قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انرژی در آلمان

انرژی در آلمان عمدتاً توسط فرآورده‌های نفتی، توسط باد، نیروی اتمی، اینورتر آی مستر مبتنی بر نور خورشید، زیست توده (چوب و سوخت‌های زیستی) و آبی به دست می‌آید.

اقتصاد آلمان بزرگ و ایجاد شده است و از نظر تولید ناخالص داخلی ظاهری در جایگاه چهارم روی کره زمین قرار دارد. آلمان از حدود سال 2020 از نظر استفاده از انرژی ضروری در سراسر جهان هفتم است. از حدود سال 2021، میزان استفاده از انرژی ضروری آلمان به 12193 پتاژول اضافه شد که بیش از 75 درصد از منابع فسیلی، 6.2 درصد از انرژی حرارتی و 16.1 درصد از انرژی های تجدید پذیر تامین می شود. در سال 2021، تولید برق آلمان به 553.9 تراوات ساعت رسید که نسبت به 631.4 تراوات ساعت در سال 2013 کاهش یافت.

کلید رویکردهای انرژی آلمان و مسائل قانونی «Energiewende» است که به معنای «بازگشت دایره انرژی» یا «تغییر انرژی» است. این رویکرد شامل دور شدن تدریجی از انرژی اتمی تا سال 2022 و جایگزینی متوسط ​​فرآورده های نفتی با انرژی های تجدیدپذیر است. تولید انرژی اتمی از دست رفته در مرحله خروج آلمان اساساً با ایجاد نیروگاه زغال سنگ و ورود نیرو جایگزین شد. یک تحقیق نشان داد که مرحله اتمی باعث ایجاد 12 میلیارد دلار هزینه های دوستانه در هر سال می شود، اساساً به دلیل افزایش مرگ و میر به دلیل باز بودن در برابر آلودگی مشتقات نفتی

آلمان عمیقاً تابع انرژی روسیه است، زیرا بخش عمده ای از بنزین گازی، 33 درصد نفت گرمایشی و بخش بزرگی از واردات زغال سنگ خود را از روسیه دریافت می کند. به دلیل این وابستگی، آلمان توصیه‌های اتحادیه اروپا برای کاهش واردات انرژی روسیه را در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین در سال 2022 ممانعت، به تعویق انداخت یا کاهش داد.


استفاده از انرژی

 

استفاده از مشتقات نفتی در آلمان، از جمله به شرق و غرب قبلی از سال 1980 تا 2011 از اطلاعات EIA پیوست. استفاده از زغال سنگ پس از اتحاد مجدد بطور اساسی کاهش یافت.
آلمان ششمین مشتری بزرگ انرژی در جهان، [9] و بزرگترین بازار عمومی قدرت در اروپا است. این کشور پنجمین خریدار بزرگ نفت در کره زمین است. استفاده از نفت 34.3 درصد از کل مصرف انرژی در سال 2018 را شامل می شود و 23.7 درصد از انرژی آلمان از گاز استفاده می شود.

 

واردات انرژی


در سال 2021، آلمان 63.7 درصد از انرژی خود را وارد کرد.

حدود 98 درصد از نفت مصرف شده در آلمان وارداتی است.[11] در سال 2021، روسیه 34.1 درصد از واردات نفت تصفیه نشده، آمریکا 12.5 درصد، قزاقستان 9.8 درصد و نروژ 9.6 درصد واردات نفت را تامین کردند.

آلمان نیز بزرگترین صادرکننده گاز نفتی در جهان است که در سال 2021 بیش از یک چهارم مصرف انرژی ضروری در آلمان را پوشش داد.[11] حدود 95 درصد از گاز قابل اشتعال آلمان وارداتی است که حدود نیمی از آن مجددا صادر می شود.[11] 55 درصد واردات گاز از روسیه، 30 درصد از نروژ و 13 درصد از هلند انجام می شود.[11] از سال 2022، آلمان پایانه های LNG ندارد، بنابراین تمام واردات گاز از خطوط لوله استفاده می کند.[11] پس از حمله روسیه به اوکراین در سال 2022، آلمان اعلام کرد که برای توسعه بیشتر امنیت انرژی نیاز به ساخت یک پایانه LNG در بندر برونسبوتل دریای شمال دارد.

در نتیجه ذخایر غنی زغال سنگ، آلمان سابقه طولانی در استفاده از زغال سنگ دارد. این چهارمین خریدار بزرگ زغال سنگ در این سیاره بود که از حدود سال 2016 شروع شد. استخراج زغال سنگ سخت داخلی به طور کامل از سال 2018 خارج شد، زیرا نمی توانست با منابع ارزان قیمت در جای دیگری رقابت کند و فقط از طریق تخصیص دوام آورده بود. از حدود سال 2022، فقط زغال سنگ قهوه ای هنوز در آلمان استخراج می شود. پس از تکمیل تولیدات داخلی در سال 2018، آلمان تمام 31.8 میلیون تن زغال سنگ سخت مصرفی خود را در سال 2020 وارد کرد. بزرگترین تامین کنندگان روسیه (45.4٪)، ایالات متحده (18.3٪) و استرالیا (12.3٪) بودند.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

دستور کار صنعت

 

فرمانداران برق دستور کار خاص صنعت را با تمرکز بر اولویت بندی راه حل هایی که ارزش را برای اقتصاد، جامعه، محیط زیست و سیستم انرژی گسترده تر به حداکثر می رساند، تعریف می کنند. این گروه، متشکل از مدیران ارشد اجرایی و روسای سازمان‌های شریک، همچنین به شکل‌دهی فعالیت‌های بین بخشی در سراسر پلتفرم مجمع جهانی اقتصاد کمک می‌کند. این جامعه شامل شرکت های برق و فناوری انرژی است.

شرکت‌های انرژی برق و فناوری انرژی در شکل‌دهی، رهبری و مشارکت در طیفی از فعالیت‌های بین بخشی و چند ذی‌نفعی برای ایجاد تأثیر با استفاده از پلت فرم مجمع جهانی اقتصاد، از جمله:

· شهرهای خالص صفر کربن: یک رویکرد یکپارچه

بسیاری از ذینفعان صنعت برق در ایجاد تأثیر در حوزه «بازده سیستمی» برای ایجاد شهرها، مناطق و مناطق با کربن صفر نقش دارند. ذینفعان بر ایجاد تأثیر از طریق الف) افزایش انرژی پاک و ب) به حداکثر رساندن اثربخشی و کارایی انرژی در میان رابط های انرژی، ساختمان ها و حمل و نقل تمرکز خواهند کرد. این یک ابتکار جدید است و انجمن از مشارکت سهامداران جدید برای طراحی چشم انداز و مسیر تأثیرگذاری استقبال می کند.

· مقاومت و امنیت سایبری

ابتکار عمل Cyber-Resilience and Ecosystem Electricity یک گروه چندجانبه را برای همکاری و توسعه یک چشم انداز شفاف و منسجم جهانی در زمینه امنیت سایبری برای صنعت برق گرد هم می آورد.

  • مسعود مممم