قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

برداشتن. ابتدا همه چیز را از یخچال خارج کنید و تعمیر یخچال در اصفهان 1402 هر اقلامی را که ممکن است فاسد شده یا تاریخ مصرف گذشته باشد را دور بریزید. هر شیشه یا ظرفی را که چسبناک است یا باقیمانده غذا در معرض آن قرار دارد پاک کنید. در مرحله بعد، تمام سطوح داخل یخچال مانند کشوها، قفسه های قابل تنظیم یا قفسه ها را بردارید و در حین تمیز کردن بقیه قسمت های داخلی یخچال، آنها را در آب داغ و صابون ظرفشویی قرار دهید.

تجهیز کنید. برای تمیز کردن یخچال خود، پیشنهاد می کنیم از اسپری های پاک کننده چند منظوره صرف نظر کنید و از محصولات ساده تر و طبیعی مانند محلول جوش شیرین و سرکه که جاذب بوهای طبیعی هستند استفاده کنید. این روش نه تنها یک روش تمیز کردن طبیعی است، بلکه باعث از بین بردن لکه ها نیز می شود، زیرا بوی بد و تمیز می کند.

برای شروع فرآیند تمیز کردن، از یک پارچه میکروفیبر تمیز یا اسفنج جدید استفاده کنید که به راحتی از هم نپاشد. همچنین می‌توانید از یک پارچه یا مسواک نازک برای وارد شدن به شکاف‌ها و فضاهای کوچک‌تر که ممکن است ذرات غذا در آن گیر کرده باشند، استفاده کنید. ابزارهای باکیفیت بهتر تمیز می شوند و به جلوگیری از گسترش باکتری های ایجاد کننده بو کمک می کنند. مقدار کمی سرکه و جوش شیرین را مستقیماً روی وسایل نظافتی خود بمالید.

پاک کن در حالی که یخچال خالی است، از بالا شروع کنید و به سمت پایین بروید. حتما زیر کشوها را پاک کنید و سقف، کناره ها و درها را بشویید. بیرون یخچال را نیز فراموش نکنید، زیرا این سطوح می توانند بو را منتقل کنند.

آبکشی کنید. پارچه یا اسفنج را با آب گرم بشویید و از آن برای شستشوی باقیمانده جوش شیرین و سرکه در جایی که تازه تمیز کرده اید استفاده کنید. شستشو را با آب گرم ادامه دهید تا زمانی که تمام آثار محلول پاک کننده خود را پاک کنید.

جایگزین کردن. اگر دماسنج یخچال دارید، قبل از تعویض غذا، صبر کنید تا دمای داخل یخچال به 5 درجه سانتیگراد (41 درجه فارنهایت) یا کمتر برسد. اگر یخچال شما عملکرد خنک سازی سریع دارد، از آن برای سرعت بخشیدن به فرآیند خنک سازی استفاده کنید.

جلوگیری از بو و بو یخچال


هنگامی که یخچال شما تمیز شد، باید از بروز مجدد بو جلوگیری کنید. یکی از راه های انجام این کار با استفاده از وسایل خانه این است که یک لایه نازک جوش شیرین را روی یک ورقه بزرگ بیسکویت پهن کنید و یک شب آن را در یخچال بگذارید. اگر جوش شیرین در دسترس ندارید، جو دوسر و تفاله قهوه نیز جذب کننده بو طبیعی هستند و کار را به خوبی انجام خواهند داد.

نکته مثبت: از پنبه های آغشته به وانیل استفاده کنید تا عطر دلپذیری در یخچال باقی بماند.

نکته دیگر: اگر یخچال شما لک شده است، جوش شیرین را با مقدار کمی آب گرم مخلوط کنید تا خمیری به وجود بیاید. خمیر را روی لکه ها پخش کنید و اجازه دهید حداقل یک ساعت بماند قبل از اینکه پاک کنید.

چگونه یخچال خود را تازه نگه دارید:


دمای یخچال خود را برای جلوگیری از رشد باکتری ها بین 37 تا 41 درجه فارنهایت تنظیم کنید.
برای باقی مانده غذا از ظروف بدون هوا استفاده کنید.
برچسب و تاریخ باقی مانده.
با سازماندهی ذخیره سازی و بسته بندی چگالش هنگام مصرف مواد غذایی، از گردش هوای خوب در یخچال اطمینان حاصل کنید.
یخچال خود را به صورت هفتگی از نظر فساد مواد غذایی ارزیابی کنید.
یخچال شما یکی از پرکارترین لوازم خانه شماست. یک یخچال تمیز نه تنها احساس بهتری نسبت به نگهداری مواد غذایی به شما می دهد، بلکه باعث می شود غذا طعم بهتری داشته باشد و برای مدت طولانی تری قابل خوردن بماند.

در حالی که خدمات Aftermath خدمات نظافت فنری مانند تمیز کردن یخچال شما را ارائه نمی دهد، اگر در موقعیتی قرار گرفتید که خانه یا لوازم خانگی خطرات بهداشتی و مخاطرات زیستی را به همراه دارند، مانند شرایط احتکار، با ما تماس بگیرید (866-327--). 2885). برای کمک حرفه ای

 

از اورلاندو تا نشویل، Aftermath خدمات حرفه ای پاکسازی خطرات زیستی، صحنه جرم و ویروس کرونا را به خانواده ها، کارفرمایان و جوامع ارائه می دهد. ما به ارائه پاسخ سریع اضطراری 24/7/365 اختصاص داده شده‌ایم، بنابراین هر زمان و هر کجا که به ما نیاز داشته باشید در آنجا خواهیم بود. وقتی متوجه شدید که می‌پرسید «حالا چی؟»… با Aftermath تماس بگیرید.

  • ۰۲/۰۲/۲۷
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی