قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰


افشا: این پست ممکن است حاوی لینک های وابسته باشد، نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان به این معنی که وقتی روی پیوندها کلیک می کنید و خرید انجام می دهید، کمیسیون بدون هیچ هزینه اضافی برای شما دریافت می کنیم.

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال ها تجمع یخ و یخ زدگی در داخل محفظه آنها است. این معمولاً به این دلیل اتفاق می‌افتد که دمای دستگاه بسیار پایین است. پس چرا یخچال حتی در پایین ترین حالت یخ می کند؟

وقتی متوجه شدید که یخچال شما در پایین ترین حالت یخ زده است، آن را به درستی تنظیم کرده اید. در برخی از یخچال‌ها، پایین‌ترین تنظیم سردترین تنظیمی است که می‌توانید انتخاب کنید. علاوه بر این، کویل‌های کندانسور کثیف، دریچه‌های هوا مسدود شده و ترموستات معیوب می‌توانند همین مشکل را ایجاد کنند. در نهایت اگر یخ ساز بدون آب دارد آن را خاموش کنید.

همانطور که این راهنما را مطالعه می کنید، محتمل ترین دلایلی را پیدا خواهید کرد که چرا یخچال شما با وجود اینکه در پایین ترین حالت قرار دارد، یخ زده است. سپس شما همچنین خواهید فهمید که چگونه می توانید به سرعت مشکل را حل کنید.

تنظیمات دما نادرست
""

این چیست: هنگام عیب یابی یخچالی که حتی در پایین ترین حالت کار می کند، اولین نکته این است که خود این تنظیمات را در نظر بگیرید.

ابتدا این را به خاطر بسپارید: 2 نوع تنظیم دمای یخچال وجود دارد. نوع اول به شما امکان می دهد دما را بر اساس درجه سانتیگراد یا فارنهایت تنظیم کنید. با این گونه، هرچه تنظیم کمتر باشد، یخچال سردتر خواهد بود.

اکثر یخچال های خانگی از اولین نوع تنظیم دما استفاده می کنند.

نوع دیگر تنظیم دما فقط یک عدد است، معمولاً روی یک شماره گیری شماره دار. این تنظیمات دما برعکس عمل می کنند. بنابراین هر چه این عدد بیشتر باشد، یخچال سردتر است. شما معمولاً شماره‌گیری‌های شماره‌دار را در یخچال‌های کوچک پیدا می‌کنید، اگرچه یخچال‌های بزرگ‌تر نیز ممکن است آن‌ها را داشته باشند.

چه اتفاقی می‌افتد: وقتی متوجه می‌شوید که یخچال شما یخ زده است، حتی اگر پایین‌ترین تنظیمات را انتخاب کرده‌اید، احتمالاً از این تنظیمات به‌طور اشتباهی استفاده می‌کنید.

به عنوان مثال، پایین ترین تنظیمی که انتخاب می کنید ممکن است در واقع کمترین دمای موجود باشد. این باعث می شود یخچال به شدت سرد شود و منجر به تجمع یخ در داخل شود.

نحوه رفع آن: بهترین راه برای رفع این مشکل این است که بدانید تنظیمات دمای یخچال شما چگونه کار می کند. بنابراین دستورالعمل های مربوط به تنظیم دمای دستگاه را در دفترچه راهنمای کاربر بررسی کنید.

  • ۰۲/۰۵/۲۲
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی