قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

آیا در مورد اینکه چگونه اتوماسیون ممکن است در آینده بر شما تأثیر بگذارد تعجب می کنید؟ خوب، قیمت اینورتر بالابر یک دقیقه وقت بگذارید و موارد زیر را در نظر بگیرید ...

اخیراً تیترها پررنگ بوده اند! «میلیون‌ها شغل از دست رفته به دلیل اتوماسیون»، «آشوب در راه است»!...

واقعیت؟ اتوماسیون جایگزین کارگران در واقع یک خبر قدیمی است. ما در مورد ماشین هایی که جایگزین افراد می شوند به عنوان نوعی چیز جدید خوانده ایم. در اینجا یک بررسی واقعیت وجود دارد: یک قرن است که ادامه دارد.

شاید بیشتر قابل توجه باشد که اتوماسیون جایگزین مشاغل جدیدتر مانند کارمندان صندوق در سوپرمارکت ها می شود، اما صادقانه بگوییم، مشاغل برای مدت طولانی و طولانی از طریق اتوماسیون پیش می روند.

اپراتور آسانسور را در نظر بگیرید


ماه گذشته، وقتی در نیویورک بودم، متوجه شدم که هتل من، نیویورکر، با 14 آسانسور، کاتالیزور نوآوری در دهه 1950 بوده است. احتمالاً 60 نفر توسط هتل برای خوشامدگویی و جابجایی افراد از طبقه ای به طبقه دیگر به صورت تمام وقت استخدام شده بودند که در نهایت همه آنها از طریق اتوماسیون جایگزین شدند.

آسانسورها که در اواسط دهه 1800 اختراع شدند، به سرعت در سراسر جهان در هر ساختمانی با ارتفاع چهار طبقه مورد استفاده قرار گرفتند. تقریباً هر آسانسوری یک اپراتور انسانی داشت و هر آسانسور بین دو تا چهار اپراتور در هفته برای راه‌اندازی هر یک از آنها استفاده می‌کرد. هنگامی که اتوماسیون در اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60 مطرح شد، شهر نیویورک به تنهایی تقریباً 180000 شغل اپراتور را درگیر می کرد. اگر این شغل امروز وجود داشت، به 240000 نزدیک می شد. ساختمان امپایر استیت تقریباً 200 نفر را فقط برای راه اندازی آسانسورهای خود استخدام می کرد.

(حقیقت سرگرم کننده - امروزه 900000 آسانسور در ایالات متحده وجود دارد و اپراتور آسانسور تنها شغلی است که به طور رسمی توسط اتوماسیون حذف شده است.)

در مقایسه، امروز نیویورک دارای 45000 راننده تاکسی است که 13000 مدال دارند. انقلاب در تاکسی های خودران یک پنجم تاثیر آنچه انقلاب آسانسور در 50 سال پیش ایجاد کرد، خواهد داشت. رانندگان با مربیان یوگا جایگزین می شوند ... فقط تماشا کنید!

"تصور کنید اگر در دهه 60 در مورد مفهوم مالیات بر آسانسور بحث می کردیم"؟
آینده نزدیک
همه ما می توانیم ریاضی را انجام دهیم. اتوماسیون در تجارت آسانسور میلیون ها شغل را حذف کرده است. و به همین ترتیب با اپراتورهای تلفن، گیرندگان بلیط پارکینگ، کارگران کشاورزی و مشاغل بیشتر پیش می‌رود. اتوماسیون در تکامل محیط کار فعال بوده است و به این کار ادامه خواهد داد. با وجود همه اینها، حتی با معرفی خانواده های دو درآمدی، هیچ تغییر لرزه ای در بیکاری رخ نداده است.

در آینده، اتوماسیون به ایجاد اختلال در نیروی کار ادامه خواهد داد. سه میلیون راننده کامیون و 250000 راننده تاکسی ممکن است به خوبی ناپدید شوند، و همچنین احتمالاً تأثیر قابل توجهی نخواهد داشت. نیمی از مشاغل کانادایی در 10 سال آینده تحت تأثیر اتوماسیون قرار خواهند گرفت. بله، اما لزوماً باعث بیکاری گسترده نمی شود.

  • ۰۲/۰۵/۲۶
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی