قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه در بازار

قیمت دقیق و بروز سکه

اعلام نرخ سکه و طلا

  • ۰
  • ۰

تلفن‌ها درخشان‌تر می‌شوند، با این حال تزیینات نیز هستند.شارژر از شارژ همه‌کاره گرفته تا بدون تنظیم دستی، تزئینات بی‌سیم ساده‌تر از هر زمان دیگری می‌توانید در هر نقطه و هر مکانی که واقعاً می‌خواهید در ارتباط باشید. صرف نظر از اینکه به دنبال اصول اولیه هستید یا نیاز به دستیابی به جدیدترین نوآوری دارید، در اینجا چند دستیار PDA وجود دارد شارژر گوشی که باید با تلفن همراه SIMPLE خود استفاده کنید.

تلفن در پایه تلفن قرار گرفت

تزیینات شارژ
شارژرهای تلفن به وضوح یک نیاز غیرقابل انکار هستند. شارژر موبایل علیرغم این واقعیت که جدیدترین تلفن‌های همراه برای ماندگاری باتری در نظر گرفته شده‌اند، احتمالاً مجبور خواهید بود هر روز یک بار تلفن خود را شارژ کنید. برای اطمینان از اینکه هرگز متوجه نمی‌شوید با باتری ۲ درصد کار می‌کنید، با پیوندهای متعدد آماده باشید. یک شارژر تلفن همراه را در جعبه دستکش وسیله نقلیه خود نگه دارید تا در هنگام عجله از آن استفاده کنید، یکی در محل کار و دیگری در خانه. در صورتی که متوجه شوید تمام روز بیرون خواهید بود، نگه داشتن یک پاوربانک جمع و جور نیز هوشمندانه است. به همین ترتیب، شارژر گوشی می توانید بدون کشش زیاد، باتری را انرژی دهید - بدون نیاز به پریز.

گوشی تلفن


برای اینکه با گوش دادن به لیست پخش، پخش دیجیتال یا ضبط کتاب مورد علاقه خود بایستید، یا از طرف دیگر زمان از دست رفته را با یک قسمت از تنگه نتفلیکس فعلی خود جبران کنید، در آن مرحله، به یک جفت خوب نیاز دارید. گوشی بسیاری از افراد برای قدردانی از فرصت های بیشتر در سراسر شهر، به هدفون های بلوتوث از راه دور تغییر می دهند. شارژر گوشی به عنوان مثال، می توانید به راحتی ورزش کنید و به موسیقی توجه کنید، زیرا هیچ سیمی مانع شما نمی شود.

کیف های تلفن


صریح باشید - چند بار به طور ناخواسته بی سیم خود را روی زمین انداخته اید؟ رخ می دهد. به سادگی مطمئن شوید که تلفن شما با محافظ صفحه و کیسی که به خوبی روی آن قرار می گیرد، محافظت می شود. آخرین چیزی که نیاز دارید این است که شیشه بشکند یا تلفن بشکند. علاوه بر این، حتی می‌توانید از طریق جستجوی مواردی با رنگ‌ها، شارژر گوشی مثال‌ها و تصاویری که سبک خاص شما را به تصویر می‌کشد، آن را به هم بزنید.

بلندگوهای PDA
با توجه به نوآوری بلوتوث، پخش موسیقی از تلفن خود به بلندگو کار سختی نیست. یک بلندگو می تواند از کیفیت و میزان صدا پشتیبانی کند و جذابیت کلی آهنگ های اصلی شما را بهبود بخشد. که، با این حال، بخش عمده ای از آنها جمع و جور هستند. بنابراین برای تعداد زیادی از مواقعی که در خودرو نیستید و از طناب AUX رد می‌شوید یا به دقت فکر می‌کنید، یک بلندگو یک نیاز غیرقابل انکار است.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • مسعود مممم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی