قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰


توسط رومن ساجت

در 25 اکتبر، RTE گزارش مورد انتظار خود اینورتر آیمستر را توزیع کرد. سرنوشت چارچوب قدرت فرانسه چیست؟ در میان منابع انرژی اتمی و پایدار، در اینجا تصاویری وجود دارد که باید از 6 موقعیت بالقوه ترکیب نیرو برای انجام عدم تعصب کربن تا سال 2050 به دست آید.

یک مطالعه گسترده
رئیس عمومی سازمان انتقال نیروی برق (RTE) گزارش قابل توجهی را در 25 اکتبر 2021 توزیع کرد. از حدود سال 2019، بسیاری از مجریان و سازمان‌ها با این پرسش همراه بوده‌اند که ترکیب برق کشور در سال 2050 شبیه چه چیزی خواهد بود؟ ?

40 گردهمایی هماهنگ، متخصصان از حدود 100 انجمن مشاوره، یک هیئت منطقی، یک جلسه عمومی و دو سال کار... این اولین بار در اروپا است که تحقیق درباره این عظمت انجام می شود. "سرنوشت انرژی 2050" حدود 6 موقعیت بالقوه را به ارمغان می آورد که می توان آنها را در 30 سال یا کمتر تصور کرد.

گسترش در استفاده از برق


هر یک از تغییرات و موقعیت ها با گسترش استفاده از برق به پایان می رسد. جهت مرجع انتظار مصرف برق 645 تراوات ساعت را دارد، برای مثال افزایشی در حدود +35 درصد برخلاف امروز. دستیابی به این درجه از بهره برداری، تقویت اثربخشی انرژی تا سال 2050، به ویژه با چند برابر شدن سرعت بازسازی انرژی سازه ها را پیشنهاد می کند.

یک پیشنهاد حیاتی برای انرژی خورشیدی در موقعیت های متعدد
«تحقق غیرحزبی بودن کربن مستلزم تغییر اقتصاد و شیوه‌های زندگی و بازسازی چارچوبی است که اجازه می‌دهد تا جایگزین فرآورده‌های نفتی به عنوان انرژی اساسی کشور شود.» گزارش را ارائه کرد.

در میان جاده‌های بالقوه، دو ترتیب اصلی وجود دارد: تغییر به 100 درصد پایدار (EnR) یا ترکیب منابع انرژی اتمی و پایدار در قطعات معادل. یک نقطه معمولی در میان موقعیت‌های برق صد در صد سازگار با محیط‌زیست به وجود می‌آید، یک نقطه عظیم به انرژی مبتنی بر خورشید اختصاص داده شده است که تا 36 درصد از ترکیب نیرو را پوشش می‌دهد. یکی از آن‌ها پیشرفت حیاتی استفاده شخصی مبتنی بر نور خورشید را در خود جای می‌دهد: یک خانه از هر دو مجهز به شارژرهای خورشیدی.

سازندگان گزارش بررسی می‌کنند که «تحقق بی‌طرفی کربن بدون بهبود حیاتی منابع انرژی پایدار غیرقابل تصور است». در واقع، حتی موقعیت‌هایی که بهبود توان حرارتی را تصور می‌کنند، پیشنهاد بزرگی به منابع انرژی پایدار، چیزی در محدوده 50 تا 74 درصد ارائه می‌کنند.

تصاویر اصلی گزارش RTE
غیر حزبی بودن کربن در سال 2050 قطعاً برای فرانسه یک هدف دور از دسترس نیست. یک چیز مطمئن است، منابع انرژی پایدار نقش مهمی ایفا خواهند کرد. آنها باید به سرعت در چند دهه آینده این کشور را تشویق کنند تا به مسئولیت های محیط زیستی خود عمل کند. این گزارش مشخص می کند که هر یک از این مطالعات عملی هستند و می توانند با هزینه معقول تکمیل شوند.

نزدیک به تغییر ترکیب انرژی، تمام تمایلات استفاده باید بررسی شود. دستیابی به بی طرفی کربن مستلزم کاهش در استفاده از انرژی، "اعتدال" است. مسکن در هسته اصلی این موضوع است و باید به بازسازی ادامه دهد. کنترل بهره برداری اساسی است. گزارش RTE اعلام می کند که "هر چیزی که شرایط انتخاب شود، آماده سازی آن بسیار مهم است."

https://bit.ly/3eX4tUN

  • ۰۱/۰۸/۰۲
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی