قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

فیشال پوست

فیشال پوست (Facial) یک روش مراقبت از پوست صورت است که شامل مجموعه‌ای از مراحل و فرآیندهای مختلف است که بهبود و نگهداری سلامت و زیبایی پوست صورت را هدف دارد. فیشال پوست توسط متخصصان پوست و زیبایی در کلینیک‌ پوست و موی شیوا  انجام می‌شود و شامل مراحل زیر باشد:

 

1. تمیزی پوست: این مرحله شامل تمیز کردن پوست صورت از آلودگی‌ها، چربی‌ها و آرایش استفاده شده است. این می‌تواند با استفاده از محصولات تمیزکننده و تونرهای مناسب انجام شود.

 

2. پوشش پوست: در این مرحله، از ماسک‌ها، سرم‌ها و کرم‌های مرطوب‌کننده و محافظ استفاده می‌شود تا پوست تغذیه شده و مرطوب شود. انتخاب محصولات براساس نوع پوست و نیازهای شما صورت می‌گیرد.

 

3. اکسفولیه: این مرحله شامل استفاده از اکسفولیانت‌ها است که کمک می‌کنند لایه‌های مرده پوست را برداشته و پوست را صاف و روشن کنند. این می‌تواند با استفاده از اسکراب‌ها، پیلینگ‌ها یا لیزرهای خفیف انجام شود.

 

4. ماساژ پوست: ماساژ پوست صورت بهبود چرخش خون، آرامش و رفع تنش‌های عضلانی را هدف دارد. این مرحله می‌تواند شامل ماساژ به وسیله دست یا استفاده از دستگاه‌های مختلف ماساژور صورت باشد.

 

5. مراقبت‌های خاص: بسته به نیازهای پوست شما، مراقبت‌های خاصی ممکن است انجام شود. این شامل درمان‌های ضد پیری، درمان لکه‌های پوستی، درمان آکنه و سایر مشکلات پوستی است.

 

 

  • ۰۲/۰۵/۱۴
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی