قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

نرم افزار اسکادا چه کاری می تواند انجام دهد؟
سیستم SCADA از عناصر نرم افزاری مختلف برای تسهیل فرآیند کنترل تشکیل شده است، اینورتر تکفاز ارزان از جمله فرآیندهای خودکار که عملکردهای زیر را ایجاد می کنند:

کنترل و نظارت بر سیستم هایی که کارخانه تولید را تشکیل می دهند که خودکار شده است.
جمع آوری داده از عناصری که در نصب ادغام شده اند.
تهیه گزارش برای تحلیل بیشتر همراه با داده های قبلی.
ثبت حوادث، با سیستم هشدار.
انجام محاسبات پیچیده حسابی برای پیکربندی خودتنظیمات (سرو موتور، شیرهای برقی، پیستون های تعیین موقعیت و غیره)
تاریخچه یا جمع آوری داده ها از سیستم های راه دور.
رابط HMI: پنل کنترل بصری برای تسهیل ارتباط بین کاربر و ماشین.
ارتباط داخلی و خارجی با هر کامپیوتری با نرم افزار مناسب برای این منظور.
کیفیت تولید کارخانه را کنترل می کند.
معماری باز و انعطاف پذیر برای بهبودها و به روز رسانی های احتمالی در آینده.


عناصر SCADA

رابط ماشین انسانی (HMI)
عمدتاً محیط گرافیکی است که تعامل کاربر با دستگاه را تسهیل می کند. این معمولاً با پای پیاده از دستگاه کنترل می شود. عملکرد آن این است که نشان دهد و به اپراتور اجازه دهد داده های فرآیندها را از طریق یک سیستم برنامه ریزی شده قبلی تغییر دهد. هدف آن این است که اپراتور حداکثر اطلاعات را در همه زمان ها و به شهودی ترین راه داشته باشد.

کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)
معمولاً کنترل‌کننده‌های قابل برنامه‌ریزی نامیده می‌شوند، اینها در سیستم به‌عنوان دستگاه‌های میدانی استفاده می‌شوند، زیرا آنها مسئول جمع‌آوری اطلاعات از دستگاه‌های سازنده نصب، پردازش آن و اجرای فرآیندهایی هستند که برای آنها از قبل برنامه‌ریزی شده‌اند. می توان گفت که این کنترل کننده واقعی خط است).

کنترل و اکتساب نظارتی (SCDA)
عمدتاً محیط گرافیکی است که تعامل کاربر با دستگاه را تسهیل می کند. به طور کلی، از دستگاه مذکور دور خواهد بود، بنابراین کنترل از یک اتاق جداگانه انجام می شود. عملکرد آن نشان دادن و اجازه اصلاح داده های فرآیندها، قبل از اپراتور از طریق یک سیستم از قبل برنامه ریزی شده خواهد بود. در پایان، برای ارائه اطلاعات در همه زمان ها به شهودی ترین راه.

شبکه یا سیستم ارتباطی
مسئول برقراری ارتباط با دستگاه‌های مختلف تشکیل‌دهنده تاسیسات است و در نتیجه می‌تواند از برقراری ارتباط روان و مداوم اطلاعات اطمینان حاصل کند.

حسگرها
آنها دستگاه هایی هستند که به عنوان آشکارساز مقادیر فیزیکی یا شیمیایی، به نام متغیرهای ابزار دقیق عمل می کنند و آنها را به متغیرهای الکتریکی یا سیگنال هایی برای تفسیر و مدیریت احتمالی آنها در فرآیند تولید تبدیل می کنند (به عنوان مثال، دمای محصول، سطوح سیلو و غیره).

فعال کننده
دستگاه مکانیکی که برای عمل یا حرکت بر روی یک وسیله مکانیکی دیگر به منظور کنترل و/یا مدیریت عناصر درگیر در تولید استفاده می شود، به عنوان مثال: شیر الکتریکی، پیستون و غیره.

مزایای سیستم SCADA و/یا HMI
در MG Electricidad ما صادقانه به کار خود ایمان داریم، به همین دلیل است که قیمت اینورتر هایتک اهمیت سیستم های SCADA را در اتوماسیون صنعتی برجسته می کنیم. یک سیستم SCADA به یک صنعت اجازه می دهد تا مراحلی را که می خواهد به دست آورد، مطالعه کند. به این ترتیب، پاسخ مناسب به شرایط مشخص شده را پیش بینی کنید و اقدامات خاصی را به طور خودکار به طور خودکار اجرا کنید.

یکی از مزایای اصلی SCADA، برنامه ریزی های مشروط است. اینها اتوماسیون های علت-پیامدی هستند که مکانیزه کردن فرآیندهایی را تسهیل می کنند که به صورت دستی انجام می شوند، ناقص هستند و پوشش آنها غیرممکن است.

نمونه های اسکادا
نمونه بارز این سیستم های اتوماسیون، اجرای تابلوهای برق سفارشی، برای نیاز هر مشتری است. در MG Electricidad ما پروژه های شما را از طریق طراحی، نصب و برنامه نویسی بعدی عناصری که فرآیند خودکار شدن را یکپارچه می کنند، مشاوره و شکل می دهیم.

اکثر مشتریان ما در زمینه صنایع غذایی هستند. فرآیندهایی که ما معمولاً در این زمینه به صورت خودکار انجام می دهیم، تمیز کردن، پوست کندن، برشته کردن و تبدیل آجیل به مشتقات دیگر مانند آرد، لمینت و غیره است.

بهره وری و بهره وری
به طور خلاصه، ما می‌توانیم خطاهای انسانی را از طریق سیستم‌های SCADA حذف کنیم، زیرا به ما اجازه می‌دهد تا ماشین را به‌طور دقیق تجسم و کنترل کنیم و در نتیجه بتوانیم تجهیزات و فرآیندهایی را که در زمان واقعی انجام می‌شوند نظارت کنیم. هدف این است که رایج‌ترین و تکراری‌ترین کارهایی را که قبلاً توسط یک یا چند اپراتور انجام می‌شد، خودکار کند.

در هر صنعتی، یک نقطه رشد وجود دارد که در آن پیاده سازی یک سیستم SCADA ضروری می شود. استفاده از آن امکان نظارت و کنترل از راه دور ماشین را در هر کجا فراهم می کند

  • ۰۱/۱۱/۰۴
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی