قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

عرق می چکد. صورت شما شعله ور می شود و قرمز آتشین می شود. نمایندگی نصب کولر گازی اصفهان قطرات ریز روی لب بالایی می چکد. بله، نشستن پشت فرمان در یک روز خوب و گرم تابستانی، زمانی که خورشید واقعاً اجازه داده شده از آسمان بدون ابر بتابد، می‌تواند لذت گرمی داشته باشد. اینجاست که تهویه مطبوع خودرو واقعاً خودش را نشان می دهد و ناجی رانندگی می شود. اما چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از کولر گازی خود ببرید و آیا چیزی وجود دارد که در مورد روشن نگه داشتن کولر گازی ممنوع باشد؟ با 10 نکته برای سیستم تهویه مطبوع، شما برای گرمای تابستان آماده هستید و هر بار که سوار ماشین می شوید از تبدیل شدن به کره ذوب شده خوشمزه و لذیذ خودداری کنید.

1. تهویه مطبوع هنگام رانندگی بهترین عملکرد را دارد

 


ممکن است فکر کنید وسوسه انگیز است که ماشین را روشن کنید و بگذارید تهویه مطبوع به مدت پنج دقیقه کامل کار کند تا زمانی که آماده حرکت شوید - اما این در واقع اتلاف بنزین است. در عوض، پنجره‌ها را پایین بیاورید و اجازه دهید تا زمانی که آماده می‌شوید، مقداری از هوای گرم خارج شود. این سیستم در هنگام رانندگی بسیار کارآمد است، و بنابراین بهتر است وقتی از پارکینگ یا خیابان خارج می‌شوید، تهویه مطبوع را روشن کنید.

2. می توانید گرما را خارج کنید
بله شما آن را درست خواندید. اگر برایتان مهم نیست که پنجره باز باشد و تهویه مطبوع به طور همزمان کار کند، می توانید گرمای ماشین داغ خود را در هنگام رانندگی خارج کنید. خوشبختانه زیاد طول نمی کشد. معمولاً خیلی هوشمندانه نیست که سعی کنید ماشین را خنک کنید و همزمان هوای گرم را از پنجره ها وارد کنید، اما اگر سیستم را در حالت انفجار کامل قرار دهید و بگذارید 30 ثانیه تا یک دقیقه کار کند، در واقع می توانید مقدار زیادی هوای گرم را از داخل کابین خارج کنید.

3. کمترین دما موثرترین است
کمترین درجه حرارت روی کولر گازی در واقع کارآمدترین تنظیم است. این به این دلیل است که سیستم ها اغلب هوا را تا حدود 3 درجه خنک می کنند و سپس هوا را دوباره گرم می کنند تا به دمای مطلوب برسند. این بدان معناست که سیستم در واقع باید بیشتر کار کند تا دمای متوسطی راحت ایجاد کند. اگر ماشین نیاز به خنک شدن عجله داشته باشد، بنابراین باید درجه حرارت را تا انتها به دمای انجماد کاهش دهید و هوای خنک را از طریق نیروی فن کنترل کنید. پس از آن، زمانی که ماشین را خنک کردید، همیشه می توانید سیستم را روی دمای متوسط ​​تنظیم کنید.

4. عملکرد start/stop کارایی کولر گازی را مهار می کند
عملکرد استارت/ایست در خودروهای جدیدتر برای صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از خودرو زمانی که پشت چراغ قرمز یا در صف توقف می کنید، کاملاً عالی است. اما نکته منفی این است که موتور را خاموش می کند. این بدان معناست که سیستم تهویه مطبوع که در زمان روشن بودن موتور بیشترین کارایی را دارد، اکنون کمی کمتر خنک می شود. اگر نیاز شدیدی به تهویه مطبوع دارید تا کارایی خود را حفظ کند - حتی زمانی که ساکن هستید - می توانید در صورت تمایل عملکرد شروع/توقف را خاموش کنید.

5. تهویه مطبوع در مقابل پنجره های پایین کشیده شده
واقعا چه چیزی بهترین است؟ پنجره های پایین کشیده شده یا سیستم تهویه مطبوع برای پهپادهای کامل؟ پاسخ کاملاً روشن نیست، اما دو چیز واضح است. تهویه مطبوع در هنگام کار از بنزین استفاده می کند، مطمئناً. پایین آمدن شیشه ها بر آیرودینامیک خودرو تأثیر می گذارد، به این معنی که به دلیل افزایش مقاومت هوا، در واقع بنزین بیشتری در هنگام رانندگی مصرف می شود. همه خودروهای جدید طوری طراحی شده‌اند که همیشه با شیشه‌های پایین‌تر رانندگی می‌کنند، این بدان معناست که رانندگی با شیشه‌های پایین‌تر کاملاً رایگان نیست. استفاده از تهویه مطبوع و رانندگی با شیشه های پایین، هر دو از بنزین اضافی استفاده می کنند.

6. کولر گازی ممکن است کپک زده باشد
اگر هر بار که سیستم آب و هوا یا سیستم تهویه مطبوع را روشن می کنید بوی عجیبی به مشام می رسد، ممکن است به دلیل کپک زدن در سیستم باشد. این اتفاق می افتد که به دلیل تراکم در سیستم قالب تشکیل می شود. بنابراین مهم است که سیستم را تمیز کنید، زیرا ممکن است از هوای بد بیمار شوید.

7. هنگام تعویض فیلتر گرده، جریان هوای بهتری داشته باشید
هدف از فیلتر گرده سیستم، فیلتر کردن کثیفی، کثیفی و گرده های موجود در هوا است تا از طریق سیستم تهویه مطبوع یا سیستم تهویه مطبوع وارد کابین نشود. با این حال، اگر فیلتر به طور کامل متوقف شود، ممکن است بازدهی سیستم به شکل جریان هوا ضعیف‌تر کاهش یابد. بنابراین سرعت خنک شدن خودرو بسیار کندتر خواهد بود.

8. گردش بهتری داشته باشید با طرفداران رو به بالا
یک نکته واقعا خوب برای توزیع هوای فوق العاده و خنک در کابین به بهترین شکل این است که فن ها را به سمت بالا هدایت کنید. به این ترتیب هوا را به صندلی‌های عقب می‌رسانید و هوا را در سرتاسر کابین پخش می‌کنید که می‌تواند برای بچه‌های صندلی عقب بسیار خوشمزه باشد و گردش خوبی را فراهم کند. علاوه بر این، از دمیدن هوای سرد به طور مستقیم به پیشانی یا نزدیک گوش خودداری می‌کنید، که در واقع می‌تواند باعث درد کمی در گوش و سردی خفیف در صورت سرد بودن هوا شود.

9. هر بار که رانندگی می کنید از امکانات استفاده کنید
این ایده بسیار خوبی است که هر بار که در حال رانندگی هستید از کولر استفاده کنید. این به این دلیل است که این تسهیلات از استفاده سود می برد. کمپرسور کارخانه، پیستون و واشر و غیره

  • ۰۲/۰۵/۱۹
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی