قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

۱۵ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیر یخچال استکهلم
در Hushålsservice Söderort، ما یخچال‌ها و سایر کالاهای سفید مانند تعمیرات یخچال دوو در اصفهان اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و خشک کن را تعمیر می‌کنیم. دفتر مرکزی ما در Älvsjö واقع شده است، اما ما تجارت خود را اصولاً در سراسر شهر استکهلم و مناطق جنوبی، مانند Tyresö، Huddinge، Nacka، Farsta و Tullinge و غیره انجام می دهیم. هنگامی که یخچال ها یا سایر کالاهای سفید در انجمن های مسکن، املاک یا خانه ها خراب می شوند، می توانید با اطمینان به ما مراجعه کنید. تعمیرکاران مجرب ما دانش کامل و گسترده ای از برندهای مختلف دارند و می توانند به شما در تعمیر یخچال خود کمک کنند.

هزینه تعمیر یخچال

ما خوشحالیم که با مشاوره و ارزیابی در مورد اینکه آیا لوازم خانگی شما ارزش تعمیر دارند یا خیر، به شما کمک می کنیم و هزینه آن را تخمین می زنیم، بسیاری از اوقات می توانیم ارزیابی را از قبل از طریق تلفن انجام دهیم. بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید سود می برد که به جای خرید نو، آن را تعمیر کنید و در نتیجه هم در هزینه و هم در محیط زیست صرفه جویی کنید.

هدف ما ارائه خدمات سریع و شایسته به مشتریان و از این طریق ایجاد روابط قوی و بلند مدت با مشتری است. Hushålsservice Söderort اینجا برای شما است، هم به عنوان یک شخص خصوصی، هم مالک ملک و هم به عنوان انجمن مسکن. هنگام تعمیر یخچال و سایر کالاهای سفید، ابتدا عیب یابی را انجام می دهیم و سپس برآورد هزینه را ارائه می دهیم.

در مورد آنچه که در مورد بیمه و کسر RUT در هنگام تعمیر یخچال اعمال می شود، اینجا بیشتر بخوانید.

خدمات خانگی Söderort - تعمیرکار یخچال شما استکهلم
یخچال خراب می تواند به سرعت مشکلاتی ایجاد کند، مخصوصاً در تابستان که هوا گرم است و مواد تشکیل دهنده آن بسیار حساس هستند. پس از تماس با ما در اینجا دریغ نکنید. بسیاری از اوقات ما می توانیم به سرعت در سایت باشیم. تعمیر یخچال از برندهای Cylinda، Electrolux، Husqvarna و Elektro Helios را انجام می دهیم.

امروز با شماره 08-647 33 00 با ما تماس بگیرید

تعمیرکار تعمیر یخچال
تعمیر یخچال - اطلاعات مدل، برند و محصول و شماره سریال
قبل از تماس با ما، خوب است اگر اطلاعات بیشتری در دسترس دارید. علاوه بر اطلاعات مربوط به خطای محصول، باید برند، مدل و محصول و شماره سریال را نیز بدانیم. می توانید با پر کردن فرم اینجا در صفحه اعلان خطا، تعمیر را رزرو کنید. همچنین می توانید با شماره 08-647 33 00 با ما تماس بگیرید یا یک ایمیل به felanmalan@hservicesoderort.se ارسال کنید.

آیا یخچال برای همیشه در خانه، خانه یا BRF شکسته است و شما یک یخچال جدید خریداری کرده اید که باید نصب شود؟ اینجا را کلیک کنید تا در مورد خدمات ما که در آن لوازم خانگی را برای شما نصب می کنیم بخوانید. اگر یخچال را رد کرده‌ایم، خوشحال می‌شویم با پیشنهادات کمک کنیم و برای یخچال جدید قیمت‌گذاری کنیم. سپس قیمت همیشه شامل حمل و نقل، نصب و حذف ضایعات می شود. متأسفانه، ما نصب یخچال و فریزر یکپارچه را پیشنهاد نمی کنیم.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

11 اکتبر 2015
ریکاوری در مواقع استرس، آرامش سیستم عصبی، افزایش متابولیسم بدن، خرید پسته فندقی اصفهان کمک به کاهش وزن، تقویت عضلات، اکسیژن رسانی به سلول ها، چشم های سالم تر، تقویت سیستم ایمنی، محافظت در برابر دیابت نوع 2، تقویت قلب و خون عروق، خون سالم تری را فراهم می کند و اثر ضد پیری روی پوست دارد.

مغز پسته علیرغم نامش در واقع یک آجیل واقعی نیست، بلکه دانه بوته پسته است، به این معنی که اگر به آجیل حساسیت دارید، گاهی می توانید پسته بخورید.

 

15 دلیل برای خوردن پسته هر روز


سرشار از ویتامین های B1، B3، B6، E.


سرشار از امگا 9، کلسیم، منیزیم، مس، منگنز، پتاسیم، آهن و روی است.


با تشکیل میلین که به تشکیل سروتونین، ملاتونین، اپی نفرین و گابا کمک می کند، استرس را کاهش می دهد و سیستم عصبی را آرام می کند.
سرشار از پروتئین، چربی و فیبر است که باعث سیری طولانی مدت می شود و پسته را به یک میان وعده خوب تبدیل می کند.
حاوی دو کاروتنوئید غیرمعمول (لوتئین و زآگزانتین) است که از چشم ها محافظت می کند و چشم های سالم را تامین می کند.
در مطالعات نشان داده شده است که کلسترول خطرناک خون را کاهش می دهد و از رگ های خونی در میان سایر موارد، قلب محافظت می کند.


نشان داده شده است که خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.
دندان شیرین را کاهش می دهد و قند خون را متعادل می کند.
مطالعه در دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد که افراد دارای اضافه وزن که پسته را به عنوان میان وعده می خورند وزن کم کرده و ارزش های بهتری دارند.
سرشار از آنتی اکسیدان است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
به بدن کمک می کند تا تعادل تولید گلبول های قرمز و سفید خون را حفظ کند.
سلول ها را اکسیژن می دهد و بافت های عضلانی را تقویت می کند.
حاوی ویتامین E مهمی است که در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند. اثر ضد پیری
بافت ماهیچه ای سالم را فراهم می کند.
در تحقیقات نشان داده شده است که بر ناتوانی جنسی تأثیر می گذارد.
ps بله میشه پسته نوشت ظاهرا 🙂

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

به گفته محققان، خوردن آجیل از حساسیت به آجیل جلوگیری می کند. قیمت پسته اکبری درجه یک اصفهان
ترین یوناسن
منتشر شده چهارشنبه 25 فوریه 2015 - 09:28 آخرین به روز رسانی چهارشنبه 25 فوریه 2015 - 09:38
تبلیغات
گلو متورم و مشکلات تنفسی - یک بادام زمینی می تواند برای کودکی که آلرژی دارد کشنده باشد. بنابراین توصیه به دادن بادام زمینی به طور خاص به گروه های پرخطر می تواند شگفت انگیز به نظر برسد.

با این حال، این همان چیزی است که محققان پشت یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند نشان می دهند.

این چیزی است که Forskning.no می نویسد.

احتمال ابتلا به آلرژی در کودکانی که بادام زمینی دریافت می‌کردند 80 درصد کمتر از کودکانی بود که کاملاً از بادام‌زمینی دور نگه داشته می‌شدند.

به طور متوسط ​​17 درصد از کودکانی که به آنها بادام زمینی داده نشده بود تا سن 5 سالگی دچار آلرژی شده بودند. همین امر در مورد تنها سه درصد از کودکانی که بادام زمینی خورده بودند صدق می کرد.

70 درصد خطر کمتری دارد

 

حدود 600 کودک در بیمارستانی در انگلستان بین چهار تا یازده ماهه بودند که به این نظرسنجی پیوستند. آنها در معرض خطر ابتلا به آلرژی بادام زمینی بودند زیرا قبلاً به تخم مرغ حساسیت داشتند یا اگزما داشتند. بچه ها تا پنج سالگی سه بار یا بیشتر در هفته کره بادام زمینی یا تنقلات بادام زمینی می خوردند.

محققان این کودکان را زمانی که نوزاد بودند مورد آزمایش قرار دادند. افرادی که هیچ واکنشی به تست آلرژی نداشتند، در صورت مصرف بادام زمینی، 86 درصد کاهش خطر ابتلا به آلرژی داشتند. خطر ابتلا به افرادی که آزمایش آنها مثبت بود 70 درصد کمتر بود. این بدان معنا نیست که والدین باید به کودکانی که مشکوک به آلرژی به آجیل هستند، آجیل بدهند.

در مطالعه خود، محققان کودکانی را که علائم آلرژی به آجیل نشان می دادند، از بین بردند. آنها به والدین هشدار می دهند که بدون آزمایش اولیه بادام زمینی به کودکان مبتلا به آلرژی به تخم مرغ یا اگزما، آنها را ندهید.

بدون دارونما

گام بعدی در این پروژه این است که ببینیم آیا کودکان با توقف خوردن بادام زمینی، آلرژی ندارند یا خیر. خود محققان به برخی نقاط ضعف در این مطالعه اشاره می کنند، مانند اینکه هیچ یک از کودکان پادزهر دریافت نکردند.

تحقیقات قبلی همچنین نشان داده است که قرار گرفتن زودهنگام با مواد غذایی، مانند بادام زمینی، می تواند یک اثر پیشگیرانه بر آلرژی داشته باشد.

تبلیغات
بسیاری از مطالعات بررسی کرده اند که چگونه قرار گرفتن فرد مبتلا به آلرژی در معرض کمی از آنچه که به آن حساسیت دارد، می تواند تحمل را افزایش دهد.

برای تخم مرغ و شیر هم همینطور

به گزارش NRK، محققان بریتانیایی قبلاً دریافته بودند که می‌تواند به دادن دوزهای کوچک بادام زمینی به کودکانی که قبلاً آلرژی دارند کمک کند.

محققان آمریکایی نیز همین را دریافته اند. نتایج مشابهی برای تخم مرغ و شیر نیز نشان داده شده است.

آزمایش‌های آلرژی اخیر نیز نشان داده است که از هر سه نفری که تشخیص داده شده به بادام زمینی حساسیت دارند، دو نفر می‌توانند بدون مشکل بادام زمینی بخورند. Norsk helseinformatikk می نویسد همه کسانی که فکر می کنند آلرژی دارند، آلرژی ندارند.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

اتصال برق به زمین (بدون خروجی انشعاب یا سیم داخلی)، منبع آب (فقط برخی از مدل ها) تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان

 

قطعات و لوازم جانبی:

سینی تخم مرغ، قاچ های پلاستیکی

 

سطح دشواری:

مدل های بدون اتصال آب: 1/5

مدل های دارای اتصال آب: 4/5

در باره. زمان:

15 دقیقه برای مدل های بدون اتصال آب

45 دقیقه برای مدل های دارای اتصال آب

 

 

 

قبل از اینکه شروع کنی

 

نصب یک دستگاه می تواند دشوار و حتی خطرناک باشد، بنابراین قبل از شروع، مطمئن شوید که این هشدارها و دستورالعمل ها را خوانده اید.

 

قبل از شروع به برداشتن دستگاه قدیمی مطمئن شوید که جریان برق و آب قطع شده است.
هنگام شروع به برداشتن/نصب، مطمئن شوید که دستگاه قدیمی/جدید از برق جدا شده باشد.
دستگاه جدید را به برق وصل نکنید تا زمانی که تمام بسته بندی بیرونی و محافظ آن برداشته نشده باشد.
یخچال جدید را حداقل چهار ساعت پس از تحویل در حالت عمودی قرار دهید تا روغن کمپرسور تثبیت شود.
گازها و روغن های داخل سیستم خنک کننده قابل اشتعال هستند. بررسی کنید که هیچ مدار یا لوله ای در حین حمل و نقل آسیب ندیده باشد. اگر متوجه آسیب به هر یک از این موارد شدید، دستگاه را از شعله های باز یا منابع گرما دور نگه دارید و اتاق را تهویه کنید. سپس با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید.
هنگام تحویل دستگاه، بررسی کنید که در حین حمل و نقل آسیبی ندیده باشد و تمام قطعات و لوازم جانبی در آن قرار گرفته و سالم باشد.
اطمینان حاصل کنید که یک سوکت ارت دار در دسترس دارید که با لیست مشخصات فنی در دفترچه راهنمای کاربر مطابقت دارد. دستگاه را به سیم داخلی یا پریز انشعاب وصل نکنید و مطمئن شوید که کابل برق گیر نکرده یا گیر نکرده باشد.
اگر باید دوشاخه را با دوشاخه ای که مناسب پریز است تعویض کنید، حتما از دوشاخه ای با فیوز 13 آمپری استفاده کنید.
هرگز دوشاخه را با دست خیس لمس نکنید. هرگز دوشاخه را با کشیدن کابل جدا نکنید - همیشه سر دوشاخه را نگه دارید و بکشید.
هرگز از بخارشوی برای تمیز کردن یخچال استفاده نکنید. چنین وسایلی به طور بالقوه می توانند یخ داخل محفظه فریزر را ذوب کنند، بخار همچنین می تواند باعث اتصال کوتاه شود.
اطمینان حاصل کنید که تمام منافذ تهویه در پشت دستگاه مسدود نشده باشند.
 

 

 

برداشتن دستگاه قدیمی
 
مطمئن شوید که منبع آب (اگر دستگاه قدیمی دارای اتصال آب است) بسته است و کل منبع تغذیه قطع است. اگر دستگاه به کابینت متصل است، پیچ های نگهدارنده را باز کنید. دستگاه را از محل خود خارج کنید. به یاد داشته باشید که یخچال می تواند سنگین باشد، بنابراین هنگام جابجایی آن مراقب باشید. برای راحت‌تر بیرون کشیدن دستگاه، می‌توانید آن را به سمت عقب متمایل کنید و یک فرش قدیمی زیر دستگیره‌های جلو قرار دهید. سپس می توانید فرش را بیرون بکشید و دستگاه را با آن بیرون بیاورید. با این حال، اکثر یخچال‌ها دارای چرخ‌هایی در قسمت زیرین در پشت هستند، بنابراین زمانی که دستگاه را به اندازه‌ای بیرون کشیده‌اید که دستگاه را به سمت عقب بر روی چرخ‌ها برگردانید، از این چرخ‌ها استفاده کنید.

 

اکنون باید به پشت دستگاه دسترسی داشته باشید و می توانید برق و آب را قطع کنید (در صورت وجود). ممکن است لازم باشد از آچار یا انبردست برای شل کردن اتصال آب استفاده کنید. یک کاسه را زیر شیر آب قرار دهید تا از هرگونه نشتی جلوگیری شود. اگر یخ در فریزر وجود داشته باشد، ظرف چند ساعت آینده آب می‌شود، بنابراین تا جایی که می‌توانید آن را بردارید. همچنین ظروف آب یا یخ‌پاش‌های خالی.

 

قوانین محلی را در مورد نحوه دور انداختن لوازم خانگی قدیمی دنبال کنید. ممکن است شهرداری مجموعه ای از لوازم خانگی را ارائه دهد. اگر می‌خواهید خودتان آن را بردارید، به یاد داشته باشید که برای بلند کردن و جابجایی دستگاه قدیمی به شخص دیگری نیاز دارید.

 

 

 

دستگاه جدید را برای نصب آماده کنید
 

در نظر بگیرید که آیا باید بسته بندی دستگاه جدید را قبل از ورود به خانه یا آشپزخانه باز کنید. مانور دادن و باز کردن جعبه در فضاهای تنگ ممکن است دشوار باشد. یک خط منگنه پهن در امتداد یک لبه جعبه وجود دارد، و راحت‌ترین کار این است که جعبه را در امتداد این خط باز کنید. مقوا و استایروفوم را بردارید.

 

سپس برچسب ها، نوار حباب دار و نوار را از قسمت بیرونی دستگاه جدا کنید. در داخل، درها، کشوها و قفسه ها نیز با چسب در جای خود قرار می گیرند، بنابراین آن را نیز بردارید.

 

توجه: اگر دستگاه جدید دارای اتصال آب است، راهنمای نحوه نصب اتصالات آب به یخچال بکو خود را بررسی کنید.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

با وجود خواص سیر کننده پسته، مصرف متوسط ​​آن توصیه می شود.  طبق مطالعه ای که توسط مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شده است، میزان توصیه شده رژیم غذایی 28 تا 30 گرم در روز است. این معادل حدود 50 پسته است که به معنای حدود 130 کیلو کالری است.قیمت پسته احمد آقایی درجه یک

طبق نتایج مطالعه انجام شده توسط دپارتمان علوم دامی دانشگاه ایلینویز (ایالات متحده آمریکا)، یک پسته حاوی 9 اسید آمینه ضروری است، بنابراین می توان آن را یک پروتئین کامل در نظر گرفت و همچنین دارای میزان بالایی است. کیفیت

اینگونه است که پسته سلامت جنسی ما را بهبود می بخشد
ما آن را نمی گوییم. بر اساس مطالعه ای که توسط دکتر M. Aldemir از بیمارستان و مرکز تحقیقات دانشگاه آتاتورک در آنکارا (ترکیه) انجام شد، پسته زندگی جنسی، عملکرد ارگاسم و میل جنسی را بهبود می بخشد. این به لطف محتوای بالای چربی های سالم، استرول های گیاهی طبیعی، پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان ها رخ می دهد.

خواص پسته

این گزارش که در مجله International Journal of Impotence Research منتشر شد، 17 مرد را مورد بررسی قرار داد که 100 گرم پسته را به مدت سه هفته به رژیم غذایی خود اضافه کردند و "بهبود قابل توجهی در عملکرد، برانگیختگی و رضایت داشتند." علاوه بر این، روی موجود در آنها "می تواند به بهبود باروری و حفظ سطح تستوسترون خون در پارامترهای طبیعی کمک کند."

دستور العمل بسیار اصلی با پسته: پنکیک پسته و موز بدون آرد
گنجاندن پسته در رژیم غذایی ما بسیار آسان است، زیرا امکان ترکیب بی نهایت را ارائه می دهد. برای شروع مصرف، به دلیل دریافت کالری زیاد، بهتر است در ابتدا این کار را انجام دهید. به عنوان یک پیشنهاد صبحانه سالم و کامل، به طرز تهیه این پنکیک پسته و موز – دو منبع عالی پتاسیم – توجه داشته باشید تا روز را با انرژی شروع کنید.

عناصر:

100 گرم موز رسیده پوست کنده
80 گرم شیر یا نوشیدنی گیاهی
100 گرم پسته بدون نمک بو داده
1 عدد تخم مرغ
30 گرم سفیده تخم مرغ
یک قاشق کوچک شیرین کننده (اختیاری)
یک قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر یا روغن نارگیل
چند قطره (به طعم) عصاره وانیل
برای تهیه آن، موز، پسته، تخم مرغ و سفیده خرد شده را با همزن خرد می کنیم تا یک توده همگن به دست آید. در حالت ایده آل، به خصوص پسته ها همه خوب له شوند. سپس نوشیدنی گیاهی یا شیر را اضافه می کنیم. با اضافه کردن نصف شروع می کنیم و سپس با توجه به تراکم جرم به دست آمده اضافه می کنیم. سپس می‌توانیم عصاره وانیل را بریزیم و فقط اگر می‌خواهیم پنکیک‌های خیلی شیرین بیرون بیاید، مرحله بعدی اضافه کردن شیرین‌کننده‌ای است که بیشتر دوست داریم.

بعد، دوباره همه چیز را خرد می کنیم تا یک توده همگن و متراکم به دست آوریم. سپس در یک ماهیتابه کم، کمی روغن زیتون خالص اضافه کنید تا خمیر نچسبد. وقتی تابه داغ شد به ازای هر پنکیک دو قاشق غذاخوری اضافه می کنیم، می گذاریم روی حرارت ملایم بپزند و یک طرف که تمام شد سریع برمی گردانیم.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

آیا مهر و موم یخچال خود را بررسی کرده اید و سوراخ یا ترکی پیدا کرده اید؟ تعمیرات یخچال هیمالیا در اصفهان نترسید، در اینجا مراحل تعمیر واشر یخچال به جای تعویض آن آمده است:

تمیز کردن - با تمیز کردن کامل مفصل خود شروع کنید. خرده ها، لکه ها و گرد و غبار را با استفاده از یک محصول خانگی یا سرکه سفید پاک کنید.
یک ورقه از فیلم چسبناک بگذارید - برای اطمینان از اینکه سیلیکون از شکاف یا سوراخ خارج نمی شود، ضروری است که فیلم چسبناک را در قسمت بیرونی محل اتصال یخچال خود، در محل تعمیر قرار دهید. مطمئن شوید که به خوبی با شکل مفصل شما مطابقت دارد.
از درزگیر سیلیکونی استفاده کنید - یک لایه یکنواخت از درزگیر سیلیکونی (همان چیزی که در حمام برای درزگیرهای وان استفاده می‌کنید) بمالید تا کل ناحیه مورد تعمیر را بپوشاند. مراقب باشید بیش از حد قرار ندهید، مهر و موم باید شکل اصلی خود را حفظ کند، در غیر این صورت خطر بروز مشکلات جدید در آب بندی درب یخچال خود را دارید.
درب یخچال خود را با دقت ببندید - مطمئن شوید که فیلم چسبنده در جای خود باقی می ماند و بین واشر و جلوی ثابت یخچال شما گیر می کند.
بگذارید خشک شود - حداقل 8 ساعت طول می کشد تا خشک شود، بنابراین می توانید این تعمیر را در شب انجام دهید و اجازه دهید سیلیکون یک شب خشک شود.
فیلم چسبناک را بردارید - هنگامی که سیلیکون خشک شد، در را باز کنید و با احتیاط فیلم چسبناک را بردارید تا تعمیر شما آشکار شود. سپس سیلیکون باید در محل ترک یا سوراخ جایگزین مهر و موم شما شود. اگر سیلیکون ناهموار است، می توانید با تیغ آن را لمس کنید.


در صورت خشک شدن مهر و موم چه باید کرد؟


اگر درز شما سوراخ یا ترک ندارد، اما دیگر عایق ساخته نمی شود، ممکن است خیلی خشک شده باشد. در واقع، این انعطاف پذیری مهر است که به آن اجازه می دهد کار خود را به خوبی انجام دهد! قبل از تعویض آن، سعی کنید آن را آرام کنید تا زندگی دومی به آن ببخشید. برای نرم کردن واشر یخچال مراحل زیر را دنبال کنید:

پیچ های مفصل خود را باز کنید و آن را همانطور که در پاراگراف اول نشان داده شده است بردارید.
آن را با دقت تمیز کنید؛
آن را در یک لگن پر از آب داغ و کمی صابون مارسی به مدت چند دقیقه خیس کنید.
آن را با یک پارچه تمیز خشک کنید؛
آن را در جای خود قرار دهید و پیچ ها را محکم کنید.
مهر و موم شما باید انعطاف پذیرتر، بهتر و در نتیجه کارآمدتر باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یخچال خود را یخ زدایی کنید و آن را برای عایق حرارتی بهتر تمیز کنید.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

بادام هندی

برخی ادعا می کنند که بادام هندی یکی از مفیدترین میوه های دانه روغنی است. قیمت گردو تازه در اصفهان و دلیل خوبی دارد: این آجیل کوچک می تواند کارهای زیادی برای ما انجام دهد. در اینجا مزایای فراوان آن وجود دارد.

1) به حفظ سلامت قلب و عروق کمک می کند

بادام هندی سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع است که به کاهش سطح کلسترول بد بدون تأثیر بر کلسترول خوب کمک می کند. اما همچنین حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است که به مبارزه با بیماری قلبی کمک می کند.

علاوه بر این، بادام هندی به لطف منیزیم موجود در آن به آرامش رگ های خونی کمک می کند و در نتیجه به کاهش فشار خون کمک می کند.

به خاطر داشته باشید که فواید سلامتی منیزیم بادام هندی تنها زمانی آشکار می شود که روزانه آن را بخورید. اگر اینطور نیست، مصرف منظم مکمل های غذایی توصیه می شود (به عنوان مثال منیزیم OmniMag UNAE که طبیعی و بدون افزودنی های شیمیایی است)

2) به پیشگیری از سرطان کمک می کند
مس، سلنیوم و ویتامین E موجود در بادام هندی همگی آنتی اکسیدان هایی هستند که در برابر سرطان نقش دارند. در واقع، آنها به بدن کمک می کنند تا با رادیکال های آزاد مبارزه کند، این مواد که در تخریب سلول های ما شرکت می کنند تا جایی که گاهی اوقات آنها را سرطانی می کنند. بنابراین، به لطف آنتی اکسیدان های موجود در آن، بادام هندی به مبارزه با سلول های سرطانی کمک می کند و مانع از رشد آنها می شود. این امر به ویژه برای جلوگیری از ظهور سرطان روده بزرگ و روده مفید خواهد بود.

3) در مقابل دیابت موثر است
نه تنها خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد، بلکه به مبارزه با دیابت در بیمارانی که قبلاً آن را دارند نیز کمک می کند. به لطف اسیدهای چرب غیراشباع خود، به کاهش سطح تری گلیسیرید در خون کمک می کند. اما این میزان باید کنترل شود زیرا اگر خیلی زیاد باشد می‌تواند منجر به عوارض قلبی عروقی شود.

4) گرسنگی را آرام می کند و به کاهش وزن کمک می کند
فیبرها و پروتئین های گیاهی موجود در بادام هندی باعث افزایش احساس سیری می شود. بنابراین می توانید با خوردن مقداری از غذا در زمان شروع گرسنگی بین دو وعده غذایی، هوس خود را آرام کنید.

همچنین اگر می‌خواهید وزن کم کنید، توصیه می‌شود، به خصوص که آن‌قدرها که ما فکر می‌کنیم کالری ندارند. در واقع، آنها دارای نرخ گلیسمی نسبتاً پایینی هستند و حاوی سطح چربی کمتری نسبت به سایر آجیل ها هستند. علاوه بر این، آنها حاوی کلسترول خوب هستند و سطح کلسترول بد خون را افزایش نمی دهند.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

بادام هندی دارای کالری بسیار بالایی است که ممکن است مغز گردو ایرانی سوپر افراد را به این باور برساند که بادام هندی در صورت مصرف بیش از حد چاق کننده است. با این حال، آنها حاوی کالری با کیفیت تغذیه ای خوب هستند که به آنها کالری کامل می گویند. یک غذا زمانی حاوی کالری کامل است که از کالری با حضور بسیاری از مواد مغذی ضروری (مواد معدنی، ویتامین ها، فیبرها، اسیدهای آمینه ضروری، اسیدهای چرب ضروری و غیره) تشکیل شده باشد. در این زمینه، آنها سرشار از کالری کامل هستند زیرا حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری هستند. در نتیجه، بادام هندی می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک رژیم غذایی متنوع، متعادل و کم کالری باشد که در ارتباط با فعالیت بدنی و سلامت روان، کاهش وزن را بهینه می کند.

علاوه بر این، بادام هندی می تواند گرسنگی را که در اواسط بعد از ظهر احساس می شود، محدود کند، زیرا حاوی پروتئین و فیبر است، که مواد مغذی هستند که باعث سیری می شوند. این میزان کالری دریافتی از غذاهای فرآوری شده را محدود می کند، زیرا ممکن است قبل از رسیدن به احساس سیری به کالری بیشتری نیاز داشته باشد زیرا این غذاها اغلب فاقد فیبر و پروتئین هستند.

توصیه های متخصص تغذیه:

به جای کمیت، کیفیت غذا را در اولویت قرار دهید، زیرا بدن سالم دستیابی به اهداف خاصی را آسان‌تر خواهد کرد: کاهش وزن، بهبود عملکرد فیزیکی و غیره.

از همراهی یک متخصص بهداشت در برخی مراحل مربوط به غذا دریغ نکنید. در واقع، هر فردی منحصر به فرد است و گاهی برای رسیدن به اهدافش کمک لازم است.

فراموش نکنید که هر از گاهی در صورت کاهش وزن خود را درمان کنید. در واقع، رژیمی که بیش از حد محدود کننده باشد، کاهش وزن طولانی مدت را تضمین نمی کند. خوردن باید یک لذت روزانه باقی بماند و این برای تعادل هورمون ها بسیار مهم است.

برای مبارزه با استرس اکسیداتیو


استرس اکسیداتیو عدم تعادل بین مولکول های پرو اکسیدان و آنتی اکسیدان است. در دراز مدت عواقب زیادی بر بدن دارد: بیماری های عصبی (آلزایمر، پارکینسون)، بیماری های قلبی عروقی، سرطان ها، تسریع پیری زودرس سلول های بدن، عملکرد ضعیف در ورزش و غیره. بنابراین مصرف آنتی اکسیدان برای محدود کردن تأثیر این استرس اکسیداتیو در بدن ضروری است.

بادام هندی دارای امتیاز ORAC است که در سال 1948 تخمین زده شده است. این امتیاز نشان می دهد که بادام هندی به دلیل عنصر کمیاب و ویتامین B1 دریافتی، ظرفیت آنتی اکسیدانی متوسطی دارد. دومی (مس، منگنز، روی و سلنیوم) رادیکال های آزاد را متابولیزه کرده و حضور بیش از حد آنها را محدود می کند. بنابراین، بادام هندی یک پشتیبان جالب برای دریافت آنتی اکسیدان است و به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند.

توصیه های متخصص تغذیه:

منابع غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ها را تغییر دهید: میوه ها و سبزیجات رنگی (گوجه فرنگی، بادمجان، کلم بروکلی، لیمو و غیره) و دانه های روغنی (بادام، آجیل برزیل، تخمه آفتابگردان، فندق).

ادویه ها و گیاهان (زردچوبه، کاری، زیره سبز، سیر، برگ بو، آویشن، رزماری) را به هر وعده ناهار و شام، چه در گوشت، چه سبزیجات یا غذاهای نشاسته ای اضافه کنید.

مصرف یک وعده غذایی غنی از آنتی اکسیدان برای ورزشکاران در عرض یک ساعت پس از فعالیت بدنی. در واقع ورزش شدید به دلیل افزایش مصرف اکسیژن در حین ورزش باعث تولید زیاد رادیکال های آزاد می شود. بنابراین ضروری است که این تولید اضافی را با تهیه غذاهای غنی از آنتی اکسیدان محدود کنید. به علاوه توصیه می شود به طور کلی مصرف مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان را در ورزشکاران افزایش دهید.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

مانند انواع ترکیبی، آنها یخچال های مخلوط با دو در هستند، اما قسمت انجماد این بار در بالا است. این تفاوت فقط زیبایی شناختی نیست، زیرا در این پیکربندی، قسمت انجماد نسبت به قسمت ترکیبی کمتر است: نسبت 80/20 یا 75/25 به نفع قسمت تبرید است. بنابراین تنها در صورتی که محصولات کمی برای فریز کردن دارید، رویه ها ترجیح داده می شوند. این دستگاه ها بسیار کمتر از گوشی ها رایج هستند. نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در اصفهان

یخچال های تک دری یا یک دری
اینها کلاسیک ترین یخچال ها هستند. آنها به سادگی یک فضای سردخانه دارند، گاهی اوقات با یک محفظه فریزر کوچک در داخل، که فریزر نیز نامیده می شود، با 2 یا 4 ستاره. این عملکرد انجماد است. 2 ستاره به شما اجازه نمی دهد که غذای منجمد را بیش از یک ماه نگه دارید. یک ستاره 4 غذا را برای مدت طولانی زیر 18- درجه سانتیگراد نگه می دارد. بنابراین درهای تک برای مصرف کنندگانی که به محصولات تازه علاقه دارند یا فریزر جداگانه دارند، هدف قرار می گیرند.

یخچال های آمریکایی


مزیت اصلی یخچال های آمریکایی اندازه آنهاست که حجم آنها به طور متوسط ​​30 درصد بیشتر از ترکیبی است. اما مراقب باشید، بنابراین آنها فقط برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند: عمق آنها تقریبا استاندارد است (75 تا 80 سانتی متر)، اما آنها بسیار گسترده هستند: اجازه دهید 1 متر در مقابل 70 سانتی متر برای یک یخچال کلاسیک. آنها دو محفظه کنار هم دارند، یکی برای انجماد و دیگری برای یخچال. آنها همچنین می توانند به عنوان یک پخش کننده برای تکه های یخ، یخ خرد شده و آب سرد عمل کنند. لطفاً توجه داشته باشید که این فرمت اغلب نیاز به اتصال مستقیم به آب برای استفاده از این ویژگی‌های اضافی دارد.

یخچال آمریکایی
یخچال های چند درب
این یخچال های 3 یا 4 دری می توانند بزرگتر از یخچال های آمریکایی باشند، اما همیشه اینطور نیست. باز هم فضای کافی را در نظر بگیرید، زیرا عرض آنها می تواند به 1 متر برسد. تفاوت اصلی یخچال های چند درب و آمریکایی؟ یخچال‌های آمریکایی قسمت‌های سردکننده و انجماد را کنار هم قرار می‌دهند، انگار یک فریزر عمودی و یک یخچال منفرد را در کنار هم قرار داده‌اید. از طرف دیگر، درهای چندگانه، قسمت های انجماد و تبرید را روی هم قرار می دهند. به این ترتیب، آنها به یخچال های ترکیبی نزدیک تر هستند، در مقایسه با آنها 40٪ حجم بیشتری ارائه می دهند. با یک محفظه فریزر با 1 یا 2 کشو در پایین و یک محفظه یخچال با 2 در در بالا، برای خانواده های پرجمعیت مناسب هستند.

یخچال چند درب
یخچال های رومیزی
مخصوصاً برای آشپزخانه های کوچک در نظر گرفته شده است، آنها دارای یک در در ارتفاع یک میز کار (85 سانتی متر) هستند، از این رو نام آن ها میز بالای میز است که در انگلیسی نشان دهنده بالای یک میز است. آنها اغلب می توانند زیر میز کار یا در کنار آن بلغزند: در این مورد، مثلاً می توان یک اجاق مایکروویو را در آنجا قرار داد، اما از اجاق کلاسیک که گرما می دهد اجتناب کنید. مانند درهای ساده، می توانند فریزر داشته باشند.

یخچال رومیزی


یخچال ایستاده یا توکار؟
تولیدکنندگان تلاش بیشتری برای طراحی محصولات خود می کنند. فولاد ضدزنگ ضد اثر انگشت، ظاهر قدیمی، رنگ‌های مختلف: خریدارانی که مایل به انتخاب یخچال مستقل هستند، از انتخاب خود ناراحت هستند. همانطور که از نام آنها پیداست، این یخچال ها را می توان بدون کار نصب کرد: یک پریز برق ساده کافی است. لطفاً توجه داشته باشید که دستگاه های ایستاده باید حداقل 5 سانتی متر در هر طرف و در پشت داشته باشند تا گرمای استخراج شده بتواند به گردش درآید. همچنین بین بالای یخچال و سقف یا مبلمان بالا باید 10 سانتی متر فاصله باشد.

یخچال های توکار یا یکپارچه طوری طراحی شده اند که در یک جعبه خاص در آشپزخانه قرار گیرند. بشقاب ارائه شده توسط طراح آشپزخانه شما به درب دستگاه وصل شده است تا کاملاً با دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگ شود. توجه داشته باشید که جعبه باید یک فضای 5 سانتی متری در طرفین و حداقل 5 سانتی متر در پشت را رزرو کند تا گرمای تولید شده توسط کندانسور تخلیه شود.

در هر صورت، مطمئن شوید که درب یخچال به اندازه کافی باز می شود تا تردها و قفسه ها بدون مشکل بیرون کشیده شوند. در واقع، در برخی از مدل ها، درها باید بیش از 90 درجه باز شوند تا یکی از محفظه ها خارج شود. اگر یخچال بین دو تکه مبلمان یا در گوشه ای مقابل دیوار قرار گیرد، ممکن است مشکل ایجاد شود. هنگامی که یک مدل از این نقص طراحی جزئی رنج می‌برد، آن را در نتایج آزمایش‌های مقایسه یخچال خود علامت‌گذاری می‌کنیم.

 

چگونه یک حجم مناسب انتخاب کنیم؟
یخچال باید با توجه به حجم آن انتخاب شود که ما سعی خواهیم کرد آن را با نیازهای خانه تطبیق دهیم. یخچال به طور مداوم کار می کند، بهتر است از نیمه خالی بودن آن خودداری کنید!

به طور متوسط ​​حجم مفیدی از

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰


سبک زندگی تاثیر قابل توجهی بر دیابت نوع 2 دارد و رژیم غذایی نقش اصلی را ایفا می کند. مغز گردو فسنجانی کیلویی چند آجیل منبع خوبی از تغذیه است و طیف وسیعی از فواید سلامتی را به همراه دارد. با این حال، برخی از آجیل ها برای افراد دیابتی بهتر از سایرین هستند.

حدود 30.3 میلیون بزرگسال در ایالات متحده به نوعی دیابت مبتلا هستند. یک رژیم غذایی سالم می تواند به مدیریت سطح قند خون و کاهش خطر عوارض کمک کند.

آجیل یکی از چندین خوراکی است که انجمن دیابت آمریکا آن را به عنوان مفید برای افراد مبتلا به این بیماری فهرست کرده است.

در این مقاله، توضیح می‌دهیم که چرا آجیل می‌تواند برای افراد مبتلا به دیابت مفید باشد و پنج مورد از بهترین آجیل‌ها را برای گنجاندن در یک رژیم غذایی سالم بررسی می‌کنیم.

خبرنامه اخبار پزشکی امروز
برای یک خبرنامه هفتگی دیابت ثبت نام کنید.
آخرین به روز رسانی دیابت را در یک خبرنامه هفتگی دریافت کنید. چه برای شما باشد چه برای یکی از عزیزان، ما تحقیقاتی را در مورد عوامل خطر، تغذیه، درمان و موارد دیگر جمع آوری می کنیم.

ایمیل خود را وارد کنید
حریم خصوصی شما برای ما مهم است. هرگونه اطلاعاتی که از طریق این وب سایت در اختیار ما قرار می دهید ممکن است توسط ما در سرورهای واقع در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قرار گیرد. اگر با چنین قرارگیری موافق نیستید، اطلاعات را ارائه نکنید.

چرا آجیل برای دیابت مفید است؟


بادام ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند.
آجیل حاوی سطوح بالایی از چربی های مفید است.

چربی های غیراشباع موجود در آجیل طیف وسیعی از عملکردهای مهم را انجام می دهند، مانند حمایت از رشد سلولی و محافظت از اندام ها، از جمله منبع قابل اعتماد قلب.

همچنین، آجیل سرشار از پروتئین است، یک ماده مغذی ضروری، و حاوی طیف وسیعی از مواد مغذی دیگر است که برای سلامت جسمانی مهم هستند، از جمله:

فیبر
ویتامین ها مانند ویتامین E
فولات
تیامین
مواد معدنی مانند منیزیم و پتاسیم
کاروتنوئیدها
آنتی اکسیدان ها
فیتواسترول ها
با این حال، همه آجیل ها برای افراد مبتلا به دیابت مفید نیستند. به عنوان مثال، اجتناب از آجیل شور بسیار مهم است زیرا نمک ممکن است خطر عوارض را افزایش دهد منبع مورد اعتماد.

  • مسعود مممم