قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

دو بخش از اطلاعات وجود دارد که برای خدمات زیمنس تعمیر یخچال امرسان اصفهان مهم است تا بتواند به سرعت به شما کمک کند: شماره E-Nr و شماره FD. هر دو روی پلاک رتبه‌بندی هستند، که بسته به دستگاه در مکان‌های مختلفی یافت می‌شوند - از خدمات Appliance Identifier استفاده کنید تا با دانستن محل پلاک رتبه‌بندی دستگاه زیمنس، در مورد نحوه شناسایی دستگاه خود کمک بگیرید.

روی پلاک نام داده های خدمات زیمنس وجود دارد که برای کمک به شما ضروری است.

1. شماره مدل (E-Nr) دستگاه شما. روی تصویر پلاک امتیاز با علامت "1" مشخص شده است

2. داده های 4 رقمی FD. روی پلاک امتیاز، موقعیت "2" را قرار دهید.

در حالت ایده‌آل، باید بتوانید فاکتور را تحویل دهید زیرا حاوی اطلاعات مهمی در مورد دستگاه شما و تاریخ خرید است تا بررسی کنید که آیا این موضوع تحت پوشش ضمانت دو ساله سازنده زیمنس است یا خیر.

اطلاعاتی در مورد دستگاه خود دریافت کنید و برای بازدید از یک تکنسین برنامه ریزی کنید
شناسه دستگاه زیمنس شما پلاک امتیاز دستگاه خود را پیدا کنید.
دسته لوازم خانگی خود را انتخاب کنید و سپس خانواده لوازم خانگی را انتخاب کنید که دستگاه زیمنس شما به آن تعلق دارد. شما قادر خواهید بود چندین نقشه را مشاهده کنید که موقعیت های بالقوه پلاک امتیاز را بر روی تجهیزات توضیح می دهد. موقعیت روی نقاشی مشخص شده است.

مکان یاب پلاک امتیاز

مرحله 2: مشکلات جزئی را خودتان عیب یابی کنید
مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس را بررسی کنید تا مشکل را شناسایی کنید و - در صورت توصیه - نکات و ترفندهایی را برای حل این مشکل بررسی کنید. اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه و نحوه استفاده و نصب آن را می توانید در دفترچه راهنمای آن بیابید. روی برگه «کتاب عملیات» در مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس کلیک کنید تا به مستندات و کتاب دستورالعمل دستگاه دسترسی پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر
مرحله 3: برای برنامه ریزی تعمیر با خدمات زیمنس تماس بگیرید
در صورت بروز مشکل در یک دستگاه بزرگ، با خط خدمات زیمنس تماس بگیرید تا برای بازدید تکنسین برنامه ریزی کنید. یا از ابزار رزرو آنلاین ما (فرم تماس آنلاین) برای برنامه ریزی تعمیر، ارائه داده های دستگاه و انتخاب مناسب ترین تاریخ در تقویم خود استفاده کنید.

برای همه محصولات مصرفی مانند جاروبرقی، قهوه ساز، غذاساز و سایر لوازم کوچک موجود در آشپزخانه خود، توصیه های مربوط به "تعمیرات محصولات مصرفی" را دنبال کنید.

  • ۰۲/۰۲/۲۰
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی