قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

۲۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اتوماسیون فرآیند هوشمند (IPA) گاهی اوقات به عنوان مترادف برای هایپراتوماسیون استفاده می شود، لیست قیمت اینورتر هایتک HiTEK اما یک تفاوت جزئی وجود دارد. همانطور که در بالا توضیح داده شد، هایپراتوماسیون یک ابزار واحد نیست، بلکه مجموعه ای از ابزارها است و IPA بخشی از آن است - ابزاری که فناوری هایی مانند AI، ML و RPA را ترکیب می کند و بر گروه خاصی از وظایف تمرکز می کند. به زبان ساده، IPA به جایی می‌رود که به نظر می‌رسد RPA قادر به خودکارسازی نیست، که معمولاً شامل خودکارسازی وظایف پیچیده‌تر، کاهش خطای انسانی و ارائه نتایج دقیق‌تر و قابل اعتمادتر است.

سرویس محبوبی که IPA ارائه می‌کند، SAP Intelligent Robotic Process Automation است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بدنه‌های هوشمند را با ابزار طراحی کم‌کد توسعه دهند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت های دیگر مانند IBM، TCS، Tech Mahinda، Cognizant، Wipro و دیگران راه حل های مختلف مرتبط با IPA را ارائه می دهند. ما IPA را در پست وبلاگ اتوماسیون فرآیند هوشمند (IPA) به تفصیل پوشش دادیم.

IPA با فن آوری های مختلف دیگر ترکیب شده است، به عنوان مثال. ب. پردازش زبان طبیعی (NLP) و تشخیص کاراکتر نوری (OCR)، و در بسیاری از صنایع استفاده می شود.

پردازش زبان طبیعی (NLP)


یکی از چیزهایی که انسان را منحصر به فرد می کند، توانایی انتقال معنا از طریق زبان است. بنابراین، هدف اصلی بسیاری از زبان شناسان و دانشمندان کامپیوتر، آموزش هوش مصنوعی برای تشخیص و استفاده از گفتار انسان است. تعامل بین زبان ماشین و انسان به طور گسترده در زمینه پردازش زبان طبیعی (NLP) مورد تحقیق قرار گرفته است.

اگر از خدماتی مانند Google Translate استفاده می کنید، قبلاً NLP را در محل کار تجربه کرده اید. این به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است و به ما کمک می کند تا بر موانع زبانی غلبه کنیم.

NLP در ترکیب با اتوماسیون در بسیاری از صنایع استفاده می شود. به عنوان مثال در بخش بانکی:

بانک ها اغلب روزانه هزاران سند را پردازش می کنند. هر تراکنش، هر درخواست وام، هر صورت‌حساب بانکی، هر تعامل با مشتری - همه این‌ها حاوی متن‌های زیادی هستند که کسی باید آن‌ها را بخواند، بررسی کند، و بینش‌های عملی را از آن استخراج کند. اینجاست که NLP همراه با اتوماسیون می تواند کارهای سنگین را انجام دهد.

علاوه بر پردازش و تجزیه و تحلیل اسناد، بانک ها (و بسیاری از صنایع دیگر) می توانند از NLP و اتوماسیون برای چت ربات های خدمات مشتری استفاده کنند تا به مشتریان و مشتریان در رفع نیازهای بانکی خود کمک کنند.

تشخیص کاراکتر نوری (OCR)
تشخیص کاراکتر نوری (OCR) ابزاری است که متن دست نویس، تایپ شده یا چاپ شده را تشخیص می دهد و آن را به متن قابل خواندن ماشین تبدیل می کند. این می تواند متن را به متن کدگذاری شده ماشینی تبدیل کند و آن را قابل ویرایش و پردازش/تحلیل آسان تر کند.

OCR به بهترین وجه با یک مثال عملی توضیح داده می شود: زمانی که به کشور دیگری سفر می کنید، یکی از مرزبانان گذرنامه شما را در دستگاهی قرار می دهد که به طور خودکار شماره گذرنامه شما را شناسایی می کند و اطلاعات مربوطه را برای انجام یک بررسی سریع و وارد کردن آن در پایگاه داده استخراج می کند.

تصور کنید ماموران مرزی مجبور باشند روزانه تمام اطلاعات پاسپورت هزاران مسافری که از مرزهای کشور عبور می کنند را به صورت دستی تایپ و وارد کنند. قطعاً این منظره ناراحت‌کننده است، اما به لطف هوش مصنوعی، OCR و فناوری‌های مختلف دیگر مانند تشخیص الگو و بینایی کامپیوتری، تا حدی خودکار شده است. علاوه بر پاسپورت، بسیاری از اسناد دیگر با نرم افزار (و سخت افزار) OCR در صنایع مختلف اسکن می شوند.

نمونه محبوب دیگر، تشخیص خودکار پلاک خودرو (ANPR) است که برای خواندن پلاک ها و تسهیل کنترل عمومی ترافیک، پارکینگ و غیره استفاده می شود.

آینده هوش مصنوعی و اتوماسیون


آینده هوش مصنوعی و اتوماسیون
بر کسی پوشیده نیست که هوش مصنوعی و اتوماسیون رفقای خوبی هستند که در بسیاری از زمینه‌های زندگی ما، به ویژه فناوری و اتوماسیون فرآیند، با پشتکار کار می‌کنند.

بر اساس تجزیه و تحلیل McKinsey که بیش از 2000 شغل را در 800 شغل مورد بررسی قرار داد، برخی از مشاغل نسبت به سایرین برای اتوماسیون مناسب تر بودند، از جمله مشاغل مختلف در محیط های بسیار ساختار یافته و قابل پیش بینی. در نتیجه، ترکیبی از هوش مصنوعی و اتوماسیون به طور کامل جایگزین برخی از حرفه ها خواهد شد. در حال حاضر، تنها 5 درصد از تمام حرفه ها را می توان به طور کامل خودکار کرد، در حالی که سایر مشاغل را می توان تا حدی تکمیل کرد - آیا این بدان معنی است که اتوماسیون و هوش مصنوعی به طور کامل جایگزین برخی از وظایف انسان می شود؟ آیا به این دلیل یک نفر اخراج می شود؟

لزومی ندارد، زیرا این فناوری ها به کار زیادی نیز نیاز دارند

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

برای به اشتراک گذاشتن
چگونه یخچال را تمیز کنم؟
چگونه یخچال را تمیز کنم؟
 

 

یخچال وسیله اصلی شما در آشپزخانه و احتمالاً وسیله ای است نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان که بیشتر از آن استفاده می کنید. بنابراین تعجب آور نیست که یخچال مرتباً با مواد غذایی و نوشیدنی های ریخته شده در تماس باشد و مواد غذایی باقی مانده باشد. هر سه ماه یکبار یخچال را کاملا تمیز کنید.

 

مایعات ریخته شده و مواد غذایی باقیمانده می توانند رشد باکتری ها و حتی کپک ها را تشویق کنند. خیلی کثیف است، پس قطعا چیزی نیست که نباید فراموش کنید. این راهنما بهترین و ایمن ترین راه را برای اینکه یخچال خود را دوباره شبیه نو کنید، شرح می دهد.

 

 

مرحله 1

یخچال را از برق بکشید و یخچال را برای تمیز کردن آماده کنید

 

اگر دوشاخه را از پریز جدا کنید، هیچ انرژی در حین تمیز کردن هدر نمی رود. علاوه بر این، می توان از حوادث جلوگیری کرد. تمام غذاها را از یخچال خارج کنید.

 

سپس تمام قسمت های جداشدنی مانند قفسه ها و کشوها را از یخچال خارج کرده و با احتیاط روی سطح کار قرار دهید. نباید ترک خورده یا خرد شود.

 

 

 

گام 2

قطعات قابل جدا شدن را تمیز کنید

 

قفسه ها، قفسه ها، کشوها و سایر قسمت های قابل جابجایی را با یک اسفنج نرم و مایع شوینده به آرامی تمیز کنید. ممکن است برخی از قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشند، اما ابتدا دفترچه راهنمای یخچال را بررسی کنید. کشوها و قفسه ها را خشک کنید و برای مدتی کنار بگذارید.

 

 

 

 

مرحله 3

داخل و درزگیر درب را تمیز کنید

 

حالا وقت آن است که به داخل یخچال بپردازیم. از مواد ساینده استفاده نکنید. نیم لیتر آب ولرم را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کنید و دقیقا همان چیزی را که نیاز دارید دارید.

 

از یک پارچه یا اسفنج نرم برای پاک کردن سطوح داخلی یخچال، درزگیرهای لاستیکی در و مخازن آب استفاده کنید. از محلول تمیز کننده خانگی خود استفاده کنید. حالا سطوح را با یک پارچه خشک پاک کنید تا داخل آن خشک شود.

 

 

 

مرحله 4

سیم پیچ بیرونی و کندانسور را تمیز کنید

 

تمیز کردن فضای بیرونی بسیار آسان است. قسمت جلو و کناره های یخچال را پاک کنید. از یک شوینده ملایم و غیر ساینده و یک اسفنج یا پارچه نرم استفاده کنید. اگر دستگاه دارای سطوح فولادی ضد زنگ است، با مواد تمیز کننده بیشتر مراقب باشید. برای سهولت در خشک شدن سطوح را دوباره با یک پارچه خشک پاک کنید.

 

کویل های کندانسور در پشت یخچال و نزدیک به کف قرار دارند. آنها برای دفع گرما و خنک نگه داشتن یخچال بسیار مهم هستند. اگر آنها تمیز نشوند، مقدار زیادی گرد و غبار می تواند در طول زمان جمع شود.

 

یخچال را از محفظه بیرون بکشید یا از دیواره پشتی آن دور کنید. گرد و غبار و پرزهای سیم پیچ کندانسور را با دست پاک کنید. همچنین می توانید از جاروبرقی با قدرت مکش کم برای تمیز کردن کویل های کندانسور استفاده کنید.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

24 فوریه 2022
برای تمیز نگه داشتن یخچال، کاهش مصرف برق و بهبود نگهداری مواد غذایی، نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان داخل و خارج یخچال را مرتباً تمیز کنید. اگر مدلی با عملکرد فریزر یا محفظه فریزر است، البته باید آن را نیز تمیز نگه دارید.
چگونه یخچال خود را به طور کامل تمیز می کنید؟
تمیز کردن یخچال در زمانی که تا حد امکان خالی باشد راحت‌تر است. دیوارها با محلول خانگی مبتنی بر سرکه به راحتی تمیز می شوند. جوش شیرین یا لیموترش مخلوط با آب نیز موثر است. یا می توانید از یک محصول تمیز کننده خاص استفاده کنید. چربی پاک کن برای بیرون یخچال ایده آل است و قسمت پشتی آن را فراموش نکنید. برای جلوگیری از بوی نامطبوع، قرار دادن یک چوب کرفس یا یک فنجان جوش شیرین در یخچال کمک می کند.

ابتدا یخچال را خالی کنید


برای تمیز کردن کامل یخچال، ابتدا باید یخچال را خالی کنید. اگر محفظه فریزر را خالی کردید، محصولات منجمد خود را در یخچال قرار دهید تا در این فاصله ذوب نشوند. سپس دوشاخه را از پریز جدا کنید.

سیم پیچ کندانسور
این لوله ای است که در امتداد پشت دستگاه قرار دارد و جایی است که بیشتر گرد و غبار و آلودگی در آن جمع می شود. این می تواند تأثیر منفی بر عملکرد دستگاه داشته باشد. گاهی اوقات لازم است توری هوا را بردارید: در قسمت پایین، بالا یا پشت یخچال قرار دارد و معمولاً به پیچ گوشتی نیاز دارد. برای از بین بردن گرد و غبار می توانید از جاروبرقی یا برس نرم استفاده کنید تا به آرامی کثیفی ها را پاک کنید.

مهر و موم درب
تمیز کردن درزگیر از آسیب جلوگیری می کند و از بسته شدن صحیح درب اطمینان می دهد. این باعث می شود که دما ثابت بماند و غذا بهتر حفظ شود. از یک پد تمیز کننده با ماده تمیز کننده استفاده کنید و برای مکان های کمتر در دسترس می توانید از مسواک استفاده کنید.

درب و نمای بیرونی
درها، کناره ها و رویه را با محلول خانگی یا محصول پاک کننده تمیز کنید.

داخل یخچال
تمام قفسه ها و لوازم جانبی را بردارید. به این ترتیب می توانید به خوبی اسکراب کنید و به تمام گوشه ها برسید. قفسه ها و لوازم جانبی کوچکتر در ماشین ظرفشویی قرار می گیرند. بزرگترها را می توان در سینک شستشو داد. داخل یخچال را با یک پد نرم تمیز کنید. سپس تمام آثار شوینده و کثیفی را با یک پارچه تمیز پاک کنید تا از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری شود.

داخل فریزر
یک حوله یا پارچه جاذب زیر فریزر قرار دهید. با این کار تمام یخی که ذوب شده از فریزر جمع می شود. تکه های یخ ممکن است روی دیواره های فریزر باقی بمانند، اما هرگز آنها را با چاقو یا شی تیز خراش ندهید! می توانید به فریزر خود آسیب برسانید. همان پاک کننده داخل یخچال اینجا هم خوب کار می کند. کل داخل فریزر و کشوها را تمیز کنید. وقتی کارتان تمام شد، مهم است که همه چیز را کاملاً پاک کنید، زیرا باقیمانده مواد شوینده می تواند بو را به غذا منتقل کند.

پس از اتمام تمیز کردن و قرار دادن یخچال در جای خود، فراموش نکنید که حدود 2 اینچ بین یخچال و دیوار بگذارید تا گردش هوا خوب باشد.

چگونه فریزر را تمیز می کنید؟
تمیز کردن محفظه فریزر به نوع وسیله ای که دارید و نحوه خنک شدن آن بستگی دارد. پشت را فراموش نکنید. متوجه خواهید شد که برخی از مدل ها نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر دارند، در حالی که برخی دیگر تقریباً نیازی به کار ندارند. اگر می خواهید یخچال فریزر بخرید باید به این نکته توجه کنید. مقایسه ما را برای یخچال های ترکیبی بررسی کنید.

پرکاربردترین سیستم های فریزر
بیایید به متداول ترین سیستم ها نگاهی بیندازیم. هر سیستمی مزایا و معایب خود را دارد و نیاز به عملیات تمیز کردن متفاوتی دارد. در اینجا ببینید که چگونه می توانید به راحتی یخچال را بسته به نوع دستگاه تمیز کنید.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

آجیل و افراد مسن

از پرسشنامه های غذا برای رسیدن به میزان مصرف آجیل، بادام زمینی روکش دار اصفهان هم به صورت کلی و هم فردی استفاده شد. کل مصرف آجیل به صورت 1 وعده در ماه، 1 تا 3 وعده در ماه، 1 وعده در هفته، 2 تا 4 وعده در هفته و ≥5 وعده در هفته طبقه بندی شد. با استفاده از شاخص تغذیه سالم جایگزین (AHEI) و استفاده از سایر داروها، تنظیماتی برای سن، سیگار کشیدن، شاخص توده بدنی، کیفیت رژیم غذایی انجام شد.

مطالعه چه چیزی را نشان داد؟
در ابتدا، حدود یک سوم جمعیت ضعیف مرزی بودند ("prefrail"، با ≥1 جزء FRAIL)

این مطالعه نشان می‌دهد که خطر بروز شکنندگی در میان زنان مسن‌تر در میان زنانی که بیشترین مصرف آجیل را داشتند در مقایسه با کمترین آن، به میزان یک پنجم کاهش یافت. یعنی، زنان مسن‌تری که به‌طور میانگین پنج وعده یا بیشتر آجیل در هفته مصرف می‌کردند، در مقایسه با زنانی که کمتر از یک وعده در ماه مصرف می‌کردند، 20 درصد کمتر در معرض خطر ضعف جدید قرار داشتند.

کتاب الکترونیکی Omics مجموعه ای از مصاحبه ها، مقالات و اخبار برتر در سال گذشته.
آخرین نسخه را دانلود کنید
در میان آجیل ها، افزایش مصرف بادام زمینی و گردو با کاهش شکنندگی همراه بود، اما نه با کره بادام زمینی. زنانی که ≥2 وعده در هفته بادام زمینی و گردو مصرف می کردند، در مقایسه با زنانی که کمتر از 1 وعده در ماه مصرف می کردند، 15 درصد کاهش در خطر شکنندگی داشتند.

با افزایش مصرف آجیل، خطر شکنندگی کاهش خطی را نشان داد. این شواهد موجود و اخیر را در مورد فواید مصرف آجیل در افزایش سن و بهبود یا حفظ عملکرد، ترویج پیری سالم تأیید می کند. نشان داده شده است که توده عضلانی اسکلتی با مصرف آجیل بهبود می یابد، احتمالاً به دلیل تقویت سنتز پروتئین و جلوگیری از تخریب پروتئین. این حداقل می تواند بخشی از اثرات مفید را توضیح دهد.

چربی‌های غیراشباع به مقدار زیادی در آجیل یافت می‌شوند و می‌توانند پروفایل لیپید را بهبود بخشند، بنابراین سلامت قلب و عروق و عملکرد متابولیک را بهبود می‌بخشند. این می تواند کاهش ظرفیت هوازی را به تاخیر بیاندازد. گردو سرشار از آلفا لینولنیک اسید (ALA)، یک اسید چرب ضروری امگا 3 است که یک ترکیب ضد التهابی قوی است.

آجیل همچنین منبع انرژی متراکمی است که در صورت استفاده به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی با کیفیت بالا از کاهش وزن جلوگیری می کند. افراد مسن معمولا مصرف غذای خود را کاهش می‌دهند و آجیل می‌تواند به پر کردن شکاف‌های انرژی و جلوگیری از چاقی به دلیل اثرات محرک سیری کمک کند. چاقی با ضعف مرتبط است، به خصوص زمانی که توده عضلانی و قدرت کاهش می یابد.

چه پیامدهایی دارد؟
با توجه به ماهیت آینده نگر این مطالعه، ارتباط مداوم بین مصرف منظم آجیل و کاهش شکنندگی قابل توجه است. آجیل یک راه ساده برای وارد کردن غذاهای سالم به رژیم غذایی در ارتباط با کاهش خطر شکنندگی است.

مطالعات گسترده تری برای تایید این یافته ها مورد نیاز است، با این حال، مطالعات قبلی در تعدادی از زمینه ها به طور گسترده در بین گروه های قومی و نژادی قابل تعمیم است.

این نشان می دهد که مصرف آجیل باید بیشتر به عنوان یک مداخله بهداشت عمومی مناسب برای حفظ سلامت و رفاه در افراد مسن مورد آزمایش قرار گیرد.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

آجیل و مدیریت وزن

 

آجیل هایی مانند بادام، آجیل برزیلی، بادام هندی، شاه بلوط، فندق، خرید تخمه هندوانه اصفهان ماکادمیا، گردو، دانه کاج، پسته و گردو سرشار از مواد مغذی مفید برای سلامتی هستند. علیرغم آنچه بسیاری از مردم معتقدند، خوردن منظم آجیل در واقع می تواند به دستیابی و حفظ وزن بدن سالم کمک کند. هنگامی که آجیل در یک رژیم غذایی با چربی متوسط و کنترل کیلوژول گنجانده شود، می تواند از افزایش وزن جلوگیری کند و به لذت بردن از رژیم کاهش وزن کمک کند، به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری به برنامه غذایی سالم خود پایبند باشید! هنگام جستجوی غذاهای رژیمی، مهم است که برخی از چربی های سالم را که در بسیاری از آجیل ها یافت می شود، نادیده نگیرید. به خواندن ادامه دهید تا ببینید کدام آجیل سالم ترین و بهترین برای کاهش وزن است.

 

رفع گرسنگی


با توجه به فیبر و مقدار زیادی پروتئین موجود در اکثر آجیل ها، می توانند با رفع گرسنگی برای مدت طولانی تری به مدیریت وزن کمک کنند. یک مشت کوچک آجیل (حدود 30 گرم) می تواند باعث شود غذای کمتری در طول روز خورده شود، بنابراین به کنترل کلی کیلوژول (انرژی) دریافتی کمک می کند. مقادیر متوسط چربی نیز ممکن است وزن را برای مدت طولانی تری حفظ کند. تحقیقات نشان می دهد که وقتی افراد وزن کم می کنند، تنها 14 درصد وزن خود را در دراز مدت حفظ می کنند. یکی از دلایل ممکن است این باشد که رژیم‌های سنتی کم‌چرب و کربوهیدرات‌های بالا که اغلب برای کاهش وزن توصیه می‌شوند به اندازه سایر سبک‌های غذا خوردن اشتها آور نیستند. اگر به دنبال راه های آسان برای کاهش وزن هستید، سعی کنید آجیل را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا این هوس های قندی را متوقف کنید.

آجیل و سلامتی

 

یک مطالعه اخیر این ایده را آزمایش کرد که با گنجاندن مقادیر متوسطی از غذاهای سرشار از چربی های سالم در رژیم کاهش وزن، افراد از غذای خود لذت بیشتری می برند و برای مدت طولانی تری به رژیم غذایی خود پایبند می مانند. نتایج مطالعه نشان داد که واقعاً چنین است. پس از 18 ماه، افرادی که از رژیم غذایی سبک مدیترانه ای با چربی متوسط و کم کیلوژول پیروی کردند، نسبت به افرادی که از رژیم غذایی سنتی کم چربی و کم کیلوژول استفاده می کردند، وزن بیشتری از دست دادند. در واقع، افرادی که رژیم غذایی کم چرب داشتند، به طور متوسط 2.9 کیلوگرم وزن اضافه کردند! محققان گزارش کردند که از آنجایی که رژیم غذایی با چربی متوسط شامل غذاهایی مانند آجیل، کره بادام زمینی و روغن زیتون بود، این رژیم غذایی خوشمزه تر بود و باعث می شد در دراز مدت به آن پایبند باشید.

در کنار مصرف متعادل‌تر چربی، تحقیقات اخیر همچنین نشان می‌دهد که در مقایسه با رژیم غذایی سنتی کم‌چرب و کربوهیدرات بالا، مصرف پروتئین بالاتر می‌تواند برای کاهش وزن طولانی‌مدت موفق‌تر باشد. آجیل سرشار از پروتئین و کربوهیدرات کم است و بنابراین می تواند به طور منظم در برنامه کاهش وزن با پروتئین بالاتر گنجانده شود. اگر به دنبال شروع یک رژیم غذایی با پروتئین بالا هستید، آجیل افزودنی عالی هستند و می توانند به کاهش وزن سالم کمک کنند.

 

چه مقدار و چند بار؟
لذت بردن از 30 گرم آجیل (یک مشت کوچک) در بیشتر روزهای هفته حداکثر فواید را برای سلامت عمومی دارد. کاهش وزن با مصرف آجیل بسیار آسان تر می شود! و با وجود تعداد بسیار زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، برای یافتن آجیل هایی که بتوانید از آنها لذت ببرید و در برنامه کاهش وزن بگنجانید، مشکلی نخواهید داشت. برای کمک به کنترل وزن خود، غذاهایی مانند بیسکویت، کیک، شیرینی و میان وعده های سرخ شده را با یک میان وعده آجیل و میوه جایگزین کنید.

آجیل و سرخ کردنی برای لذت بردن از آجیل به عنوان بخشی از برنامه غذایی سالم خود، موارد زیر را امتحان کنید:

در طول روز آجیل ساده و بدون نمک بخورید. به دنبال آجیل برشته شده خام یا خشک باشید تا از چربی اضافی جلوگیری کنید.
آجیل کاج یا گردوی نصف شده را از طریق سرخ کردنی بپاشید
فندق یا شاه بلوط را تفت دهید و در سالاد بریزید
فندق برشته شده خرد شده را روی یک سوپ گرم کننده برای زمستان بپاشید
بادام را روی ماست و میوه کم چرب له کنید
یک مشت ماکادمیا یا آجیل برزیلی خرد شده را روی یک غلات صبحانه سبوس دار بپاشید.
اسپند یا پسته له شده را با آرد سوخاری و سبزیجات مخلوط کنید تا یک چاشنی مرغ خوشمزه
بادام های خرد شده را به رول های آسیایی تازه یا رول های کاغذ برنج اضافه کنید

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

نصب کولر گازی

به خصوص برای یونیت داخلی، حتما برخی از اقدامات نمایندگی نصب کولر گازی در اصفهان احتیاطی را رعایت کنید:

یونیت داخلی را در ارتفاع حداقل 1.5 متری از کف با فضای زیر واحد برای شلنگ تخلیه نصب کنید.
تهویه مطبوع را روی دیوارها با فاصله بیشتر بین آنها نصب کنید و به توزیع بهتر هوا کمک می کند.
جلوگیری از جریان متقابل هوا با دستگاه های دیگر در همان محیط؛
از نصب کولر گازی در محیط هایی که دارای عناصری هستند که ممکن است مانع عبور هوا شوند مانند پرده ها، پارتیشن ها و مبلمان خودداری کنید.


محل نصب را انتخاب کنید که به راحتی فیلتر هوا را تمیز کند.


در مورد درایو خارجی، نکات زیر را دنبال کنید:

دستگاه را در مکانی با تهویه نصب کنید و هرگز آن را در نزدیکی منابع گاز قابل اشتعال نصب نکنید.
آن را در مکان هایی که ممکن است خروجی هوا مسدود شده باشد نصب نکنید.
یونیت خارجی را در بالا یا زیر واحد داخلی نصب کنید.
همیشه شلنگ تخلیه را در زیر واحد داخلی نصب کنید.
یک نکته جالب برای کاهش هزینه ها با نصب، استفاده و نگهداری تهویه مطبوع این است که دو قسمت دستگاه (کندانسور و اواپراتور) را تا حد امکان به هم نزدیک کنید.

از این گذشته ، فاصله بین آنها هزینه کار و مواد مورد استفاده را تعیین می کند و هر چه فاصله بیشتر باشد ، هزینه ها بیشتر می شود.

نکته مهم دیگری که باید در مورد محل نصب فکر کنید این است که کندانسور آب را جمع می کند و باید به نحوی تخلیه شود. بنابراین، لوله کشی باید عمودی یا مورب باشد و تخلیه آب را تسهیل کند.

در برخی موارد، شیلنگ زهکشی در لوله های فاضلاب نصب می شود، اما اگر این امکان وجود ندارد، یک گزینه گنجاندن گلدان در پروژه است تا از آب برای آبیاری گیاهان استفاده شود.

کیت pmoc برای دانلود
ظرفیت حرارتی دستگاه را محاسبه کنید
محاسبه ظرفیت حرارتی برای دانستن تعداد BTU ها، یعنی توان مناسب ترین کولر گازی با توجه به ویژگی های محیطی که می خواهید دستگاه را در آن نصب کنید، استفاده می شود.

محاسبه تعداد افراد حاضر در مکان، تعداد وسایل الکترونیکی و فضای محیط را با استفاده از فرمول زیر در نظر می گیرد:

(تعداد ساکنین سایت x 600) + (تعداد وسایل الکترونیکی x 600) + (اندازه سایت x 600)

اگر فضای نصب نور خورشید زیادی داشته باشد، می توان 800 را به نتیجه نهایی اضافه کرد تا عدد نزدیک تری به دست آید، زیرا میزان خورشیدی که یک فضا دریافت می کند مستقیماً بر عملکرد دستگاه تأثیر می گذارد.

ساختار محیط نصب و دستگاه را بررسی کنید


علاوه بر مکان، باید شناسایی شود که آیا ساختار محیط از نصب دستگاه مورد نظر پشتیبانی می کند یا خیر. این ارزیابی مستلزم یک سری دانش فنی در چندین زمینه مانند برق است. اما ما برخی از نکات مورد توجه را که باید در زمان نصب بررسی شوند، از هم جدا می کنیم.

برای واحدهای داخلی (اواپراتور) توجه به جزئیات زیر ضروری است:

ساختار فضا باید وزن تجهیزات را تحمل کند.
مکان باید در برابر ارتعاشات دستگاه در حین کار مقاومت کند.
فضا نیاز به پشتیبانی از نصب عناصر مختلف دارد، مانند: لوله کشی تخلیه، مبرد و سیم کشی برق.
برای حذف فیلترها هنگام تمیز کردن تجهیزات، مکان باید به راحتی در دسترس باشد.
برای فضاهایی که مانع ورود یا خروج تجهیزات نمی شود، اولویت بدهید.
مکانی را حداقل یک متر دور از سایر تجهیزات الکترونیکی و چراغ های فلورسنت تعیین کنید. بنابراین، جلوگیری از تداخل الکترومغناطیسی آسان تر است.
در مورد واحد خارجی (کندانسور)، فضا باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشد:

به محیط های خشک و باز با تهویه خوب ترجیح دهید.
تجهیزات را با سایه بان در مناطقی که در معرض نور مستقیم خورشید هستند محافظت کنید.
فضا باید وزن و ارتعاشات تجهیزات را تحمل کند.
بررسی کنید که آیا دستگاه آرامش ساکنین دیگر را مختل می کند یا خیر.
فضایی را رزرو کنید تا تعمیر و نگهداری بدون مشکل انجام شود.
تجزیه و تحلیل محیط برای زهکشی آب.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

هشدار فیلتر تمیز در یخچال Wellness شما روشن شد و نمی دانید نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان چه کاری انجام دهید؟ یعنی زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است. تعویض بسیار ساده است و ما به شما آموزش می دهیم!

عمر مفید فیلتر Bem Estar 6 ماه است و هر زمان که هشدار تعویض فیلتر در یخچال شما روشن شد باید تعویض شود. اما قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، ایده‌آل این است که شما در خانه یک شارژ مجدد داشته باشید تا فوراً آن را تعویض کنید. با فیلترهای جدید، یخچال شما همیشه عاری از بو و باکتری خواهد بود.

 

نحوه تعویض فیلتر:

1. برای برداشتن، چفت های جانبی را فشار داده و فیلتر را به سمت جلو بکشید.

2. سپس فیلتر جدید را بردارید و آن را در محل مشخص شده قرار دهید.

- آیا خشک کردن لباس در پشت یخچال صحیح است؟
چند سال پیش خشک کردن لباس در پشت یخچال در بین خانم های خانه دار بسیار رایج بود و امروزه نیز انجام می شود.

اما آیا انجام این کار درست است؟

پاسخ منفی است. خوب شبکه های پشت یخچال مجرای هستند که مایعی که گرما را از داخل دستگاه می گیرد و به هوا پراکنده می کند از آنها عبور می کند و به همین دلیل گرم می شوند. وقتی لباس‌های مرطوب را روی این مجراها قرار می‌دهید، دفع گرما را با مشکل مواجه می‌کنید، که باعث کاهش ظرفیت خنک‌کننده و سایش کولر، کاهش عمر موتور و افزایش هزینه انرژی می‌شود.

بنابراین، زمانی که نیاز دارید لباس‌ها را سریع‌تر و ایمن‌تر خشک کنید، یک خشک‌کن را انتخاب کنید!

- چگونه بوی بد را از یخچال پاک کنیم؟
آیا می دانید زمانی که یخچال شما بوی نامطبوع می دهد و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید؟ به نکاتی که برای شما آماده کرده ایم نگاهی بیندازید!

1. تمام مواد غذایی فاسد شده، به ویژه میوه ها و سبزیجات بسته بندی نشده را بررسی کرده و دور بریزید.

2. یخچال را با صابون ملایم، یک اسفنج نرم و آب گرم کاملاً تمیز کنید.

3. یکی از روش های زیر را انتخاب کنید تا بوی یخچال خود را از بین ببرید.

 

- پودر قهوه: یک فنجان پودر قهوه را بعد از تمیز کردن داخل یخچال بگذارید تا بوها خنثی شوند.

- زغال فعال: با همان اصل قهوه پودر شده، کافی است یک قابلمه زغال فعال را در یخچال قرار دهید و ظرف چند ساعت بوی آن از بین برود.

- بی کربنات سدیم: کمی بی کربنات سدیم را در آب رقیق کرده و داخل یخچال بگذارید. به خنثی کردن بوها کمک می کند.

نکته ویژه: یخچال های Consul Bem Estar دارای فیلتر ضد بو و ضد باکتری Consul هستند که از تکثیر باکتری ها در داخل یخچال می کاهد و بوی بد را از بین می برد.

- مراقب نگهداری از یخچال ضد زنگ خود باشید.
برای افزایش عمر مفید محصول خود، رعایت برخی اقدامات احتیاطی مانند:

1. از استفاده از محصولات حاوی کلر خودداری کنید، اگر چنین است، محصول را روی یخچال استیل ضد زنگ خود قرار ندهید.

2. از اسفنج های سفت یا آلومینیومی استفاده نکنید، همیشه اسفنج ها یا پارچه های نرم را انتخاب کنید.

3. به جای کشیدن تزیینات بالای یخچال، آنها را به آرامی جدا کرده و تعویض کنید تا آسیبی به آن وارد نشود.

4. هرگز از محصولات چربی زدا، حلال ها و الکل روی استیل ضد زنگ استفاده نکنید، زیرا می توانند سطح را لکه دار کنند، بنابراین برای جلوگیری از ایجاد لکه، مطمئن شوید که محصول اضافی را پاک کرده اید، تجمع آن باعث ایجاد لکه می شود. همیشه یک پارچه مرطوب برای تمیز کردن به پایان برسانید.

- چگونه یخچال خود را تمیز کنیم.
ایده آل این است که یخچال را تمیز نگه دارید تا از تکثیر باکتری ها، کپک ها و بوی بد جلوگیری کنید. برای اینکه غذای داخل آن همیشه تمیز و سالم باشد، خوب است توصیه هایی را رعایت کنید، بریم!

برای انجام هر روز: همیشه یخچال را چک کنید تا ریزش نریزد، وقتی هنوز "تازه" است، پاک کردن آن آسان تر است، و همیشه دستگیره در یخچال را تمیز کنید، بالاخره یکی از مکان هایی است که بیشترین غلظت میکروب را دارد.

برای انجام یک بار در هفته: تمام اقلام موجود در یخچال خود را مرتب کنید و سعی کنید مواد غذایی فاسد شده یا تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید.

برای انجام این کار ماهی یک بار: یخچال را از پریز جدا کنید، همه چیز را از یخچال خارج کنید، از جمله قفسه ها و کشوها، آنها را می توان با آب گرم و مواد شوینده شستشو داد، داخل یخچال را می توان با یک پارچه تمیز و مرطوب تمیز کرد. ، یا از محصولاتی برای تمیز کردن یخچال انتخابی خود استفاده کنید. در نهایت، چند دقیقه صبر کنید تا یخچال خشک شود و دوباره آن را به برق بزنید و دوباره غذا را داخل آن قرار دهید.

- چگونه یک فریزر را یخ زدایی کنیم.
زمانی که یخچال یخ زدایی دستی دارد، لازم است هر زمان که یخ به ضخامت 1 سانتی متر رسید، یخ زدایی شود. برای انجام این کار، یخچال/فریزر خود را از شیر جدا کنید، تمام کشوها، سینی ها و قفسه ها را که می توانید بردارید. در صورتی که به دلیل یخ اضافی گیر کرده اند، بهتر است صبر کنید تا کمی آب شود. روشی را برای یخ زدایی انتخاب کنید.

گزینه های شما عبارتند از:

روش سنتی، انتظار برای آب شدن یخ، با وجود تاخیر، این مطمئن ترین روش است. فن، زیرا باعث گردش هوا در داخل فریزر می شود. پارچه q

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

دیروز توسط یک شرکت فرانسوی که ماشین آلات خاصی را در منطقه لیون طراحی می کند با ما مشورت کرد . خرید و قیمت اینورتر تکفاز از سال 2014، ما خوشحالیم که از SMEها و شرکت های چندملیتی فرانسوی (SNCF، EDF، Bouygues، Alstom، Engie و غیره) در آموزش کارکنان اتوماسیون آنها در automation-sense.com حمایت می کنیم.

اتوماسیون در فرانسه

از طریق آموزش، automation-sense.com در سطح خود در موضوع جابجایی صنعتی که توسط دولت فرانسه حمایت می شود، مشارکت می کند. درگیری روسیه و اوکراین و اختلالات اخیر بهداشتی، ضرورت "ساخت فرانسه" را برای صنایع قوی تر فرانسه نشان داده است. بنابراین، بسیاری از شرکت‌های چندملیتی فرانسوی دریافته‌اند که اگرچه تولید در سطح بین‌المللی به‌ویژه در آسیا ارزان‌تر است، اما تولید در فرانسه امنیت بیشتری را تضمین می‌کند و در فرانسه شغل ایجاد می‌کند.

در سال 2020، بازار اتوماسیون صنعتی در فرانسه حدود 12.7 میلیارد یورو ارزش داشت و انتظار می رود تا سال 2025 سالانه 7 درصد رشد کند. از نظر صنعت، فرانسه پس از ایالات متحده، چین و ژاپن در رتبه چهارم جهان قرار دارد. بر اساس آخرین برآوردها، بخش صنعتی 19.0 درصد از ثروت تولید شده در این کشور را تشکیل می دهد و آن را به دومین بخش مهم اقتصاد فرانسه تبدیل می کند.

تعداد شرکت هایی که از پیشرفته ترین راه حل های اتوماسیون صنعتی استفاده می کنند قیمت اینورتر سه فاز در فرانسه به طور مداوم در حال افزایش است که به نفع تولید کنندگان و تامین کنندگان فرانسوی راه حل های اتوماسیون است. تولیدکنندگانی مانند گروه PSA که اکنون به استلانتیس، سازنده برند معروف خودرو پژو تبدیل شده است، ربات های صنعتی و آخرین نسل خطوط تولید را در کارخانه های خود دارند.

گروه های صنعتی مانند اشنایدر الکتریک، یک گروه فرانسوی که فعالیت خود را از سال 1836 آغاز کرد، پرچمدار اتوماسیون صنعتی در فرانسه است که یکی از اولین شرکت هایی است که راه حل های اتوماسیون خود را برای صنایع تولیدی در دهه 1980 با خودکارهای سری 7 ارائه کرد. اسطوره ای TSX17، TSX21 یا حتی TSX67 با نرم افزار PL7_1 که برخی از آنها تحت سیستم عامل MS-DOS کار می کردند. امروزه، گروه فرانسوی مالک 100 درصد یا سهامدار راه حل هایی مانند AVEVA، Proface، Caneco و غیره است.

گروه‌های فرانسوی مانند Lacroix Electronics که برای تغییر به صنعت 4.0 و توسعه بین‌المللی 44 میلیون یورو جمع‌آوری کردند، همچنین یک پرچمدار صنعتی فرانسوی با نزدیک به 4000 کارمند در سراسر جهان است. امروزه آنها رهبران تامین تجهیزات مدیریت از راه دور، به ویژه در بخش های آب هستند.

اگرچه بازار صنعت 4.0 در فرانسه در حال رونق است و موضوع سرمایه گذاری قابل توجه دولت فرانسه است، اما طبق مطالعه انجام شده در بین 4500 شرکت اروپایی توسط این شرکت بر اساس تحقیقات بازار YouGov، شرکت های فرانسوی با موانع زیادی برای مدرن سازی صنایع خود روبرو هستند. این موانع شامل هزینه راه حل های تکنولوژیکی و زمان لازم برای اجرای آنها می شود.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

در مورد سبزیجات توصیه های متنوعی وجود دارد. همانطور که ماریا آگویره لوزانو، خرید اینترنتی آجیل اصفهان متخصص تغذیه در BluaU de Sanitas توضیح می‌دهد، «مواد تازه را می‌توان منجمد کرد، با این حال، توصیه نمی‌شود این کار را با آن‌هایی که می‌خواهیم خام بخوریم یا با آنهایی که محتوای آب بالایی دارند، انجام دهیم. کاهو یا خیار». او توصیه می‌کند در هر صورت بهتر است سبزی‌هایی را که می‌خواهیم فریز کنیم، بلانچ کرده و خنک کنیم تا بهتر حفظ شوند.

به طور خلاصه، Garnica Baselga نشان می دهد:

سبزیجاتی که می توانیم به صورت تازه یا پخته فریز کنیم عبارتند از: اسفناج، نخود فرنگی، کدو سبز و غیره. این گروه به طور انحصاری در خورش ها، سالادهای پخته شده و سایر غذاهایی که نیاز به پخت دارند مصرف شود.
 
سبزیجاتی که نمی‌توانیم آن‌ها را به‌صورت خام فریز کنیم، اما می‌توان آن‌ها را تهیه کرد: گوجه‌فرنگی را نباید همانطور که هست منجمد کرد، اما می‌توان آن‌ها را در سس منجمد کرد و همچنین راتاتویی.
 


سبزیجاتی که هرگز نمی توانیم آنها را فریز کنیم: تمام غذاهایی که بیشتر از آب یا نشاسته تشکیل شده اند. بهترین نمونه ها کاهو و سیب زمینی هستند (اگرچه دومی خام مصرف نمی شود). این باید در نظر گرفته شود حتی اگر تصمیم دارید آنها را در یک دستور تهیه کنید، زیرا انجماد می تواند نامطلوب باشد.
میوه‌ها، «تقریباً همه را می‌توان منجمد کرد، اگرچه تغییرات قابل‌توجهی در بافت و ظاهرشان ایجاد می‌شود». این به این دلیل است که "آنها به طور کلی حاوی درصد زیادی آب هستند (آبی ترین آنها بین 84 تا 92٪ دارند، به این معنی که در طول فرآیند انجماد، کریستال های یخ در داخل این غذاها تشکیل می شوند و ساختار داخلی آنها را تغییر می دهند."

از سوی دیگر، لبنیات، مانند خامه و کره، "برای انجماد مناسب هستند، اگرچه خوب است به یاد داشته باشید که لبنیات بهتر است به صورت تازه مصرف شوند." در مورد شیر هم همینطور. متخصص Codinma توضیح می دهد: "در طول انجماد، قسمت مایع چربی جدا می شود و پس از ذوب شدن قوام دانه ای می شود و بخش زیادی از ویژگی های ارگانولپتیکی خود از جمله طعم را از دست می دهد."

او هشدار می دهد که در مورد پنیر، پنیرهای تازه یا خامه ای، «هرگز نباید منجمد شوند». پنیر پخته شده "اگر بخواهید آن را در تاکو سرو کنید، می توان آن را منجمد کرد، در غیر این صورت، باید بدانیم که پنیر وقتی آب می شود خرد می شود." خرید اینترنتی پسته تازه و ارزان

با ماست ممکن است وقتی یخ زده بریده شود، بنابراین "همیشه ایده خوبی نیست، مگر اینکه با دما و زمان خاصی انجام شود."

در نهایت در مورد گوشت و ماهی. گوشت‌های خام را می‌توان بدون تأثیر بر طعم یا بافت آن منجمد کرد. در مورد ماهی هم همین اتفاق می افتد. می توان آنها را بدون مشکل منجمد کرد، اما مهم این است که تازه باشند و 3 روز در یخچال نباشند. این به این دلیل است که «ماهی ها بسیار حساس تر از گوشت هستند. آنها باید هم از داخل و هم بیرون تمیز شوند و همیشه کشو را در جایی که داریم تمیز کنیم.

کیک، تارت و سس مایونز
منجمد کردن کیک یا تارت توصیه نمی شود. ترجیحاً قبل از مصرف مجدد آن ها را به صورت تازه مصرف کنید یا دو تا چهار روز در یخچال نگهداری کنید. مشکل انجماد محصولاتی مانند کیک در یخ زدایی آنهاست که به دلیل تمایل به ترک خوردن آنهاست. علاوه بر این، بافت و قوام خود را از دست می دهند و ویژگی های ارگانولپتیک آنها مانند طعم و عطر تحت تأثیر قرار می گیرد. اگر منجمد یا در یخچال نگهداری می شوند، باید ظرف یک ساعت در دمای اتاق مصرف شوند.

برای سس مایونز، انجماد نشان داده نمی شود، زیرا هنگام یخ زدایی، توده جامد با طعم یا بافت کمی تشکیل می شود.

  • مسعود مممم
  • ۰
  • ۰

هدف. A2I GEII - اتوماسیون و محاسبات صنعتی
آیا شما جذب فناوری های اتوماسیون، محاسبات صنعتی، اینورتر iMaster A1 مهندسی برق، دیجیتال، آنالوگ و الکترونیک قدرت شده اید؟

هدف. GEII برای شما ساخته شده است!

تصویر GEII
مهندسی برق و علوم کامپیوتر

  سفر

اتوماسیون صنعتی و فناوری اطلاعات

دوره تخصصی از سال دوم شروع می شود.

اهداف آموزشی
هدف. (لیسانس فناوری دانشگاه) GEII "اتوماسیون و محاسبات صنعتی" دیپلم مرجع جدید IUT است. در مدت 3 سال، پاسخگویی حرفه ای به نیازهای شرکت ها در زمینه اتوماسیون و تولید تجهیزات هوشمند: اتوماسیون، اندازه گیری، فناوری اطلاعات، شبکه ها، اشیاء متصل، الکترونیک، مدیریت و تبدیل انرژی الکتریکی را آموزش می دهد.

مصاحبه تصویری رئیس بخش، یک معلم و دو دانش آموز این آموزش را بیابید.
IUT Saint-Dié نمونه خوبی از اجرای دوره های عملی در صنعت 4.0 است
ژان فرانسوا کونیله
ژان فرانسوا کونیل
مدیر تحقیق و توسعه در NUMALLIANCE - Saint-Michel-sur-Meurthe
مصاحبه تصویری را ببینید

GEII در رابطه با علاقه من به اتوماسیون و مهندسی برق، دوره ایده آلی بود
دانش آموز GEII
مارتی دسبویسون
کلاس 2020
یک آموزش حرفه ای


هدف. GEII "اتوماسیون و محاسبات صنعتی"


واقعاً برای ترویج یکپارچگی حرفه ای طراحی شده است. در اینجا برخی از مزایای اصلی مدرک ذکر شده است:

2600 ساعت آموزش
آموزش بر اساس پروژه
50% حجم در شرایط کار عملی و یادگیری (1300 ساعت)
30 درصد از درس ها توسط متخصصان ارائه می شود
6 ماه کارآموزی
جایگزینی امکان پذیر است
دانش آموزانی که 2 سال اول را تأیید می کنند، دارندگان DUT هستند و بنابراین می توانند ادعا کنند که در سطح bac + 2 وارد بازار کار می شوند یا سعی در ادغام یک مدرسه تخصصی داشته باشند.

در پایان دوره B.U.T، فارغ التحصیلان می توانند تحصیلات خود را ادامه داده و به دوره های کارشناسی ارشد بپیوندند.

لیست پخش پروژه های GEII

کارآموزی
دوره ای که در آموزش اولیه دنبال می شود، دو دوره کارآموزی حرفه ای را در مجموع تقریباً 6 ماه (از 22 تا 26 هفته) در 2 سال گذشته ارائه می دهد.

این دوره های کارآموزی به حرفه ای شدن دانش آموزان کمک می کند و به آنها امکان می دهد دانش و مهارت های بین فردی را که مکمل مهارت های تأیید شده در دروس است، کسب کنند.

 

دوره
اتوماسیون صنعتی و آن
از طریق رنگ آمیزی خود، این دوره بر اتوماسیون و رباتیک، زمینه های ضروری در بخش تولید صنعتی تأکید دارد. با انقلاب دیجیتال صنعت آینده، این دوره با هدف ایجاد امکان نصب و برنامه ریزی سیستم های خودکار (PLC، روبات ها و سیستم های بینایی) که مدیریت و کنترل فرآیندهای صنعتی را تضمین می کند، ایجاد می کند.

دانش‌آموزان با قرار دادن دیجیتال (اینترنت اشیاء [IoT]، دوقلو دیجیتال، هوش مصنوعی، ابر و غیره) آنچه را که صنعت آینده به‌عنوان شیوه‌ای جدید برای سازمان‌دهی ابزار تولید به ارمغان می‌آورد، در دل می‌یابد. ابزار تولید

این ابزارهای ارتباطی، به لطف توسعه شبکه‌های کامپیوتری صنعتی جدید، راه‌حل‌هایی را برای راه‌اندازی سیستم‌های کنترل (نظارت و رابط انسان و ماشین) در اختیار فارغ‌التحصیلان قرار می‌دهند.
که امکان کمک در عملکرد تاسیسات، نظارت بر آنها، قابلیت ردیابی محصولات و نظارت بر مصرف انرژی را فراهم می کند.

SAE
موقعیت های یادگیری و ارزشیابی
SAE ها امکان ارزیابی شایستگی در موقعیت را فراهم می کنند.

در طول ترم های مختلف آموزش، دانش آموز با چندین LES مواجه می شود که به او اجازه می دهد هر سطح از شایستگی هدفمند را توسعه و اجرا کند. آنها می توانند ساعت ها را از 2000 ساعت آموزش و 600 ساعت پروژه بسیج کنند.

SAÉs به شکل دستگاه های آموزشی مختلف، فردی یا جمعی، سازماندهی شده در یک دانشگاه یا محیط خارجی، مانند کارگاه ها، مطالعات، چالش ها، سمینارها، غوطه ور شدن در یک محیط حرفه ای، دوره های کارآموزی و غیره است.

  • مسعود مممم