قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

یخ زدایی یخچال

اگر کمی صبر کنید، یخ شروع به آب شدن می کند. نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان اگر وقت دارید، توصیه می کنیم حتی اگر مشکل یخ زدگی وجود ندارد، این کار را همزمان برای محفظه فریزر خود انجام دهید. محصولات منجمد را با سینی در قسمت سرد داخل خانه در فریزر قرار دهید. آب سرکه را داخل فریزر عمیق خود بریزید، کمی صبر کنید، داخل فریزر خود را با پارچه مرطوب پاک کنید و دوباره مواد غذایی را داخل فریزر قرار دهید. همین کار را برای محفظه یخچال خود انجام دهید.

اگر یخ در فریزر عمیق نباشد، کار ما بسیار آسان است. در مورد یخ زدایی یخ در فریزر عمیق چطور؟ یخ زدایی یخ و برف در فریزر کمی دشوارتر از یخچال است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، در صورتی که مشکل عادی شده است، لازم است در اسرع وقت با سرویس تماس بگیرید. بعد از اینکه یخچال را از برق کشیدید، مقدار زیادی آب سرکه داخل فریزر عمیق خود بپاشید، مخصوصاً قسمت برفی که آن را خالی کرده اید. ساده ترین راه برای آب کردن یخ در فریزر استفاده از سرکه است. ممکن است لازم باشد نسبت سرکه را در این قسمت کمی بیشتر کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید. هرگز یخ را نتراشید. این یک عملیات بسیار خطرناک است. آب جوش را داخل یخچال خود نریزید. اما می توانید آب را در یک قابلمه کوچک بجوشانید و قابلمه را در فریزر خود قرار دهید. فراموش نکنید که در حین انجام این کار مطمئن شوید که دوشاخه شما قطع شده است.

یخچال فریزر-چگونه یخ زدایی-2 یخ به تدریج با اثر بخار آب جوش و سرکه شروع به ضعیف شدن می کند. راحت باش. اگر محصولاتی که از فریزر خارج کردید همچنان مانند سنگ سفت هستند، کمی زمان بیشتری دارید. هرچه یخ نرم تر باشد، کار شما راحت تر خواهد بود. وقتی یخ نرم شد، قابلمه را از فریزر خارج کرده و مقداری دیگر آب سرکه بریزید و سعی کنید با قاشق چوبی یا کفگیر یخ زدایی کنید. اگر یخ هنوز خیلی سخت است که شکسته شود، لازم است کمی بیشتر صبر کنید. پس از مدتی صبر کردن، آن را به آرامی با قاشق چوبی بدون فشار دادن در یخچال خود بتراشید. یخ خراشیده شده را بردارید و فریزر خود را برای آخرین بار پاک کنید. سپس می توانید محصولات خود را در جای خود قرار دهید. هنگام قرار دادن محصولات در یخچال و فریزر باید توجه داشته باشید که سوراخ های گوشه آن باز باشد.

  • ۰۲/۰۲/۲۴
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی