قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

اساساً از طریق پرتوهای خورشید. اینها خرید اینورتر ال اس از فوتون‌هایی تشکیل شده‌اند که به سلول‌های فتوولتائیک صفحه می‌رسند و یک میدان الکتریکی بین آن‌ها و در نتیجه یک مدار الکتریکی ایجاد می‌کنند. هر چه نور شدیدتر باشد جریان الکتریسیته بیشتر می شود.

سلول های فتوولتائیک وظیفه تبدیل نور خورشید به الکتریسیته را به صورت جریان مستقیم و با درجه بندی بین 380 تا 800 ولت بر عهده دارند. نتیجه به دست آمده را می توان با استفاده از یک اینورتر بهبود بخشید که وظیفه تبدیل این انرژی به جریان متناوب را بر عهده دارد، چیزی که ما در خانه های خود استفاده می کنیم.

در نهایت، این جریان متناوب از یک کنتور می گذرد که آن را کمیت می کند و به شبکه برق عمومی می رساند.

فتوولتائیک های خورشیدی ارزان ترین منبع انرژی الکتریکی در جهان خواهند بود.
قدرت هیدرولیک
به گفته ناسا، در یکی از مطالعات خود مشخص شد که منشا حیات می تواند در برق تولید شده به طور طبیعی در بستر دریا در 4000 میلیون سال پیش باشد. آب و حرکت هر دو منبع حیات و بنابراین منبع انرژی هستند.

در زمان های قدیم، انسان از جریان رودخانه برای حرکت آسیاب های بزرگ استفاده می کرد. تکامل آسیاب ها منجر به نیروگاه های برق آبی شد. در واقع، بهره برداری از سد باعث مسدود شدن رودخانه با دیوار بتنی و سیلابی شدن اطراف محوطه و ایجاد دریاچه مصنوعی می شود. آب، به عنوان نیروی طبیعت، حتی اگر حفظ شود، پتانسیل انرژی عظیمی را در خود دارد.

سیل حاصل از این انسداد در صورت استفاده از نیروی گرانش می تواند به انرژی جنبشی (انرژی یک جسم متحرک) تبدیل شود. درک این موضوع بسیار ساده است: آب از طریق یک سری لوله های بزرگ به نام لوله های تحت فشار به پایین سقوط می کند. به این ترتیب پروانه‌های توربین‌هایی که به‌صورت استراتژیک قرار گرفته‌اند، برای دریافت حرکت آن سقوط، با سرعت بالا می‌چرخند.

یک طعمه می تواند از انرژی مکانیکی خود تغذیه کند.

 

انرژی جزر و مد


نیروی جزر و مدی گونه ای از توان هیدرولیک است که چندان شناخته شده نیست.

این سیستم از حرکت عمودی آب دریا استفاده می کند که توسط نیروی گرانشی که ماه و خورشید بر آن وارد می شود ایجاد می شود. جزر و مد جزر و مد انرژی جزر و مدی تولید می کند.

در حال حاضر سه نوع انرژی جزر و مدی وجود دارد:

سدهای جزر و مدی: در دهانه رودخانه ها ساخته می شوند و کاملاً شبیه سدهای برق آبی هستند.
تفاوت ارتفاع بین جزر و مد بالا و جزر و مد برای تولید انرژی پتانسیلی که با حرکت به وجود می آید استفاده می شود. اگرچه آنها مقادیر زیادی انرژی تولید می کنند، اما هزینه زیادی برای ساخت و نگهداری دارند.
مولد جریان جزر و مدی: در این حالت، جریان ها متوالی از توربین های محوری، مشابه آسیاب های بادی، که انرژی مکانیکی تولید می کنند، می چرخند. این ساده ترین، ارزان ترین روش است و کمترین تأثیر را بر طبیعت دارد. با عدم نیاز به ساخت سد، اکوسیستم دریایی را تغییر نمی دهد.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰


توسط رومن ساجت

در 25 اکتبر، RTE گزارش مورد انتظار خود اینورتر آیمستر را توزیع کرد. سرنوشت چارچوب قدرت فرانسه چیست؟ در میان منابع انرژی اتمی و پایدار، در اینجا تصاویری وجود دارد که باید از 6 موقعیت بالقوه ترکیب نیرو برای انجام عدم تعصب کربن تا سال 2050 به دست آید.

یک مطالعه گسترده
رئیس عمومی سازمان انتقال نیروی برق (RTE) گزارش قابل توجهی را در 25 اکتبر 2021 توزیع کرد. از حدود سال 2019، بسیاری از مجریان و سازمان‌ها با این پرسش همراه بوده‌اند که ترکیب برق کشور در سال 2050 شبیه چه چیزی خواهد بود؟ ?

40 گردهمایی هماهنگ، متخصصان از حدود 100 انجمن مشاوره، یک هیئت منطقی، یک جلسه عمومی و دو سال کار... این اولین بار در اروپا است که تحقیق درباره این عظمت انجام می شود. "سرنوشت انرژی 2050" حدود 6 موقعیت بالقوه را به ارمغان می آورد که می توان آنها را در 30 سال یا کمتر تصور کرد.

گسترش در استفاده از برق


هر یک از تغییرات و موقعیت ها با گسترش استفاده از برق به پایان می رسد. جهت مرجع انتظار مصرف برق 645 تراوات ساعت را دارد، برای مثال افزایشی در حدود +35 درصد برخلاف امروز. دستیابی به این درجه از بهره برداری، تقویت اثربخشی انرژی تا سال 2050، به ویژه با چند برابر شدن سرعت بازسازی انرژی سازه ها را پیشنهاد می کند.

یک پیشنهاد حیاتی برای انرژی خورشیدی در موقعیت های متعدد
«تحقق غیرحزبی بودن کربن مستلزم تغییر اقتصاد و شیوه‌های زندگی و بازسازی چارچوبی است که اجازه می‌دهد تا جایگزین فرآورده‌های نفتی به عنوان انرژی اساسی کشور شود.» گزارش را ارائه کرد.

در میان جاده‌های بالقوه، دو ترتیب اصلی وجود دارد: تغییر به 100 درصد پایدار (EnR) یا ترکیب منابع انرژی اتمی و پایدار در قطعات معادل. یک نقطه معمولی در میان موقعیت‌های برق صد در صد سازگار با محیط‌زیست به وجود می‌آید، یک نقطه عظیم به انرژی مبتنی بر خورشید اختصاص داده شده است که تا 36 درصد از ترکیب نیرو را پوشش می‌دهد. یکی از آن‌ها پیشرفت حیاتی استفاده شخصی مبتنی بر نور خورشید را در خود جای می‌دهد: یک خانه از هر دو مجهز به شارژرهای خورشیدی.

سازندگان گزارش بررسی می‌کنند که «تحقق بی‌طرفی کربن بدون بهبود حیاتی منابع انرژی پایدار غیرقابل تصور است». در واقع، حتی موقعیت‌هایی که بهبود توان حرارتی را تصور می‌کنند، پیشنهاد بزرگی به منابع انرژی پایدار، چیزی در محدوده 50 تا 74 درصد ارائه می‌کنند.

تصاویر اصلی گزارش RTE
غیر حزبی بودن کربن در سال 2050 قطعاً برای فرانسه یک هدف دور از دسترس نیست. یک چیز مطمئن است، منابع انرژی پایدار نقش مهمی ایفا خواهند کرد. آنها باید به سرعت در چند دهه آینده این کشور را تشویق کنند تا به مسئولیت های محیط زیستی خود عمل کند. این گزارش مشخص می کند که هر یک از این مطالعات عملی هستند و می توانند با هزینه معقول تکمیل شوند.

نزدیک به تغییر ترکیب انرژی، تمام تمایلات استفاده باید بررسی شود. دستیابی به بی طرفی کربن مستلزم کاهش در استفاده از انرژی، "اعتدال" است. مسکن در هسته اصلی این موضوع است و باید به بازسازی ادامه دهد. کنترل بهره برداری اساسی است. گزارش RTE اعلام می کند که "هر چیزی که شرایط انتخاب شود، آماده سازی آن بسیار مهم است."

https://bit.ly/3eX4tUN

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰


توسط ژیل | 20 سپتامبر 2021 | بازیافت در تجارت، قیمت ضایعات الکترونیکی دستورالعمل استفاده

در کسب و کار یا خانه، همه ما کم و بیش وقت خود را جلوی صفحه نمایش می گذرانیم. اعتراض به منسوخ شدن برنامه ریزی شده یا که می تواند به سرعت فرسوده شود و حداقل منسوخ شود، با تجهیزات کامپیوتری خود چه کنیم؟ چگونه کامپیوتر را بازیافت کنیم؟ آنها را کجا پرتاب کنیم؟ با قطعات چه باید کرد؟

بازیافت کنندگان شاد همه چیز را در مورد بازیافت کامپیوتر به شما می گویند!


پایان عمر رایانه ها را مدیریت کنید

 

چه کسی کامپیوترهای قدیمی را جمع آوری می کند؟

اگر می‌خواهید بدون خرید کامپیوتر جدید از شر یک کامپیوتر خراب خلاص شوید، می‌توانید به سادگی آن را اهدا کنید و مثلاً به نزدیک‌ترین مرکز EMMAUS به خود بیاورید.

اگر یک کامپیوتر جدید بخرید، می توانید کامپیوتر قدیمی را به صورت رایگان به فروشگاهی که آن را خریداری کرده اید بازگردانید.

توجه داشته باشید که برند Grosbill تجهیزات کامپیوتری قدیمی شما (PC، Mac و قطعات) را پس می‌خرد.

تجهیزات کامپیوتر خود را کجا پرتاب کنیم؟

 

از سال 2014، طبق قانون "یک به یک"، این قانون توزیع کننده را موظف می کند که وقتی مشتری محصول مشابهی را در فروشگاه خود خریداری می کند، تجهیزات رایانه ای را پس بگیرد. برای این کار باید به یک سازمان بوم خرید ضایعات الکترونیکی گردی مانند اکولوژیک بپیوندند و مجموعه را ساماندهی کنند.

چند راه برای از بین بردن کامپیوتر وجود دارد:

آن را بدهید یا توسط توزیع کننده (فروشگاه ها) جمع آوری کنید
آن را در یک منطقه جمع آوری ارائه شده توسط شهرداری خود رها کنید
آن را به یک مرکز بازیافت که این نوع زباله ها را تامین می کند، ببرید
آن را به صورت دست دوم از طریق آگهی های طبقه بندی شده بفروشید
آن را مجدداً در RepriseOrdi.fr بفروشید.
دوباره آن را در Ebay یا Leboncoin بفروشید.
با این حال، اگر مایلید تجهیزات خود را (لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند کمتر از 5 سال و کاربردی و دارای شارژر) اهدا کنید، اصرار داریم آن را به نزدیکترین مرکز پذیرش Emmaus Connect در نزدیکی شما تحویل یا ارسال کنید.

دستگاه شما قابل تعمیر نیست و شما نو نمی خرید: در مراکز بازیافت و در مغازه های خاصی که به شما امکان دسترسی رایگان به سطل های بازیافت برای تجهیزات کوچک (کمتر از 25 سانتی متر مورب) را قیمت ضایعات الکترونیکی می دهند: این بازپرداخت "1 در 0" است.

سطل های مرتب سازی کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتری ما را کشف کنید!

قبل از ارسال کامپیوتر برای بازیافت چه باید کرد؟ با هارد دیسک چه کنیم؟

قبل از دور انداختن رایانه، می‌توانید هارد دیسک را بردارید و روی رایانه دیگری نصب کنید، با استفاده از نرم‌افزاری که برای این منظور طراحی شده است آن را تمیز کنید یا به طور فیزیکی هارد دیسک را از بین ببرید.

برای افراد، به یک نقطه جمع آوری در یک منطقه بزرگ که دارای سطل هایی برای وسایل الکترونیکی کوچک است یا به یک مرکز بازیافت که این نوع زباله ها را می پذیرد، بروید. تجهیزات IT شما باید در نقاط جمع آوری تایید شده مانند:

فروشگاه ها
مراکز جمع آوری زباله
شبکه های همبستگی
ماشین قدیمی را می توان به فروشنده بازگرداند که دوباره از آن استفاده کند، اما به شرط خرید تجهیزات جدید.

چگونه کامپیوتر را قبل از دور انداختن از بین ببریم؟

به جای از بین بردن فیزیکی کامپیوتر، آتش زدن یا خیس کردن آن در اسید، حتما آن را کاملا خالی کنید! در اینجا به این صورت است:

در سمت راست صفحه، روی "Reset this PC" کلیک کنید.
سپس بر روی "شروع" کلیک کنید
برای فرمت کامل هارد دیسک، روی "حذف همه" کلیک کنید.
روی "حذف فایل ها و پاک کردن دیسک" کلیک کنید
در نهایت پیغام Ready to Reset this pc ظاهر می شود: بر روی Reset کلیک کنید.

https://arkabazyaft.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%b6%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰


3 دلیل اصلی که بازیافت تجهیزات کامپیوتری منسوخ قیمت ضایعات کامپیوتر شرکت شما را توجیه می کند:


recycle WEEE printer1) قانون بازیابی زباله های الکترونیکی را الزامی می کند.
دستورالعمل سال 2003 اروپا که توسط ماده R543-172 کد محیط زیست فرانسه تأیید شده است بسیار واضح است. تولیدکنندگان یا دارندگان تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی مسئولیت تصفیه زباله های این تجهیزات را بر عهده دارند. ما در مورد WEEE یا D3E صحبت می کنیم: زباله های تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی.

 

2) اجزای کامپیوتر برای محیط زیست مضر هستند.


تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی تا حدی از مواد خطرناکی تشکیل شده اند که در صورت عدم اطمینان از بازیافت آنها می توانند برای محیط زیست مضر باشند. اینها فلزات سنگینی مانند سرب، کادمیوم، جیوه، مس، کروم شش ظرفیتی، نیکل و یا حتی فرآورده های نفتی مانند پلاستیک هایی هستند که زیست تخریب پذیر نیستند.

3) اجرای رویکردی برای ارتقای توسعه اقتصاد دورانی


زباله های تولید شده توسط تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی را می توان جدا کرد تا اجزای آن به درستی بازیافت شوند. با این روش، می توان آنها را تا حدی دوباره به مدار تولید تزریق کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد. بخش بازیافت WEEE امکان تکیه بر بازیگران اقتصاد اجتماعی و همبستگی را برای جمع آوری، تصفیه و بازیافت این WEEE فراهم می کند.

برای بازیافت تجهیزات کامپیوتری با چه کسی تماس بگیریم؟
مقامات دولتی سازمان هایی را برای تصفیه و بازیافت WEEE تایید کرده اند. اکولوژیک یکی از این سازمان های زیست محیطی است و تنها دارای گواهی ISO 9001 و ISO 14001 است. اکولوژیک در سال 2005 ایجاد شد، حدود 2000 تولید کننده ضایعات تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی دارد که از خدمات آنها استفاده می کنند. تقریباً 6000 نقطه جمع آوری در سراسر فرانسه وجود دارد. بنابراین، هر تولیدکننده WEEE می تواند به تعهد قانونی خود عمل کند، همانطور که در مورد تعهد بازیافت تجهیزات کامپیوتری وجود دارد.

محدودیت های متخصصان در مورد بازیافت تجهیزات کامپیوتری
نیازهای متخصصان از نظر مدیریت WEEE خاص است. محدودیت ها چند مرتبه هستند:

حجم زباله قابل توجه است. و هرچه شرکت بزرگتر باشد، چالش های پردازش WEEE استراتژیک تر است.

نیاز به تصفیه زباله مکرر است، زیرا تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی به سرعت منسوخ می شوند.

قانون دقیقاً تعهدات هر بازیگر، تولید کننده یا دارنده WEEE را شرح می دهد.

در صورت عدم رعایت این تعهدات قانونی، مجازات ها می تواند سنگین باشد: مجازات زندان، جریمه نقدی یا حتی مسدود کردن فعالیت.

https://arkabazyaft.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b6%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1/

  • مسعود مممم