قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

دهلی نو: آیا در فکر خرید AC دیگری برای شکست دادن گرمای هوا در اینورتر هایتک اواسط سال هستید؟ به احتمال زیاد، در واقع، باید به تضادهای قابل توجه بین دو تصمیمی که در حین مشاهده قابل دسترسی است نگاه کنید. صرف نظر از اینکه برای خانه یا فضای تجاری خود به برق متناوب نیاز دارید، باید نکات برجسته AC اینورتر و AC غیر اینورتر را تجزیه و تحلیل کنید.

AC ها برق مصرف می کنند و شما مبلغ قابل توجهی را برای مراقبت از قبوض اینورتر هایتک واحد خنک کننده خود خرج خواهید کرد. بنابراین، شما می خواهید در مورد انتخاب یک سیستم هوای اجباری تصمیمی درخشان بگیرید.

این، با این حال، علاوه بر این باید متغیرهای مهم دیگری را در نظر بگیرید که به شما در تصمیم گیری هوشمندانه کمک می کند. اولین چیزی که باید انتخاب کنید این است که AC اینورتر را انتخاب کنید یا AC غیر اینورتر.

این بررسی 5 تضاد اصلی بین یک اینورتر و یک AC غیر اینورتر را روشن می کند.


1. هزینه AC اینورتر و غیر اینورتر


هزینه شاید قسمتی باشد که سیستم‌های کنترل آب و هوای غیر اینورتر در آن حرف اول را می‌زنند، زیرا به طور مشابه ارزان‌تر از اینورتر AC هستند. اینورتر AC با نوآوری های کم مصرف همراه است و در فعالیت هایی که به ارزش واحدهای خنک کننده اینورتر می افزاید، نرم تر است.

در واقع، حتی هزینه راه اندازی اینورتر AC به طور قابل توجهی بیشتر از غیر اینورتر A[3] [4] C است. با این حال، در صورت عدم تمایل به استفاده طولانی مدت از آن، در هزینه برق خود صرفه جویی خواهید کرد. صورتحساب ها را با استفاده اینورتر هایتک از نوع اینورتر انجام می دهد.

2. بهره وری انرژی و عملکرد
تمایز حیاتی بین خنک کننده اینورتر و غیر اینورتر روشی برای تغییر دما است. در یک اینورتر AC، دمنده به طور مداوم با قدرت کامل کار نمی کند، زیرا خنک کننده و گرم شدن یک تعامل برنامه ریزی شده است.

این مولفه باعث می شود که آن را در مصرف انرژی قوی تر کند. در AC غیر اینورتر، دمنده را نمی توان کنترل کرد. این می تواند هر زمان که با دمای داخل یک بریدگی خاص هماهنگی داشته باشد، ادامه دهد و خاموش شود، اینورتر هایتک بنابراین یا در حد کامل کار می کند یا با هیچ تصوری کار نمی کند.

3. نوآوری در AC اینورتر و غیر اینورتر
اساساً، یک اینورتر یک ابزار زیرکانه است که می تواند جریان AC را به DC و علاوه بر آن به طور متناوب تغییر دهد. اینورتر می تواند دما و سرعت موتور دمنده را با تغییر منبع تغذیه مدیریت کند.

سپس دوباره، AC غیر اینورتر با تغییر دما در صورت لزوم، در سطحی پیچیده تر از بین می رود. فرمان صفر بر منبع تغذیه دارد و دمنده آن سرعت مناسبی دارد.

 

4. نویز AC اینورتر و غیر اینورتر


سیستم کنترل آب و هوای اینورتر از انرژی کمتری استفاده می کند، بنابراین بسیار اینورتر هایتک آرام تر از AC غیر اینورتر هستند. محدودیت گرمایش و سرمایش آنها با تکیه بر دمای اتاق و هوای آزاد تغییر می کند. سعی می کند به طور غیرمنتظره روشن و خاموش نشود. پس از آن، صدای پر سر و صدایی وجود نخواهد داشت.

سپس دوباره، خنک کننده غیر اینورتر کار می کند تا به طور طبیعی فعال شود و هر بار که به دمای خاصی می رسد خاموش می شود. متعاقباً نسبت به واحد اینورتر غوغا می کند.

5. فعالیت AC اینورتر و غیر اینورتر
سیستم کنترل آب و هوای اینورتر بسیار متنوع‌تر به نظر می‌رسد زیرا به طرز ماهرانه‌ای اینورتر هایتک سرعت دمنده را برای مقابله با جریان تغییر می‌دهد. در نقطه ای که AC را روشن می کنید، دمنده دستگاه با حداکثر دریچه گاز کار می کند و بارها و بارها شروع یا متوقف نمی شود.

یک AC غیر اینورتر به عنوان یک قاعده بر اساس درجه خنک کننده مناسب، بسته به دمای اتاق کار می کند. در نقطه ای که دمای اتاق به یک سطح خاص می رسد، دمنده AC غیر اینورتر متوقف می شود. هنگامی که دمای اتاق یک بار دیگر افزایش یابد، دوباره شروع می شود.

پایان دادن به افکار
دلیل اساسی برای خرید AC این است که خانه یا محل کار شما را برای مستاجران اینورتر هایتک در طول گرمای بی‌نظیر نگه دارید. در حالی که AC اینورتر بهترین سرمایه گذاری و تصمیم معقول است، AC غیر اینورتر توسط افرادی که بارها و بارها از آن استفاده نمی کنند دوست دارند.

  • ۰۰/۱۱/۳۰
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی