قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

تعمیر صداهای یخچال

 

غرغر / حباب / پاشیدن / چکیدن
مایع خنک کننده در یخچال به گردش در می آید و از حالت گازی به مایع تبدیل می شود. تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان به همین دلیل است که چنین صداهایی را چندین بار در روز می شنوید.
صدای جریان هوا
در واحدهای دارای عملکرد "بدون یخبندان"، هوای سرد توسط فن های موجود در واحد توزیع می شود. این فن ها بر این اساس نویز تولید می کنند. تمامی مدل ها دارای فن خنک کننده برای کمپرسور نیز هستند.
صداهای ترک خوردن یا ترکیدن
برای اینکه یخچال با عملکرد "No Frost" یخ زدایی شود، ابتدا باید یخ ذوب شود. این اتفاق با بخاری داخلی می‌افتد و گاهی اوقات می‌تواند باعث ایجاد صدای ترک خوردن یا ترکیدن شود. زیرا مواد به دلیل اختلاف دما منبسط می شوند یا در هنگام یخ زدایی تکه ای از یخ می افتد.


صدای کلیک کردن


مدل های کمپرسور AC یک دستگاه راه اندازی دارند که کمپرسور را راه اندازی می کند. ممکن است صدای کلیک در اینجا بشنوید. به هر حال، حتی اگر دوباره متوقف شود. از طرف دیگر مدل های دارای کمپرسور اینورتر رله راه انداز ندارند.

  ارتعاشات
لرزش خفیف طبیعی است زیرا چیلرها حاوی لوله هایی هستند که مایع خنک کننده از طریق آنها پمپ می شود.

وقتی یخچال شما خیلی بی صدا نیست چه کار می کنید؟ متوجه شوید که صدا دقیقاً از کجا می آید:

 

برای این کار، دستگاه را از دیوار دور کنید و مطمئن شوید که هیچ لوله ای با یکدیگر یا دیوار تماس نداشته باشد. لوله ها را نمی پوشاند. همه اینها می توانند ارتعاشات را تقویت کنند.
مطمئن شوید که یخچال با مبلمان یا دیوارهای دیگر تماس نداشته باشد. ارتعاشات جزئی در غیر این صورت تقویت می شوند زیرا تماس با دیوارها یا کمدها آنها را به اجسام منتقل می کند.
یخچال همیشه باید صاف و آزاد باشد. پاها را کاملاً تنظیم می کند تا همه چیز متعادل باشد.
اگر چیز زیادی در یخچال ندارید (زمان خیار ترش ؛))، قفسه ها، ظروف یا سایر قسمت های شل در داخل می توانند لرزش داشته باشند. مواد غذایی را در قفسه‌ها قرار دهید و گوش دهید تا ببینید آیا بطری‌های شیشه‌ای یا ظروف شیشه‌ای در قفسه‌ها می‌چرخند.
 

همه چیز بررسی شده است و شما هنوز بیش از حد می شنوید؟

بعد احتمالاً کمپرسور است. همانطور که گفتم، صداها در اینجا عادی هستند، زیرا موتور الکتریکی یکپارچه یک پمپ مکانیکی را به حرکت در می آورد.

هر چند وقت یک بار کمپرسور شروع به کار می کند تا حد زیادی به نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد:

از دمای تنظیم شده
هر چند وقت یک بار در باز می شود (و هوای گرم وارد می شود).
دمای محیط (در تابستان باید سخت تر از زمستان کار کند)
آیا غذای گرم را در یخچال گذاشتید (تند، بد :robotwink:)
چه مقدار غذا در دستگاه وجود دارد
 

اگر می توانید، فقط در آشپزخانه را ببندید. اگر نه، می توانم به شما بگویم، وقتی از آپارتمانی با آشپزخانه بسته به آپارتمانی با فضای آشپزی باز نقل مکان کردم، کاملاً تغییر کرد. چون روی مبل درست جلوی یخچال نشسته اید. :womanwink: اما زمانی که آن را به طور بهینه تراز کردم و به آن عادت کردم، این نیز به سرعت اتفاق افتاد.

 

آیا شما هم تجربه ای از مکان های مختلف دارید؟

  • ۰۲/۰۲/۲۰
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی