قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

دستور کار صنعت

 

فرمانداران برق دستور کار خاص صنعت را با تمرکز بر اولویت بندی راه حل هایی که ارزش را برای اقتصاد، جامعه، محیط زیست و سیستم انرژی گسترده تر به حداکثر می رساند، تعریف می کنند. این گروه، متشکل از مدیران ارشد اجرایی و روسای سازمان‌های شریک، همچنین به شکل‌دهی فعالیت‌های بین بخشی در سراسر پلتفرم مجمع جهانی اقتصاد کمک می‌کند. این جامعه شامل شرکت های برق و فناوری انرژی است.

شرکت‌های انرژی برق و فناوری انرژی در شکل‌دهی، رهبری و مشارکت در طیفی از فعالیت‌های بین بخشی و چند ذی‌نفعی برای ایجاد تأثیر با استفاده از پلت فرم مجمع جهانی اقتصاد، از جمله:

· شهرهای خالص صفر کربن: یک رویکرد یکپارچه

بسیاری از ذینفعان صنعت برق در ایجاد تأثیر در حوزه «بازده سیستمی» برای ایجاد شهرها، مناطق و مناطق با کربن صفر نقش دارند. ذینفعان بر ایجاد تأثیر از طریق الف) افزایش انرژی پاک و ب) به حداکثر رساندن اثربخشی و کارایی انرژی در میان رابط های انرژی، ساختمان ها و حمل و نقل تمرکز خواهند کرد. این یک ابتکار جدید است و انجمن از مشارکت سهامداران جدید برای طراحی چشم انداز و مسیر تأثیرگذاری استقبال می کند.

· مقاومت و امنیت سایبری

ابتکار عمل Cyber-Resilience and Ecosystem Electricity یک گروه چندجانبه را برای همکاری و توسعه یک چشم انداز شفاف و منسجم جهانی در زمینه امنیت سایبری برای صنعت برق گرد هم می آورد.

سازمان ها و بازارها در
صنعت برق
معرفی
برای پیشبرد تحقیقات ریاضی و محاسباتی مورد نیاز برای توسعه نسل بعدی شبکه برق، درک نه تنها ساختار فیزیکی شبکه بلکه ساختارهای سازمانی آن نیز ضروری است.

از نظر فیزیکی، یک شبکه در مقیاس بزرگ در نهایت یک مدار الکتریکی است که بارها را به ژنراتورها متصل می کند. با این حال، این یک مدار الکتریکی مشترک با تعداد زیادی پلیر مختلف است که از آن مدار برای رفع نیازهای متنوع مصرف کنندگان برق استفاده می کنند. این مدار دارای ردپای فیزیکی بزرگی است، با خطوط انتقالی که از قاره عبور می کنند و اثرات اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی دارند. از آنجا که شبکه نقش کلیدی در قدرت بخشیدن به جامعه آمریکا دارد، سابقه طولانی در تنظیم آن در ایالات متحده در هر دو سطح ایالتی و فدرال وجود دارد.

شناخت گسترده اینکه قابلیت اطمینان شبکه از اهمیت بالایی برخوردار است، منجر به توسعه ساختارهای سازمانی شد که نقش عمده‌ای در نحوه تولید و تحویل برق دارند. کلیدی در میان این ساختارها کمیسیون تنظیم مقررات انرژی فدرال (FERC)، شرکت قابلیت اطمینان الکتریکی آمریکای شمالی (NERC) و سازمان‌های فدرال، منطقه‌ای و ایالتی است که معیارها، استانداردها و محدودیت‌ها را ایجاد می‌کنند.

علاوه بر موانع نظارتی، عناصر ساختاری به سرعت در حال تحول در صنعت، مانند پاسخ به تقاضا، تنوع بار، ترکیبات مختلف سوخت (شامل رشد عظیم در میزان تولید انرژی‌های تجدیدپذیر)، و بازارهایی که به تعیین اینکه آیا ظرفیت جدید نیاز است یا خیر، همه ایجاد زیرساخت های انتقال جدید با چالش هایی روبروست. با این سطوح و بسیاری دیگر از پیچیدگی‌ها که بر برنامه‌ریزی و بهره‌برداری از یک سیستم قدرت قابل اعتماد تأثیر می‌گذارند، نیاز به سیستم‌های محاسباتی قوی، جامع و دقیق برای تجزیه و تحلیل مقادیر وسیعی از داده‌ها هرگز بیشتر نبوده است.

تاریخچه مقررات فدرال و ایالتی با توسعه استانداردهای منطقه ای
از زمان ایجاد ایستگاه مروارید خیابان ادیسون در سال 1882، تاسیسات برقی به شدت تحت نظارت بوده است. این در ابتدا در سطح شهرداری اتفاق افتاد، زیرا شرکت‌های خدمات شهری نیاز داشتند تا از خیابان‌های شهر برای مسیریابی سیم‌های خود استفاده کنند و این امر مستلزم دریافت حق امتیاز از شهر بود. در اواخر دهه 1800، بسیاری از ایالت‌های ایالات متحده آژانس‌های نظارتی خدمات عمومی را برای تنظیم شرکت‌های راه‌آهن، کشتی‌های بخار و تلگراف تشکیل دادند. با ظهور شرکت های برق بزرگتر در اوایل دهه 1900، سازمان های نظارتی ایالتی دامنه خود را برای تنظیم شرکت های برق افزایش دادند.

صفحه 33
نقل قول پیشنهادی: "2 سازمان و بازار در صنعت برق." آکادمی های ملی علوم، مهندسی و پزشکی. 2016. بنیادهای تحقیقاتی تحلیلی برای شبکه برق نسل بعدی. واشنگتن، دی سی: انتشارات آکادمی ملی. doi: 10.17226/21919.×

صرفه جویی
لغو کنید
برخی از چالش‌های مربوط به اندازه بزرگ و مقیاس‌پذیری با افزایش قابلیت‌های پردازش کامپیوتری جبران شده‌اند. با این وجود، برای ایجاد بهبود قابل توجهی در کارایی و دقت فرآیند تعهد واحد (فرایند یافتن کم‌هزینه‌ترین ارسال منابع تولید موجود برای پاسخگویی به بار الکتریکی) که با مدل‌سازی و حل یک فرمول جریان برق متناوب ممکن شده است، وجود دارد. باید یا افزایش قابل توجهی در قابلیت پردازش یا فرمول مجدد مشکل باشد. توانایی حل مسئله تعهد واحد ac، در مقایسه با راه حل تقریب dc خطی شده امروزی، می تواند به طور قابل توجهی مدل سازی و ارسال کارآمد منابع را در طول فرآیندهای تعهد، دیسپاچینگ و قیمت گذاری بهبود بخشد.

اقدامات خارج از بازار انجام شده توسط اپراتورهای سیستم با بسیاری از کاستی های تقریب dc که در حال حاضر استفاده می شود مقابله کرده است. این اقدامات معمولاً در مدل dc به خوبی نشان داده نمی‌شوند و اثرات جانبی آن ناکارآمدی‌های بازار را ایجاد می‌کند، مانند پرداخت‌های افزایشی و حقوق انتقال کم‌بود.
آکادمی های ملی علوم، مهندسی و پزشکی. 2016. بنیادهای تحقیقاتی تحلیلی برای شبکه برق نسل بعدی. واشنگتن، دی سی: انتشارات آکادمی ملی.

  • ۰۱/۰۳/۰۲
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی