قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

انتظارات مشتری
با نگاهی به استراتژی تجربه مشتری، شرکت های آب و برق اینورتر ال اس همیشه خود را مشتری محور می دانند. اما این به طور سنتی به معنای ارائه خدمات ایمن و قابل اعتماد با قیمت مقرون به صرفه است، که این روزها دیگر به اندازه کافی خوب نیست تا یک تجربه عالی برای مشتری ایجاد کند.

شرکت‌های آب و برق باید به صنایع دیگر نگاه کنند تا ببینند چگونه می‌توانند تجربیات لذت‌بخشی را در لحظات خدمات مهندسی کنند. این بدان معناست که، برای مثال، شرکت‌های توزیع در نظر می‌گیرند که چگونه گزینه‌ها و تعرفه‌های انرژی سبز خود را برای مشتریان بازاریابی می‌کنند. و شرکت‌های آب، حفظ و نگهداری منابع خود را ترویج می‌کنند و نکات حفاظتی را به مشتریان نهایی با استراتژی‌های تعامل خود ارائه می‌دهند. هر دو باید به دنبال ارائه راه هایی برای مصرف کنندگان خود باشند تا از طریق انتخاب هایی که انجام می دهند، در استراتژی های کربن زدایی و حفاظت جهانی مشارکت داشته باشند. قراردادهای جدید برای خدمات سودآور هستند. علاوه بر ارائه خدمات اتصال و صورت‌حساب، شرکت‌های برق مشتاق نصب و نگهداری دارایی‌های تجدیدپذیر هستند.

منابع کمیاب


بهینه سازی منابع همه چیز در مورد به حداکثر رساندن عملکرد منابع محدود در محل است. این دقیقاً در سراسر تجارت، از نیروی کار گرفته تا دارایی ها اعمال می شود. با سرمایه محدود، چگونه کسب و کار می تواند بهره وری و سودآوری را حفظ کرده و امیدواریم بهبود بخشد؟ این امر با کمبود جهانی مهارت همراه است و تعداد محدودی از کارگران جذب این بخش می شوند. 5 تا 10 سال طول می کشد تا یک کارگر جدید در برخی نقش ها موثر واقع شود، اما کارمندان مستقر در حال ترک هستند. استخدام های جدید اغلب تنها پس از 1 تا 2 سال به کار خود ادامه می دهند و یک خلاء دانش و تداوم در آینده ایجاد می کنند. انجام کارهای بیشتر با کمتر به معنای سرمایه گذاری در فناوری های دیجیتال است که امیدواریم این بخش را برای نیروی کار جوان تشنه دیجیتال جذاب تر کند.

عملیات خدمات میدانی
در نهایت، مدیریت خدمات میدانی می بیند که مدیریت نیروی کار سیار و راه حل خدمات میدانی برای ایجاد یک تجربه مشتری قانع کننده با یکدیگر همگرا می شوند. اخیراً راهنمای بازار Gartner برای نرم‌افزار مدیریت نیروی کار موبایل برای Utilities* نشان می‌دهد که چگونه دسترسی به داده‌های بی‌درنگ و هماهنگ‌سازی از طریق سرمایه‌گذاری‌های یکپارچه‌سازی سیستم، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا نیروی کار و نیازمندی‌های عملیاتی را هماهنگ و بهبود بخشند. یک ابزار مدیریت خدمات میدانی، خواه سازماندهی منابع برای رفع قطعی برق باشد یا تنظیم یک نصب جدید مصرف کننده برای یک نقطه شارژ EV، قراردادها، توافقات مشتری و منابع انسانی مورد نیاز برای ارائه خدمات عالی را گرد هم می آورد.

نظرسنجی IFS Energy Transformation از 600 تصمیم گیرنده ارشد در شرکت های بزرگ انرژی در سراسر فرانسه، استرالیا، ژاپن، شمال اروپا، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و خاورمیانه نظرسنجی می کند.

برای دانلود کپی گزارش نظرسنجی، اینجا ثبت نام کنید.

* گارتنر، راهنمای بازار برای نرم افزار مدیریت نیروی کار سیار برای خدمات، نیکول فاست، جیم رابینسون، لوید جونز، 30 مه 2022. گارتنر هیچ فروشنده، محصول یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی خود نشان داده شده است، تأیید نمی کند و به کاربران فناوری توصیه نمی کند که انتخاب کنند. فقط فروشندگانی که بالاترین رتبه‌بندی یا سایر نام‌گذاری‌ها را دارند. انتشارات تحقیقاتی گارتنر شامل نظرات سازمان تحقیقاتی گارتنر است و نباید به عنوان اظهارات واقعی تلقی شود. علاوه بر این، گارتنر تمام ضمانت‌های بیان شده یا ضمنی در رابطه با این تحقیق، از جمله ضمانت‌های تجاری بودن یا مناسب بودن برای یک هدف خاص را رد می‌کند.

https://arkainverter.ir/inverter-ls/

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی