قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

نشتی آب، سرمای شکسته، آب بندی معیوب... اکثریت قریب نمایندگی تعمیرات اسنوا اصفهان به اتفاق خرابی هایی که ممکن است در یخچال یا فریزر رخ دهد به دلیل عدم نگهداری دستگاه است. برای جلوگیری از این نوع مشکل و اجتناب از تماس با تعمیرکار لوازم خانگی، با عضویت در خبرنامه ما مشاوره تعمیر و نگهداری یخچال و فریزر را دریافت کنید.

ایمیل شما
آخرین گزینه: خرید یک یخچال ارزان قیمت و دست دوم که توسط تکنسین های تعمیرات ما بازسازی شده است.
اگر در حین مداخله تعمیرکار ما در منزل شما، تشخیص دهد که یخچال شما قابل تعمیر نیست، زیرا قطعاً از کار افتاده است یا اگر تخمین بزنید که هزینه یک قطعه یدکی لازم برای تعمیر آن بسیار زیاد است، ما می دهیم. شما مبلغ بسته تعمیر خود را به عنوان کوپن پس می گیرید که می توانید در مورفی شاپ ما استفاده کنید. ما حتی به شما کمک می کنیم تا خود را انتخاب کنید! ما یخچال های دست دوم تعمیر شده توسط تکنسین های حرفه ای خود را می فروشیم. بسیاری از برندهای یخچال با قیمت پایین (تا -40 درصد نسبت به جدید) در دسترس هستند، چه یخچال توکار، یک یخچال ساده یا یک یخچال همراه با فریزر:

داخلی
شرکت جنرال الکتریک
لیبهر
ال جی
سامسونگ
و غیره
خوب است بدانید
از نظر حقوقی، اگر مستاجر هستید و یخچال جزو تجهیزات موجود در قرارداد اجاره ذکر شده باشد که شما را به موجرتان متعهد می کند، طبق ماده 6 قانون 15 تیر 1368، هزینه تعمیرات. باید به عهده خود مالک باشد. از طرف دیگر، اگر یخچال خودتان است و دستگاه در مبلمان یا تجهیزات آپارتمان یا خانه گنجانده نشده است، هزینه تعمیر به عهده شماست.

برای تضمین بیشتر، بسیاری از شرکت های بیمه پیشنهاداتی را برای محافظت از لوازم خانگی شما ارائه می دهند. ممکن است برای اینکه بدانید در صورت خراب شدن دستگاه های شما چه کمکی وجود دارد، نقل قول تهیه کنید.

مشکل را دوام ندهید، همین حالا با یک تعمیرکار یخچال خانگی وقت بگیرید!
با انتخاب سهولت و کارایی با مورفی، کار را به دست خود بگیرید: با قیمت ثابت تعمیر با ضمانت 6 ماهه، یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی با مهارت های تایید شده در تعمیر یخچال و فریزر، با هر نام تجاری (LG، Liebherr، Dometic، General Electric و غیره) بدون در نظر گرفتن نوع دستگاه مورد نظر: یخچال ساده، یخچال توکار، یخچال ترکیبی با فریزر، یخچال فشرده با گاز یا پروپان، مستقیماً در کمتر از 48 ساعت به خانه شما می آید.

  • ۰۲/۰۲/۳۱
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی