قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

هنگامی که دما تغییر می کند، ترموستات آن را نمایش می دهد. نمایندگی تعمیرات یخچال اصفهان گرمای بیش از حد نشانه ای از خرابی کمپرسور است. بنابراین تهویه مطبوع بد خواهد بود یا متوقف می شود.

سطح سر و صدای بالا
سر و صدا نشانه دیگری از کار نکردن کمپرسور است. این صدا در حین کارکرد موتور شنیده می شود. بنابراین توصیه می شود به جای ادامه تعمیر کمپرسور تهویه مطبوع، آن را تعویض کنید.

کمپرسور و هر تسمه را به صورت دیداری یا مولتی متر بررسی کنید
مشکل کمپرسور تهویه مطبوع ممکن است به دلیل زنگ زدگی، آسیب فیزیکی یا نشت روغن باشد. با این حال، نشت روغن می تواند باعث سایش سریعتر و افزایش اصطکاک بین هر قسمت شود. همچنین، خرابی کمپرسور کولر گازی می تواند ناشی از ساییدگی یا ترک خوردن تسمه باشد. نشتی را با مولتی متر بررسی کنید.

کلاچ ثابت کمپرسور
کلاچ اجازه می دهد تا قرقره توسط انرژی موتور به حرکت درآید یا نه. چرخش آن ضروری است تا کمپرسور تهویه مطبوع به درستی کار کند.

چگونه از گرم شدن بیش از حد کمپرسور یخچال جلوگیری کنیم؟


در صورت گرم شدن بیش از حد کمپرسور، توجه داشته باشید که این امر به دلیل عدم رعایت استانداردهای مربوط به عملکرد سیستم تبرید است. بنابراین در اینجا نکاتی برای جلوگیری از آن وجود دارد:

در یخچال را برای مدت طولانی باز نکنید؛
یخچال را در کنار دیوار قرار ندهید تا فن به طور عادی کار کند.
از قرار گرفتن در نزدیکی رادیاتور برای واحد خنک کننده خودداری کنید.
هرگز یخچال را زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
غذای داغ را داخل دستگاه خود قرار ندهید.
از قرار دادن محصولاتی که هنوز داغ هستند در یخچال خودداری کنید.
اگر سیستم یخ زدایی خودکار وجود ندارد، به طور مرتب فریزر خود را یخ زدایی کنید.
بنابراین برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد کمپرسور AC یخچال، همیشه ترموستات دستگاه خود را بررسی کنید تا دمای داخل آن را کنترل کنید، در صورت لزوم از مولتی متر استفاده کنید. پس از آن، باید به طور مرتب سطح روغن را بررسی کنید و به طور منظم روغن کمپرسور یخچال خود را تعویض کنید. سپس، باید یک اتاق بزرگ داشته باشید تا موتور به اندازه کافی خنک شود و اطمینان حاصل شود که فن بسیار خوب کار می کند. در نهایت، اگر یک شیر حرارتی از کار بیفتد، احتمالاً گرمای بیش از حد رخ می دهد. بنابراین توصیه می شود در مواقع اضطراری شیر حرارتی را در دسترس داشته باشید.

چگونه کمپرسور یخچال خود را تعویض کنیم؟


کمپرسور یخچال

توجه داشته باشید که اگر خرابی کمپرسور یخچال شما اساسی است به جای جستجوی تعمیرکار به فکر تعویض آن باشید. به همین ترتیب، اگر خنک شدن آن متوقف شود، به این معنی است که کمپرسور آسیب دیده است. بنابراین، برای تعویض کمپرسور واحد تبرید خود، باید چند ابزار داشته باشید و دستورالعمل های نصب ارائه شده توسط تامین کننده را مرحله به مرحله دنبال کنید.

ابزارهای مورد استفاده
برای این عمل به ابزارهای زیر نیاز دارید:

پیچ گوشتی؛
یک آچار قابل تنظیم؛
کمپرسور جدید؛
موچین؛
یک کلید آلن
مراحل تعویض
برای نصب کمپرسور جدید بر روی یخچال، نکته ای وجود دارد که می تواند به شما کمک کند:

کمپرسور قدیمی را با دقت با استفاده از پیچ گوشتی جدا کنید.
کمپرسور جدید را نصب کنید و لوله اتصال سیلندر را به لوله مکش بریده شده وصل کنید و سپس آن را به لوله اگزوز برش خورده وصل کنید.
کمپرسور جدید را سوار کنید و سیم ها را به خطوط تبرید لحیم کنید.
پس از تعویض کمپرسور باید تست شود. می توانید پس از اتصال سیم ها به طور معمول در داخل کمپرسور آن را تست کنید.

اکنون شما پاسخی در مورد نحوه تشخیص مشکل کمپرسور یخچال دارید. شما همچنین می دانید که اگر مرده است چگونه آن را تعویض کنید. با این حال، بهتر است قطعات با کیفیت را انتخاب کنید تا پس از رفع مشکل یخچال شما به درستی کار کند. برای خرید قطعات و لوازم جانبی یخچال خود، از مشاوره با محصولات موجود در آیس شاپ شک نکنید. ما همچنین طیف گسترده ای از یخچال و فریزر حرفه ای را با بهترین قیمت ارائه می دهیم!

  • ۰۲/۰۲/۳۱
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی