بسیاری از مراحل مربوط به جمع آوری، مدیریت یا حتی استانداردسازی داده های مصرف کننده باید انجام شود. این مراحل مختلف چیست و به نظر شما کارشناسان هوش مصنوعی چگونه می توانند بر این موانع غلبه کنند؟
مسلم است که داده ها یکی از عوامل کلیدی موفقیت برای هر پروژه هوش مصنوعی است. مهمتر از همه، مهم است که دارایی های داده خود را به خوبی بشناسید، بر کیفیت آن تسلط داشته باشید و توانایی فعال سازی این داده ها را در سرویس هوش مصنوعی داشته باشید. خوشبختانه، قطعات فرانسوی بزرگی وجود دارند که قادر به پشتیبانی از شرکت‌ها در همه این سایت‌ها هستند: برای مثال، Saagie پلتفرمی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد به سرعت پروژه‌های Big data را در تولید مستقر کنید و هوش مصنوعی را در برنامه‌های خود جاسازی کنید. Cosmian یک پلت فرم نرم افزار رمزگذاری داده را توسعه و منتشر می کند. این راه حل امکان تجزیه و تحلیل داده های رمزگذاری شده و بهره برداری از آن ها را بدون به خطر انداختن آن ها، همچنین رمزگذاری داده ها در هنگام استفاده امکان پذیر می کند تا بتوانند از انتها به انتها رمزگذاری شده باقی بمانند. علاوه بر این، ارزیابی داده ها یک چالش واقعی برای تحول دیجیتال است: شرکت ها به طور فزاینده ای ملزم به اشتراک گذاری داده ها در داخل و خارج، به ویژه برای تغذیه پروژه های هوش مصنوعی هستند. بنابراین Dawex و Opendatasoft پلتفرم های اشتراک گذاری داده را ارائه می دهند.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰


این حق اختراع یک عنوان مالکیت صنعتی است، اما نمایندگی اینورتر هایتک در اصفهان همچنین منبعی ارزشمند برای تحقیق است و 80 درصد از اطلاعات فنی جهان را شامل می شود. ثبت اختراع نیز یکی از شاخص های اصلی برای ارزیابی تحقیقات علمی عمومی است.

ویژگی های این نوع سند چیست؟ چه ارتباطی با منابع سنتی اطلاعات علمی دارد؟ چگونه می تواند برای یک پزشک آینده مفید باشد؟ این مقدمه بر مالکیت صنعتی با مطالعه دقیق تر سند اختراع، پاسخ به این سؤالات را ارائه می دهد.

مربی آموزش دیده INPI.

اهداف:

اصول اولیه قانون ثبت اختراع را بیاموزید


درک منافع استراتژیک اختراع در طرح نوآوری آزمایشگاهی
نقش حق ثبت اختراع را به عنوان منبع اطلاعات درک کنید
اطلاعات موجود در یک پتنت را شناسایی کنید
با پایگاه داده های اصلی ثبت اختراع که به صورت رایگان در دسترس هستند آشنا شوید
در پایان آموزش، کارآموز قادر خواهد بود:

بین عناوین اصلی مالکیت صنعتی تفاوت قائل شوید
معیارهای ثبت اختراع و موارد استثناء قابل ثبت را فهرست کنید
روند ثبت اختراع در فرانسه را دنبال کنید
مراحل ثبت اختراع بین المللی را شرح دهید
بدانید که برای ثبت درخواست ثبت اختراع، دریافت مشاوره فنی یا حقوقی در مورد مالکیت صنعتی و کمک در توسعه یک اختراع (انتقال فناوری) با چه کسی تماس بگیرید.
اطلاعات موجود در یک سند ثبت اختراع را شناسایی کنید
تعیین کنید کدام کد طبقه بندی با یک شی فنی مطابقت دارد
جستجوی پتنت ها در Espacenet، پایگاه داده اصلی ثبت اختراع با دسترسی آزاد (اداره ثبت اختراع اروپا)
 

توجه: این آموزش به موضوع حفاظت از نرم افزار خاص و حفاظت از پایگاه های داده نمی پردازد. این محصولات تحقیقاتی در واقع در فرانسه توسط کپی رایت خاص محافظت می شوند و نه توسط قانون مالکیت صنعتی و ثبت اختراع.

برنامه
اختراعات و مالکیت صنعتی: تعاریف، شرایط ثبت اختراع، ارتباط با سایر عناوین مالکیت
ثبت اختراع در فرانسه - تأثیر قانون PACTE
ثبت اختراع در خارج از کشور، به ویژه در اروپا (مقدمه)
طبقه بندی پتنت
از Espacenet استفاده کنید
ثبت اختراعات و آموزش عالی و تحقیقات
خدمات و تماس های پشتیبانی برای محققان
پیش نیازها
دانش خوب از اینترنت (سطح c2i یا PIX یا معادل آن) تسلط خوب به زبان فرانسه داشتن برخی از مفاهیم حق چاپ و مالکیت معنوی

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

یخ زدایی یخچال

اگر کمی صبر کنید، یخ شروع به آب شدن می کند. نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان اگر وقت دارید، توصیه می کنیم حتی اگر مشکل یخ زدگی وجود ندارد، این کار را همزمان برای محفظه فریزر خود انجام دهید. محصولات منجمد را با سینی در قسمت سرد داخل خانه در فریزر قرار دهید. آب سرکه را داخل فریزر عمیق خود بریزید، کمی صبر کنید، داخل فریزر خود را با پارچه مرطوب پاک کنید و دوباره مواد غذایی را داخل فریزر قرار دهید. همین کار را برای محفظه یخچال خود انجام دهید.

اگر یخ در فریزر عمیق نباشد، کار ما بسیار آسان است. در مورد یخ زدایی یخ در فریزر عمیق چطور؟ یخ زدایی یخ و برف در فریزر کمی دشوارتر از یخچال است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، در صورتی که مشکل عادی شده است، لازم است در اسرع وقت با سرویس تماس بگیرید. بعد از اینکه یخچال را از برق کشیدید، مقدار زیادی آب سرکه داخل فریزر عمیق خود بپاشید، مخصوصاً قسمت برفی که آن را خالی کرده اید. ساده ترین راه برای آب کردن یخ در فریزر استفاده از سرکه است. ممکن است لازم باشد نسبت سرکه را در این قسمت کمی بیشتر کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید. هرگز یخ را نتراشید. این یک عملیات بسیار خطرناک است. آب جوش را داخل یخچال خود نریزید. اما می توانید آب را در یک قابلمه کوچک بجوشانید و قابلمه را در فریزر خود قرار دهید. فراموش نکنید که در حین انجام این کار مطمئن شوید که دوشاخه شما قطع شده است.

یخچال فریزر-چگونه یخ زدایی-2 یخ به تدریج با اثر بخار آب جوش و سرکه شروع به ضعیف شدن می کند. راحت باش. اگر محصولاتی که از فریزر خارج کردید همچنان مانند سنگ سفت هستند، کمی زمان بیشتری دارید. هرچه یخ نرم تر باشد، کار شما راحت تر خواهد بود. وقتی یخ نرم شد، قابلمه را از فریزر خارج کرده و مقداری دیگر آب سرکه بریزید و سعی کنید با قاشق چوبی یا کفگیر یخ زدایی کنید. اگر یخ هنوز خیلی سخت است که شکسته شود، لازم است کمی بیشتر صبر کنید. پس از مدتی صبر کردن، آن را به آرامی با قاشق چوبی بدون فشار دادن در یخچال خود بتراشید. یخ خراشیده شده را بردارید و فریزر خود را برای آخرین بار پاک کنید. سپس می توانید محصولات خود را در جای خود قرار دهید. هنگام قرار دادن محصولات در یخچال و فریزر باید توجه داشته باشید که سوراخ های گوشه آن باز باشد.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

تعمیر صداهای یخچال

 

غرغر / حباب / پاشیدن / چکیدن
مایع خنک کننده در یخچال به گردش در می آید و از حالت گازی به مایع تبدیل می شود. تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان به همین دلیل است که چنین صداهایی را چندین بار در روز می شنوید.
صدای جریان هوا
در واحدهای دارای عملکرد "بدون یخبندان"، هوای سرد توسط فن های موجود در واحد توزیع می شود. این فن ها بر این اساس نویز تولید می کنند. تمامی مدل ها دارای فن خنک کننده برای کمپرسور نیز هستند.
صداهای ترک خوردن یا ترکیدن
برای اینکه یخچال با عملکرد "No Frost" یخ زدایی شود، ابتدا باید یخ ذوب شود. این اتفاق با بخاری داخلی می‌افتد و گاهی اوقات می‌تواند باعث ایجاد صدای ترک خوردن یا ترکیدن شود. زیرا مواد به دلیل اختلاف دما منبسط می شوند یا در هنگام یخ زدایی تکه ای از یخ می افتد.


صدای کلیک کردن


مدل های کمپرسور AC یک دستگاه راه اندازی دارند که کمپرسور را راه اندازی می کند. ممکن است صدای کلیک در اینجا بشنوید. به هر حال، حتی اگر دوباره متوقف شود. از طرف دیگر مدل های دارای کمپرسور اینورتر رله راه انداز ندارند.

  ارتعاشات
لرزش خفیف طبیعی است زیرا چیلرها حاوی لوله هایی هستند که مایع خنک کننده از طریق آنها پمپ می شود.

وقتی یخچال شما خیلی بی صدا نیست چه کار می کنید؟ متوجه شوید که صدا دقیقاً از کجا می آید:

 

برای این کار، دستگاه را از دیوار دور کنید و مطمئن شوید که هیچ لوله ای با یکدیگر یا دیوار تماس نداشته باشد. لوله ها را نمی پوشاند. همه اینها می توانند ارتعاشات را تقویت کنند.
مطمئن شوید که یخچال با مبلمان یا دیوارهای دیگر تماس نداشته باشد. ارتعاشات جزئی در غیر این صورت تقویت می شوند زیرا تماس با دیوارها یا کمدها آنها را به اجسام منتقل می کند.
یخچال همیشه باید صاف و آزاد باشد. پاها را کاملاً تنظیم می کند تا همه چیز متعادل باشد.
اگر چیز زیادی در یخچال ندارید (زمان خیار ترش ؛))، قفسه ها، ظروف یا سایر قسمت های شل در داخل می توانند لرزش داشته باشند. مواد غذایی را در قفسه‌ها قرار دهید و گوش دهید تا ببینید آیا بطری‌های شیشه‌ای یا ظروف شیشه‌ای در قفسه‌ها می‌چرخند.
 

همه چیز بررسی شده است و شما هنوز بیش از حد می شنوید؟

بعد احتمالاً کمپرسور است. همانطور که گفتم، صداها در اینجا عادی هستند، زیرا موتور الکتریکی یکپارچه یک پمپ مکانیکی را به حرکت در می آورد.

هر چند وقت یک بار کمپرسور شروع به کار می کند تا حد زیادی به نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد:

از دمای تنظیم شده
هر چند وقت یک بار در باز می شود (و هوای گرم وارد می شود).
دمای محیط (در تابستان باید سخت تر از زمستان کار کند)
آیا غذای گرم را در یخچال گذاشتید (تند، بد :robotwink:)
چه مقدار غذا در دستگاه وجود دارد
 

اگر می توانید، فقط در آشپزخانه را ببندید. اگر نه، می توانم به شما بگویم، وقتی از آپارتمانی با آشپزخانه بسته به آپارتمانی با فضای آشپزی باز نقل مکان کردم، کاملاً تغییر کرد. چون روی مبل درست جلوی یخچال نشسته اید. :womanwink: اما زمانی که آن را به طور بهینه تراز کردم و به آن عادت کردم، این نیز به سرعت اتفاق افتاد.

 

آیا شما هم تجربه ای از مکان های مختلف دارید؟

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

دو بخش از اطلاعات وجود دارد که برای خدمات زیمنس تعمیر یخچال امرسان اصفهان مهم است تا بتواند به سرعت به شما کمک کند: شماره E-Nr و شماره FD. هر دو روی پلاک رتبه‌بندی هستند، که بسته به دستگاه در مکان‌های مختلفی یافت می‌شوند - از خدمات Appliance Identifier استفاده کنید تا با دانستن محل پلاک رتبه‌بندی دستگاه زیمنس، در مورد نحوه شناسایی دستگاه خود کمک بگیرید.

روی پلاک نام داده های خدمات زیمنس وجود دارد که برای کمک به شما ضروری است.

1. شماره مدل (E-Nr) دستگاه شما. روی تصویر پلاک امتیاز با علامت "1" مشخص شده است

2. داده های 4 رقمی FD. روی پلاک امتیاز، موقعیت "2" را قرار دهید.

در حالت ایده‌آل، باید بتوانید فاکتور را تحویل دهید زیرا حاوی اطلاعات مهمی در مورد دستگاه شما و تاریخ خرید است تا بررسی کنید که آیا این موضوع تحت پوشش ضمانت دو ساله سازنده زیمنس است یا خیر.

اطلاعاتی در مورد دستگاه خود دریافت کنید و برای بازدید از یک تکنسین برنامه ریزی کنید
شناسه دستگاه زیمنس شما پلاک امتیاز دستگاه خود را پیدا کنید.
دسته لوازم خانگی خود را انتخاب کنید و سپس خانواده لوازم خانگی را انتخاب کنید که دستگاه زیمنس شما به آن تعلق دارد. شما قادر خواهید بود چندین نقشه را مشاهده کنید که موقعیت های بالقوه پلاک امتیاز را بر روی تجهیزات توضیح می دهد. موقعیت روی نقاشی مشخص شده است.

مکان یاب پلاک امتیاز

مرحله 2: مشکلات جزئی را خودتان عیب یابی کنید
مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس را بررسی کنید تا مشکل را شناسایی کنید و - در صورت توصیه - نکات و ترفندهایی را برای حل این مشکل بررسی کنید. اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه و نحوه استفاده و نصب آن را می توانید در دفترچه راهنمای آن بیابید. روی برگه «کتاب عملیات» در مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس کلیک کنید تا به مستندات و کتاب دستورالعمل دستگاه دسترسی پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر
مرحله 3: برای برنامه ریزی تعمیر با خدمات زیمنس تماس بگیرید
در صورت بروز مشکل در یک دستگاه بزرگ، با خط خدمات زیمنس تماس بگیرید تا برای بازدید تکنسین برنامه ریزی کنید. یا از ابزار رزرو آنلاین ما (فرم تماس آنلاین) برای برنامه ریزی تعمیر، ارائه داده های دستگاه و انتخاب مناسب ترین تاریخ در تقویم خود استفاده کنید.

برای همه محصولات مصرفی مانند جاروبرقی، قهوه ساز، غذاساز و سایر لوازم کوچک موجود در آشپزخانه خود، توصیه های مربوط به "تعمیرات محصولات مصرفی" را دنبال کنید.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

Big Data و AI رونق فوق العاده ای به Industry 4.0 داده اند. خرید اینورتر آیمستر  با راه‌حل‌های نرم‌افزاری هوشمند، می‌توان از حجم زیادی از داده‌های تولید شده توسط یک کارخانه برای شناسایی روندها و الگوهایی استفاده کرد که می‌تواند کارایی فرآیندهای تولید را افزایش داده و مصرف انرژی آنها را کاهش دهد. بنابراین تاسیسات به طور مداوم با شرایط جدید سازگار شده و بدون دخالت اپراتور بهینه می شوند. و با افزایش سطح پیوستگی، نرم‌افزار هوش مصنوعی می‌تواند خواندن «بین خطوط» را بیاموزد و این امکان را می‌دهد تا بسیاری از روابط متقابل پیچیده‌ای را کشف کند که انسان‌ها قادر به درک آن نبودند یا دیگر قادر به درک آن نبودند. چنین نرم افزار هوشمند با تکنیک های تحلیل هوشمند در حال حاضر موجود است. بسته به نیاز کاربر، پردازش داده ها می تواند به صورت محلی (مثلاً توسط محاسبات Edge) یا از طریق یک راه حل ابری انجام شود. داده ها در پلتفرم Edge سریعتر و با وضوح بالاتر قابل دسترسی هستند، در حالی که از قدرت محاسباتی بیشتری در Cloud بهره می برند. در بسیاری از موارد، لازم است Edge و Cloud را با هم ترکیب کنیم تا بهترین ها را از هر دو جهان بدست آوریم.

محصولات، گیاهان، سیستم‌ها و ماشین‌ها را می‌توان از طریق MindSphere، سیستم عامل اینترنت اشیای باز مبتنی بر ابر زیمنس، به هم متصل کرد. مجهز به قدرت تحلیلی گسترده، یکی از پایه های اساسی در پیاده سازی هوش مصنوعی در صنعت است، زیرا امکان بهره برداری کامل از انبوه داده های تولید شده توسط اینترنت اشیا (IoT) را برای اهداف بهینه سازی، شبیه سازی و پشتیبانی تصمیم گیری فراهم می کند.

دوقلو دیجیتال امکان آزمایش سناریوهای مختلف را به صورت مجازی و تصمیم گیری هوشمندانه در زمینه هایی مانند بهینه سازی تولید را ممکن می سازد. به لطف کپی دیجیتالی یک ماشین ابزار و فرآیند تولید مرتبط، هوش مصنوعی در آینده قادر خواهد بود به عنوان مثال تعیین کند که آیا قطعه تولید شده با الزامات کیفی مطابقت دارد یا خیر و کدام پارامترهای تولید باید به گونه ای تنظیم شوند که این وضعیت باقی بماند. در طول فرآیند این امر تولید را قابل اعتمادتر و کارآمدتر می کند و تجارت را رقابتی تر می کند.

اولویت مطلق ایمنی

بدون در نظر گرفتن اندازه شرکت، داشتن یک زیرساخت خوب IT سرتاسر، پیش نیاز اجرای Industry 4.0 و AI است. این تنها راه برای حفظ ارتباط مستقیم با آینده است. با این حال، هرگز نباید فراموش کرد که دیجیتالی شدن از امنیت سایبری جدایی ناپذیر است، زیرا بدون اقدامات حفاظتی مناسب، خطرات قابل توجهی است. بر اساس گزارش جهانی ریسک‌های ۲۰۱۸ مجمع جهانی اقتصاد، حملات سایبری می‌تواند در پنج سال آینده ۸ تریلیون دلار برای کسب‌وکارها هزینه داشته باشد که به طور قابل‌توجهی بیشتر از تولید ناخالص داخلی آلمان است. حفاظت جامع از کارخانه های صنعتی با استفاده از مفاهیمی مانند دفاع در عمق از زیمنس همچنان نقش کلیدی در آینده ایفا خواهد کرد. با هوشمندتر شدن هکرها، ضروری است که همیشه یک قدم جلوتر باشید.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

بادام زمینی حاوی مواد مغذی است که آجیل فروشی شاهین شهر به فواید خاصی  برای ورزشکاران کمک می کند (پروتئین، سلنیوم، منگنز، منیزیم، فسفر و غیره). اول از همه، این دانه های روغنی به دلیل داشتن پروتئین به حفظ و ساخت توده عضلانی کمک می کند که برای افرادی که بدنسازی می کنند مفید است. در مرحله بعد، آنتی اکسیدان های موجود در بادام زمینی به مبارزه با آسیب های مضر ناشی از استرس اکسیداتیو در ریکاوری عضلات کمک می کند. در واقع، استرس اکسیداتیو منجر به آسیب اکسیداتیو به سلول ها می شود و در نتیجه باعث التهاب مزمن می شود. این نواحی ملتهب مانع از ریکاوری عضلانی می شوند و باعث بروز گرفتگی، درد عضلانی و آسیب می شوند. در نهایت، بادام زمینی حاوی سطوح جالبی از منیزیم و پروتئین است که انقباض عضلانی و انتقال عصبی را در حین ورزش بهینه می کند.

توصیه های متخصص تغذیه:

بادام زمینی را تنها منبع پروتئین در نظر نگیرید. مکمل دریافت پروتئین بادام زمینی برای بهینه سازی فواید آن برای ورزشکاران ضروری است. دومی در ترئونین، لیزین و متیونین محدود است. بنابراین لازم است غذاهای غنی از ترئونین (گوشت، تخم مرغ، هویج، موز)، لیزین (محصولات لبنی، سویا، کلم ترش، میسو) و متیونین (آجیل، تخم مرغ، دانه کنجد) تهیه شود.

یک مشت بادام زمینی در روز (حدود 30 گرم) به عنوان میان وعده در روز فعالیت یا در زندگی روزمره مصرف کنید.

یک استراتژی تغذیه قبل از ورزش، در طول ورزش و بعد از ورزش برای بهینه سازی فواید بادام زمینی بر عملکرد ورزشی ضروری است. بادام زمینی در واقع به عنوان یک میان وعده در زندگی روزمره برای حمایت از دریافت مواد مغذی روزانه استفاده می شود، اما معمولاً به عنوان یک میان وعده قبل از ورزش (به جای نوار غلات، خمیر میوه) انتخابی نیست. آنها هنوز هم می توانند به عنوان میان وعده بعد از تمرین در طول یک وعده غذایی کامل حاوی یک منبع پروتئین و یک منبع کربوهیدرات مصرف شوند. در واقع، توصیه می شود پس از ورزش 20 گرم پروتئین و 60 تا 80 گرم کربوهیدرات تهیه کنید.

بادام زمینی را بیش از حد مصرف نکنید زیرا باعث ایجاد نفخ در حین ورزش می شود. ترکیب غذایی آنها جالب است، اما یک مشت برای بهره مندی از فواید آنها کافی است.

ورزشکاران دوست دارند بادام زمینی را به شکل کره بادام زمینی مصرف کنند، اما به دلیل مخلوط کردن و برشته کردن، فیبر، ویتامین B9 و ویتامین C خود را از دست می دهند. با این حال، آنها محتوای بسیار جالبی از پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و فیتواسترول ها را حفظ می کنند، که اجازه می دهد کره بادام زمینی را به سایر اسپری های تجاری برای صبحانه یا میان وعده ترجیح دهند.

برای کمک به بهبود سطح کلسترول

بادام زمینی به دلیل محتوای چربی تک غیر اشباع و چند غیراشباع و همچنین فیبر، فیتوسترول و آنتی اکسیدان ها می تواند به کاهش سطح کلسترول خون کمک کند. به طور کلی، فیبر جذب روده ای مواد مغذی را محدود می کند. این باعث کاهش دریافت انرژی به بدن و در نتیجه تولید کلسترول توسط بدن دوم می شود. از طرف دیگر فیتواسترول ها ترکیباتی هستند که سطح کلسترول خون را کاهش می دهند. در واقع، فیتواسترول ها ساختاری بسیار نزدیک به کلسترول دارند که به آنها اجازه می دهد تا جذب روده ای کلسترول را با رقابت کاهش دهند. علاوه بر این، کلسترول به سرعت در خون اکسید می شود. پس از اکسید شدن، دومی روی دیواره رگ های خونی رسوب می کند و پلاک های آتروما را تشکیل می دهد (مشکلات قلبی عروقی را افزایش می دهد). بنابراین آنتی اکسیدان های موجود در بادام زمینی برای کند کردن اکسیداسیون کلسترول در خون و محدود کردن رسوب آن بر روی دیواره رگ های خونی بسیار مفید هستند.

مطالعات نشان داده اند که مصرف منظم بادام زمینی به کاهش سطح کلسترول بد LDL (لیپوپروتئین با چگالی کم) در افراد مبتلا به دیس لیپیدمی کمک کرده است. دیس لیپیدمی اختلالی است که با اختلال در سطح کلسترول خون (تری گلیسیرید اضافی، کلسترول LDL اضافی و غیره) مشخص می شود. بنابراین، نتایج به ما این امکان را می دهد که بگوییم بادام زمینی می تواند در موارد خاص اثرات هیپوکلسترولمیک داشته باشد.

  • مسعود مممم